me_who Napisano 8 Września 2008 Udostępnij Napisano 8 Września 2008 Dużo osób ma takie babole. Nie mam pojęcia dlaczego. Jeśli chodzi o stabilność czy płynność, to nie napotkałem na żadne nieprzyjemności. Może czasem zwalnia, ale to coś z moim kompem nie tak, bo trafia się to i w innych grach. Forum o grze na stronach gram.pl Możez zajrzeć też kilka stron wczesniej Cytuj Odnośnik do komentarza
stefan_jaracz Napisano 10 Września 2008 Udostępnij Napisano 10 Września 2008 Wiec z tym efektem to jest tak, wpisujesz do konsoli: r2_dof_far i od 1 do 100ja wpisalem 30, efekty swietne, mozesz zobaczyc na obrazkach, a gra sie tak samo plynnie jak bez tego efektu, tym bardziej ze wszystkie dostepne ustawienia grafiki mam na maxa, rozdzielczosc 1280x1024 teraz bez DOF nie ruszam gry, a oto screeny;) http://forum.gram.pl/upl/forum/2008_37/20080909110703.jpg http://forum.gram.pl/upl/forum/2008_37/20080909110823.jpg Tutaj jest to po angielsku opisane w newsie 'S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky - 12 screenshots of the special kind' http://www.oblivion-lost.net/index.php?zon...gn2&lang=en Pytam bo po wpisaniu tej komendy grafika nie zmieniła się nic a nic, więc jestem ciekaw czy tylko mi to nie działa. Cytuj Odnośnik do komentarza
Manort Napisano 10 Września 2008 Udostępnij Napisano 10 Września 2008 Pojdzie Stalker na: Sempron 2600+ 512 ram Radeon 9550? thx z gory. Cytuj Odnośnik do komentarza
me_who Napisano 10 Września 2008 Udostępnij Napisano 10 Września 2008 A myślisz, że ktoś ma taką konfigurację w domu żeby sprawdzić? :roll: Przecież masz podane wymagania gry na stronie dystrybutora... Cytuj Odnośnik do komentarza
Manort Napisano 10 Września 2008 Udostępnij Napisano 10 Września 2008 Zapytac nie zaszkodzi Sprawdzalem na innych i znalazlem odpowiedz ale moze by mi ktos tu potwierdzil co ma zblizona Cytuj Odnośnik do komentarza
Wujek Przecinak Napisano 10 Września 2008 Udostępnij Napisano 10 Września 2008 Wiec z tym efektem to jest tak, wpisujesz do konsoli: r2_dof_far i od 1 do 100ja wpisalem 30, efekty swietne, mozesz zobaczyc na obrazkach, a gra sie tak samo plynnie jak bez tego efektu, tym bardziej ze wszystkie dostepne ustawienia grafiki mam na maxa, rozdzielczosc 1280x1024 teraz bez DOF nie ruszam gry, a oto screeny;) http://forum.gram.pl/upl/forum/2008_37/20080909110703.jpg http://forum.gram.pl/upl/forum/2008_37/20080909110823.jpg Tutaj jest to po angielsku opisane w newsie 'S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky - 12 screenshots of the special kind' http://www.oblivion-lost.net/index.php?zon...gn2&lang=en Pytam bo po wpisaniu tej komendy grafika nie zmieniła się nic a nic, więc jestem ciekaw czy tylko mi to nie działa. DirectX 10, Vista, odpowiednia karta graficzna . Cytuj Odnośnik do komentarza
lindros Napisano 11 Września 2008 Udostępnij Napisano 11 Września 2008 Jaki jest sens noszenia artefaktu w kamizelce, skoro działa na mnie jego promieniowanie, przez co tracę zdrowie? Trzeba ciągle chlać? Nawet kombinezon z ochroną przeciwpromienną nie pomaga. Taki urok tej gry, że bez wódki nie da rady i co jakis czas trzeba sobie golnąć? Cytuj Odnośnik do komentarza
me_who Napisano 11 Września 2008 Udostępnij Napisano 11 Września 2008 Nie, po prostu musisz ocenić czy np. lepiej mieć nakładkę kuloodporną ale przyjmować napromieniowanie, czy może nie. Większość artefaktu służy do koszenia kapusty. Te naprawdę skuteczne są rzadkie. Cytuj Odnośnik do komentarza
Arnate Napisano 20 Września 2008 Udostępnij Napisano 20 Września 2008 U mnie na następującej konfiguracji Clear Sky działa bez zarzutu (średnie ustawienia): AMD Barton 3000XP+ 2 GB Ram Radeon 9550XT Pro Powiem, że chodzi nawet lepiej niż podstawowy S.T.A.L.K.E.R. Cytuj Odnośnik do komentarza
Profesor Napisano 3 Maja 2009 Udostępnij Napisano 3 Maja 2009 Zapowiedziano Stalker: Call of Pripyat GSC nie zamierza porzucić marki jaką jest Stalker i studio zapowiedziało (teraz już oficjalnie) trzecią grę z tej serii - Call of Pripyat. Nowa odsłona ma wyjść jesienią tego roku i oferować nową historię - która toczy się niedługo po Cieniach Czarnobyla. Rząd wysyła na zwiad helikoptery, z którymi zostaje utracony kontakt. W odpowiedzi siły specjalne wysyłają agenta do zbadania zaistniałej sytuacji - oraz ulepszenia w zakresie zadań pobocznych czy środowiska. Ma być udostępniona możliwość grania już po zakończeniu głównego wątku. Przy okazji zostały pokazane dwa obrazki (kliknijcie na więcej, aby zobaczyć drugi). Całkiem smakowicie się zapowiada, choć ja muszę jeszcze dwa poprzednie Stalkery ukończyć. Tak czy inaczej - jeśli tak dalej pójdzie, to za 2-3 lata GSC wypełni wszystkie swoje obietnice dotyczące tego, jak miał pierwotnie wyglądać Stalker. http://gamecorner.pl/gamecorner/1,86580,65...of_Pripyat.html Heh, może w końcu zainwestuję w pieca, który to uciągnie Cytuj Odnośnik do komentarza
Sutek Napisano 2 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2009 Czemu nikt póki co nie napisał czegoś o Zewie Prypeci?;) Ja jestem świeżo po ukończeniu gry (mam nadzieję, że gdzieś znajdę w internecie wszystkie możliwe zakończenia - trochę tego jest, gdyż zakończenie jest podobne trochę do Wiedźmina - wyszczególnione jest po kolei, co się stało z takim a takim, jak zakończyła się sprawa taka a taka, zależnie od tego, jak postępowaliśmy w grze). Jestem z siebie trochę niezadowolony, bo nie odnalazłem Oazy - przypuszczam, że znajduje się ona w laboratorium X8 (niech mnie ktoś wyprowadzi z błędu), tam, gdzie są drzwi, do których potrzeba karty magnetycznej, którą można znaleźć przy trupie klienta najemników podczas spotkania na dziedzińcu Osiedla - gra w żaden sposób nie informuje, że "wypada" zrobić questa z tym spotkaniem przed zwiedzeniem lab. X8 - ja najpierw poszedłem do laboratorium i dupa zbita - questa ze spotkaniem najemników nie da się już wykonać ;/ . Wg mnie, po zbugowanym i dosyć słabym Czystym Niebie, którego fabuła sprawiała wrażenie "dopisanej" i słabo komponującej się z fabułą Cienia Czarnobyla, Zew Prypeci jest najlepszą częścią STALKER-a. Wszystko jest już dopracowane, bugi są rzadkie, żadnego wywalania do windy (sic! Nareszcie ;)), o grafice czy klimacie nie będę się rozpisywał, bo wiadomo. W grze kompletnie nie ma Zony, którą znaliśmy z poprzednich części - cały świat gry to 3 nowe, duże lokacje, położone znacznie bliżej CEJ (co jest uzasadnione fabularnie). Osobiście jestem zachwycony Prypecią, która w końcu jest Prypecią, a nie jakąś skurczoną do kilku najbardziej charakterystycznych budynków miniaturą, która była w Cieniu Czarnobyla. W końcu tytuł "Call of Pripyat" do czegoś zobowiązuje i twórcy wywiązali się znakomicie - nowe "miasto duchów" ma niesamowity, ponury, przytłaczający klimat. Z drugiej strony, zdaje się, że możemy zwiedzać tylko fragment miasta - byłem rozczarowany, że w grze nie ma IMHO jednego z najbardziej charakterystycznych budynków Prypeci, tj. Domu Kultury (hotel, z którego strzelaliśmy do Zakajewa w Call of Duty: MW, możemy oglądać tylko zza niewidzialnej ściany ;)). Nie znalazłem też słynnego Diabelskiego Młyna, ale nie zwiedziłem dokładnie całej Prypeci, więc nie mogę być pewien, czy jest w grze. Po raz pierwszy w STALKER-ze, obok zadań wątku głównego, duże znaczenie mają także zadania poboczne - nie są to już tylko jakieś drobne zadanka, na których można się nieco dorobić. Mają one czasami istotny wpływ na fabułę, w tym także na treść outra. W dodatku za niektóre dostaje się "achievementy", które także są nowością w Zewie Prypeci. W grze jest więc co robić. Są nowe stare mutanty - burery i chimery. "Nowe stare", bo miały one znajdować się już w Cieniu Czarnobyla, ale ostatecznie je usunięto - lecz można było je odblokować modami. O chimerze nie mogę powiedzieć nic ciekawego, poza tym, że nieźle skacze bestyjka ;). Natomiast burer w moim odczuciu jest tak absurdalny i groteskowy... że aż przerażający (to kwilenie dziecka w X8 w miejscu, gdzie spotykamy burera... aż wyłączyłem dźwięk, bo wiedziałem, że to zapowiada coś strasznego ;)) . Ogólnie, grę oceniam bardzo pozytywnie. Dodatkowo, fabuła pozwala na dalsze rozwijanie historii, wiele wątków i miejsc wciąż jest niewykorzystanych - chociażby Oko Moskwy (tej parodii, która była w Czystym Niebie, nie biorę pod uwagę) czy może coś więcej o Sarkofagu, Elektrowni i jej okolicach... Ja osobiście z niecierpliwością czekam te następne 2 lata na kolejnego STALKER-a Cytuj Odnośnik do komentarza
Fikander Napisano 2 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2009 W pełni zgadzam się z Twoją oceną gry, najlepsza część serii. Choć mam nadzieję, że to już koniec odgrzewania starego silnika ;) A Oaza nie jest w X8 ;) Cytuj Odnośnik do komentarza
Dudek Napisano 26 Marca 2010 Udostępnij Napisano 26 Marca 2010 Ma ktoś z Was na dysku Dream Mod do 1 części Stalkera? Wszystkie linki jakie znalazłem w internecie są nieaktywne, a brak możliwości odpoczywania jest mocno irytujący. Cytuj Odnośnik do komentarza
Wujek Przecinak Napisano 26 Marca 2010 Udostępnij Napisano 26 Marca 2010 A po co Ci odpoczywanie w pierwszej części? Ja ją przeszedłem bez tych gadżetów. Cytuj Odnośnik do komentarza
Dudek Napisano 26 Marca 2010 Udostępnij Napisano 26 Marca 2010 Nie wiem jak będzie dalej, ale obecnie nam sytuację w których przydałoby się odpocząć, szczególnie, że nie mam zbyt wielu apteczek. Cytuj Odnośnik do komentarza
Wujek Przecinak Napisano 26 Marca 2010 Udostępnij Napisano 26 Marca 2010 Nie wiem jak będzie dalej, ale obecnie nam sytuację w których przydałoby się odpocząć, szczególnie, że nie mam zbyt wielu apteczek. Zawsze miałem przeładowany plecak apteczkami i bandażami. Ja jakoś sobie poradzilem, choć bywało ciężko. Końcówka gry jest straszna pod tym względem . Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.