Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

u mnie 80-90 % korków tworzą ciężarówki. ten most łączy dwa osiedla mieszkalne ? trochę kiepsko :)

 

kluczowym jest aby strefy przemysłowe miały bliski dostęp do autostrad(zjazd/wjazd bez kolizyjny poprawia predkosc ruchu kołowego)

 

jak chcesz sie pozybć ruchu osobówek, inwestuj w autobusy na początku.

 

jak wstane to wrzucę Ci print screen tego co mam teraz.

 

No dwa mieszkalne, żeby tym zjazdem rondem sobie jeździły ciężarówki, a z osiedla na osiedle mieszkańcy mostem.

 

Ogólnie to mam 15 tysięcy teraz i taki bajzel, że dużo by pisać, chyba nie wyszło miasto :D

 

nie rób skrzyżowań co 5 metrów, bardzo zły pomysł...

 

a, no i robienie połowy dróg jako sześciopasmówki niewiele pomoże na korki

 

No spoko, ale jak z tą ropą? ;)

 

generalnie siatka autostrad to podstawowa forma komunikacji kołowej:

https://www.dropbox.com/s/u9cvaehjl82fjuu/Zrzut%20ekranu%202016-01-03%2020.55.36.png?dl=0

https://www.dropbox.com/s/ymaf9gk5g3icqrt/Zrzut%20ekranu%202016-01-03%2020.55.46.png?dl=0

https://www.dropbox.com/s/4mxk54l8gv2agjx/Zrzut%20ekranu%202016-01-03%2020.58.44.png?dl=0

 

zobacz sobie, nad każdą autostradą przy zjeździe do strefy mieszkalnej lub mieszkalno-handlowej rondo i zjazdy

 

przy strefach przemysłowych raz robie rondo raz to coś dziwnego co widać na trzecim zrzucie. w przypadku zwiększonego natężenia staram się zwiększa przepustowość tych zjazdów/wjazdów.

 

jeżeli robisz już skrzyżowania co 5 metrów to koniecznie wyłącz światła - mimo wszystko tak jak Kinas napisał lepiej tego unikać, bardzo dobrze swoją rolę spełniają drogi jednokierunkowe(przemysł szczególnie)

 

Drogi najtrudniejszy element gry :-k

Odnośnik do komentarza

http://i.imgur.com/VVBSQFB.jpg

 

Podejście trzecie ;) Nie chcę zrypać od początku, więc zanim zacznę "play" dokładnie chcę ułożyć miasto. Co myślicie o takim rozłożeniu? Po prawo dzielnica mieszkalna, po lewo przemysłowa i rolnicza. Dalej w przyszłości po lewej będzie leśna i też przemysł, a po prawo mieszkania i biurowce. Nie mam złóż na mapie, więc muszę ratować się rolnictwem i drzewem.

Odnośnik do komentarza

http://i.imgur.com/VVBSQFB.jpg

 

Podejście trzecie ;) Nie chcę zrypać od początku, więc zanim zacznę "play" dokładnie chcę ułożyć miasto. Co myślicie o takim rozłożeniu? Po prawo dzielnica mieszkalna, po lewo przemysłowa i rolnicza. Dalej w przyszłości po lewej będzie leśna i też przemysł, a po prawo mieszkania i biurowce. Nie mam złóż na mapie, więc muszę ratować się rolnictwem i drzewem.

rolnictwo i leśnictwo ma tylko poziom 1 jeżeli dobrze pamietam... kiepsko. ja generalnie robię przemysł ogolny, czasem ropę i często rudę. rolnictwo i leśnictwo extremalnie rzadko

na wstępie miałeś elegancką koniczynę... i już moim zdaniem robisz duży błąd

było pociągnąć drogi kawałęk do przodu i dopiero od nich zrobić sobie na razie zwykły zjazd(albo od razu postawić ten zjazd z rondem co Ci podesłałem i dopiero od niego zrobić zjazd do strefy mieszkalnej i przemysłowej.

 

 

Ta gra ma naprawdę tak duże wymagania jak podają np gryonline? (http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=24497)

Minimalne: Intel Core 2 Duo 3.0 GHz/AMD Athlon 64 X2 6400+ 3.2 GHz, 4 GB RAM, karta grafiki 512 MB GeForce GTX 260/Radeon HD 5670 lub lepsza, 4 GB HDD, Windows XP/Vista/7/8/8.1 64-bit

gra jest zasobożerna nie da się ukryć. jaki masz sprzęt ?

każde autko ma osobno wyliczaną trasę, jak amsz wielkie miasto to zżera to mocno zasoby procka, co więcej grafika też wymaga sporego renderingu... aczkolwiek na integrze z HD4600 na laptopie jakoś mi działa na najniższych detalach. gtx 260 to archaik :) no chyba ze masz jeszcze cos ala 8800gt albo 9800gt

gra ma ładną grafikę, która też wymaga odpowiedniej mocy

Odnośnik do komentarza

Narysuj paintem, bo nie wiem o co chodzi :P

 

W sensie na początku mapy niepotrzebne od razu to wielkie rozjazdowe skrzyżowanie tylko lepiej drogi ciągnąć?

 

No taka mapa, zero węgla i ropy, jest trochę lasu i trochę gleby przy wjeździe to wykorzystam, reszta na ogólny.

Odnośnik do komentarza

jmk jak planujesz miasto na max 10-15k to może by i to dało radę, ale...

 

jak chcesz zbudować duże miasto to radzę mieć w głowie jakiś zarys przyszłej siatki dróg szybkiego ruchu

 

ponadto znowu robisz skrzyżowania co 5 metrów co jest bardzo złe - gra nie steruje dobrze światłami, są mody by to ustawić ręcznie, ale nie posądzam nikogo o aż takie zangażowanie

 

i kolejny raz polecam workshop do ściągnięcia przygotowanych zjazdów, nie jest to przecież żadna ujma na honorze, sam z nich często korzystam, by nie marnować czasu, potem je tylko dostosowuję jeśli jest taka potrzeba

 

no i bardzo ciężko się komuś doradza jak grać, skoro ta gra to piaskownica ;) nie ma jednego schematu, nie jakiś leveli do pokonania, jedynym ograniczeniem jesteś w zasadzie tylko Ty

Odnośnik do komentarza

Pierwsza.

zakładam ze zaczynasz od dowolnego wezla, na ktorym masz dwie koncowki autostrady:

https://www.dropbox.com/s/9lmuwh2ylm1mh7l/Zrzut%20ekranu%202016-01-04%2016.44.29.png?dl=0

 

pierwsze co robisz to przedluzszasz to drogą jednokierunkowa na obu niktaach(no ja tego akurat tutaj nie zrobilem i robisz sobie takie male pseudo rondo:

https://www.dropbox.com/s/m87c0jc7rg5mbd3/Zrzut%20ekranu%202016-01-04%2016.48.02.png?dl=0

prowadzisz kawałek drogi dwukierunkowej w prawo i na brzegu robisz strefę handlową - zostawiając miejsce na rozbudowe potem do autostrady.

w srodku robisz strefe mieszkalna - z ukladem ulic eksperymentuj - im mniej swiateł tym lepiej

 

co do strefy przemyslowej to tutaj jest wjazd tym gornym wjazdem w moim przypadku i wyjazd tym dolnym

 

po odblokowaniu autostrady(jak nie masz moda unlock all to nie jest tak łatwo)

https://www.dropbox.com/s/811b44ocvrw2oqx/Zrzut%20ekranu%202016-01-04%2016.49.18.png?dl=0

to podnosisz te pierwsze drogi do autostrady(ja postawilem gotową estakadę) zjazd powinien trafiać w środek strefy mieszkalnej i w zasadzie w srodek przemysłowej

 

planujac siatke autostrad staraj sie do wiekszych stref zrobic wjazd/zjazd z dwoch stron nawet. zreszta jak bedziesz mial miasto 30k to sam zobaczysz jakie jebutne korki do generuje

 

nie buduj na poczatku przy samym skraju terenu, zostaw sobie bufor, co do dzielnic zostaw sobie te 18 kratek od głównej drogi mniej wiecej(takiej 2 pasy w jednostrone) i dopiero tam zacznij strefe

 

czasami przed strefą mieszkalno-handlową robię rondo. z ronda się wjeżdza do stref handlowych, na wprost do mieszkalnej - jak zrobisz duzy handel zajebiesz rondo ale w miejscie komunikacja bedzie dobrze smigac

 

serio proponuje Ci ustawić się na stream to pooopowiadam co i jak, pisać jest trudno

http://i.imgur.com/z3frohi.jpg

 

UPDATE, lepiej?

 

lepiej ale nadal daleko od perfekcji ;)

Odnośnik do komentarza

http://i.imgur.com/VVBSQFB.jpg

 

Podejście trzecie ;) Nie chcę zrypać od początku, więc zanim zacznę "play" dokładnie chcę ułożyć miasto. Co myślicie o takim rozłożeniu? Po prawo dzielnica mieszkalna, po lewo przemysłowa i rolnicza. Dalej w przyszłości po lewej będzie leśna i też przemysł, a po prawo mieszkania i biurowce. Nie mam złóż na mapie, więc muszę ratować się rolnictwem i drzewem.

 

Ograniczaj liczbę skrzyżowań. Na pagórkach masz skrzyżowanie za skrzyżowaniem przy jedynej drodze wjazdowej (jeszcze na dodatek połączonej z ruchem dwukierunkowym na wysokości dzielnicy.

 

Odnośnik do komentarza

 

http://i.imgur.com/VVBSQFB.jpg

 

Podejście trzecie ;) Nie chcę zrypać od początku, więc zanim zacznę "play" dokładnie chcę ułożyć miasto. Co myślicie o takim rozłożeniu? Po prawo dzielnica mieszkalna, po lewo przemysłowa i rolnicza. Dalej w przyszłości po lewej będzie leśna i też przemysł, a po prawo mieszkania i biurowce. Nie mam złóż na mapie, więc muszę ratować się rolnictwem i drzewem.

rolnictwo i leśnictwo ma tylko poziom 1 jeżeli dobrze pamietam... kiepsko. ja generalnie robię przemysł ogolny, czasem ropę i często rudę. rolnictwo i leśnictwo extremalnie rzadko

na wstępie miałeś elegancką koniczynę... i już moim zdaniem robisz duży błąd

było pociągnąć drogi kawałęk do przodu i dopiero od nich zrobić sobie na razie zwykły zjazd(albo od razu postawić ten zjazd z rondem co Ci podesłałem i dopiero od niego zrobić zjazd do strefy mieszkalnej i przemysłowej.

 

 

Ta gra ma naprawdę tak duże wymagania jak podają np gryonline? (http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=24497)

Minimalne: Intel Core 2 Duo 3.0 GHz/AMD Athlon 64 X2 6400+ 3.2 GHz, 4 GB RAM, karta grafiki 512 MB GeForce GTX 260/Radeon HD 5670 lub lepsza, 4 GB HDD, Windows XP/Vista/7/8/8.1 64-bit

gra jest zasobożerna nie da się ukryć. jaki masz sprzęt ?

każde autko ma osobno wyliczaną trasę, jak amsz wielkie miasto to zżera to mocno zasoby procka, co więcej grafika też wymaga sporego renderingu... aczkolwiek na integrze z HD4600 na laptopie jakoś mi działa na najniższych detalach. gtx 260 to archaik :) no chyba ze masz jeszcze cos ala 8800gt albo 9800gt

gra ma ładną grafikę, która też wymaga odpowiedniej mocy

 

 

 

Aktualnie mam do dyspozycji tylko lapka. Intel Core 2 Duo 2,2, 4gb pamięci no karta zintegrowana Radeon HD 4500.

Chyba sobie jednak puki co odpuszczę bo gdyby nawet ruszyło to była by straaaszna męczarnia.

Odnośnik do komentarza

Dane odczytałem z Everesta. Myślę jednak, że tu naprawdę jest taka słaba karta :) Teraz sprawdziłem sobie grę na stronei Can you run it i strana ta podpowiada, że nie ma szans pograć nawet na minimalnych ustawieniach :)

 

Your Computer rank Rank Processor: Intel® Core2 Duo CPU T6600 @ 2.20GHz 21st percentile Graphics card: ATI Mobility Radeon HD 4500 Series (Microsoft Corporation WDDM 1.1)
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

Ładowanie
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...