lindros Napisano 8 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2016 Spece, na Macbooku Pro bez dedykowanej karty graficznej mi to pójdzie? Cytuj Odnośnik do komentarza
Draken Napisano 8 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2016 Jaka integra? Jak procesor to jeden z nowszych i7 to powinno pójść. Wysłane z mojego SM-T815 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza
lindros Napisano 8 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2016 No jakiś Iris Pro z i7. Cytuj Odnośnik do komentarza
klinsmann Napisano 8 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2016 Ja mam hd 5000 i gra działa. Na najniższy detalach nie najgorzej. (Wcześniej myślałem ze mam hd4600) Wysokich detali bym sie nie spodziewał, nie mam u siebie Reginy w mba. Cytuj Odnośnik do komentarza
Gacek Napisano 9 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2016 Dobijam do 150k i nie mogę wybudować paru rzeczy, bo nie mam połączeń zewnętrznych dla portu oraz lotniska. Tym samym portu wybudować nie mogę wcale, a lotnisko jest po prostu martwe, bo nie widzi żadnych połączeń lotniczych. W jaki sposób mogę to naprawić? Dzięki Smetek za informację o 6 pasmowych autostradach, gdyby nie ona miałbym nadal korki pomiędzy dzielnicami - mam taki ruch, że zaczynają się korkować proste autostrady, nie mówiąc o zjazdach. Teraz przy 6 pasach mam już w większości zielono i mogę skupiać się na śrubowaniu swojego rekordu - przy ~145 tysiącach mieszkańców mam ponad 200 osób przyrostu tygodniowo. a print screen to nie łaska :P ? Proszę Cię bardzo: 1. Strefy miasta na południu 2. Strefy miasta na północy 3. Ruch uliczny na południu 4. Ruch uliczny na północy Cytuj Odnośnik do komentarza
Scorpio Napisano 9 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2016 Jakie macie poziomy podatkow dla odpowiednich stref? Cytuj Odnośnik do komentarza
Gacek Napisano 9 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2016 W chwili obecnej 10% dla wszystkich. Ciekaw jestem, jak niby mam odblokować jeden z budynków unikalnych, który wymaga bodaj 40 tygodni przy 4% stawce podatkowej. Ma ktoś pomysł co zrobić ze zbyt małą liczbą pracowników w sektorze przemysłowym? Cytuj Odnośnik do komentarza
Kinas Napisano 9 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2016 pewnie chodzi o niewykwalifikowanych pracowników mechanizm gry jest taki, że o ile są miejsce w szkołach to każdy obywatel będzie dążył do jak najwyższego wykształcenia, jak masz dużo szkół to z czasem nie ma zwykłych "roboli" ;) jak masz AD to wprowadzili dodatkowy przepis, że przy pracownicy nie będą szli taką ścieżką tylko będa preferowali pracę ponad szkołę - wystarczy zrobić sobie jedną dzielnicę-zaplecze dla pracowników kopalni :] Cytuj Odnośnik do komentarza
lad Napisano 9 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2016 Ja mam kolejny problem - nie chce mi działać kolej. Mam komunikat o niedokończonej linii, ale wydaje mi się że wszystko podomykalem. A skriny wrzuce jutro. Gram z kobito A i dzięki Gacek za poprzednią odpowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza
Draken Napisano 9 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2016 Jakie macie poziomy podatkow dla odpowiednich stref?Najczęściej 8-12%, zależy od dochodów i potrzeby chwili. Ja mam kolejny problem - nie chce mi działać kolej. Mam komunikat o niedokończonej linii, ale wydaje mi się że wszystko podomykalem. A skriny wrzuce jutro. Gram z kobito Sprawdź dokładnie wszystkie linie, czy gdzieś nie ma jakiejś dziury. Tylko to powoduje ten komunikat. Wysłane z mojego SM-T815 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza
klinsmann Napisano 10 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2016 Jakie macie poziomy podatkow dla odpowiednich stref?na pierwsze grze miałem 13% i to mogło powodować wyludnienie... teraz mam duża mieszkalna 13%, mała 12%, handlowe po 12%, przemysł 10% i biura 12%, przemysłową zamierzam puścić na 8%, to moim zdaniem powoduje obecnie wyludnienie gospodarczę - musze to zinwestygować. W chwili obecnej 10% dla wszystkich. Ciekaw jestem, jak niby mam odblokować jeden z budynków unikalnych, który wymaga bodaj 40 tygodni przy 4% stawce podatkowej. Ma ktoś pomysł co zrobić ze zbyt małą liczbą pracowników w sektorze przemysłowym? 4% jest do wykonania. ja obecnie przy takich zyskach: https://www.dropbox.com/s/ex0giavcvgjz0gc/nowyrekord%20zarobku.png?dl=0 i moim budżecie miasta, spokojnie mógłbym sobie na to pozwolić, nawet jak lekko dokładałbym do interesu jak masz AD to wprowadzili dodatkowy przepis, że przy pracownicy nie będą szli taką ścieżką tylko będa preferowali pracę ponad szkołę - wystarczy zrobić sobie jedną dzielnicę-zaplecze dla pracowników kopalni :]ni chuja ten przepis nie działa, w niecały rok po powstaniu takiej strefy miałem 30% gamoni, 20% po podstawówce, 40% po szkole średniej(chociaż ta daleko) i 10% po studiach(w tym momencie gry nie miałem jeszcze uniwerku) za jakiś czas zrobiłem drugą taką strefę... i to samo z przemysłem jest tak, że prędzej czy później ludzie z wykształceniem, którzy nie mogą znaleźć pracy odnajdą się jako przeedukowani robole, cierpliwości. na pewno nie zaszkodzi zmniejszyć wydatków na edukację, żeby problem nie narastał. Cytuj Odnośnik do komentarza
Kinas Napisano 10 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2016 Ok, to najpierw się pochwalę widokiem: http://images.akamai.steamusercontent.com/ugc/609476610125644128/F4717D66AEDF1728BA695D79330D2D5D98FB0226/ a teraz trudne pytania, bo nie do końca mam dobry pomysł na dwa rozjazdy: 1) łatwiejszy http://images.akamai.steamusercontent.com/ugc/609476610125645000/28673799C17FC2F4374CADFF7C5E815942C5F9E7/ po lewej główny most między cześcią miekszalną a handlowo-przemysłwoą, do koniczyny do droga wylotówka z miasta, być może będzie też drogą do miasteczka nad jeziorem (jeszcze nie wiem z jaką zabudową), obecnie główny ruch to z dołu i góry w lewo, teraz mam jaką prowizorkę z rondem, którego juz nie wykorzystuję utrudnienie: cały most jest na +2 (nie do ruszenia), linia góra dół obecnie na +1 (można kombinować z zerem) 2) trudniejszy http://images.akamai.steamusercontent.com/ugc/609476610125645345/B800E3E316763EF4EB38056C4A3E6500CA9EF099/ ogarnięcie dróg w przemyśle to zawsze dla mnie duże wyzwanie :/ port chyba dobrez widoczny, ten duzy budynek to główna stacja kolejowa (akurat sieć kolei wyszła mi fajnie) wjazd do dworca z prawej, wyjazd z lewej (tego nie chcę ruszać) wjazd do portu z góry, wyjazd z dołu (próbowałem to zmienić ale skutki różne) korkuje mi się bardzo rondo koło portu, niestety było do przwidzenia za jakieś sugestie będę bardzo wdzięczny Cytuj Odnośnik do komentarza
Draken Napisano 10 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2016 Układ dróg dobry, ale zmień je na jednokierunkowe, pozbędziesz się sporej ilości problemów. Wysłane z mojego SM-T815 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza
klinsmann Napisano 10 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2016 Ok, to najpierw się pochwalę widokiem: http://images.akamai.steamusercontent.com/ugc/609476610125644128/F4717D66AEDF1728BA695D79330D2D5D98FB0226/ a teraz trudne pytania, bo nie do końca mam dobry pomysł na dwa rozjazdy: 1) łatwiejszy http://images.akamai.steamusercontent.com/ugc/609476610125645000/28673799C17FC2F4374CADFF7C5E815942C5F9E7/ po lewej główny most między cześcią miekszalną a handlowo-przemysłwoą, do koniczyny do droga wylotówka z miasta, być może będzie też drogą do miasteczka nad jeziorem (jeszcze nie wiem z jaką zabudową), obecnie główny ruch to z dołu i góry w lewo, teraz mam jaką prowizorkę z rondem, którego juz nie wykorzystuję utrudnienie: cały most jest na +2 (nie do ruszenia), linia góra dół obecnie na +1 (można kombinować z zerem) 2) trudniejszy http://images.akamai.steamusercontent.com/ugc/609476610125645345/B800E3E316763EF4EB38056C4A3E6500CA9EF099/ ogarnięcie dróg w przemyśle to zawsze dla mnie duże wyzwanie :/ port chyba dobrez widoczny, ten duzy budynek to główna stacja kolejowa (akurat sieć kolei wyszła mi fajnie) wjazd do dworca z prawej, wyjazd z lewej (tego nie chcę ruszać) wjazd do portu z góry, wyjazd z dołu (próbowałem to zmienić ale skutki różne) korkuje mi się bardzo rondo koło portu, niestety było do przwidzenia za jakieś sugestie będę bardzo wdzięczny wrzuć zdjęcia z natężeniem ruchu, na tych Twoich printscreenach mi się wszystko zlewa. Cytuj Odnośnik do komentarza
Kinas Napisano 10 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2016 kolorki nie mają znaczenia, bo wiem, że to nie może działać i bez nich :> jeśli chodzi o miejski węzeł szukam po prostu jakiegoś ładnego rozwiązania - póki co nie urochomiłem jeszcze komunikacji miejskiej, która odciaży w razie czego ten węzeł w przypadku portu to nie pomoże, zresztą układ dróg jest cały do przebudowy, szuka tylko jakiejś weny :> główny ruch generuje port i stacja kolejowa Cytuj Odnośnik do komentarza
Pulek Napisano 10 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2016 Ok, to najpierw się pochwalę widokiem: http://images.akamai.steamusercontent.com/ugc/609476610125644128/F4717D66AEDF1728BA695D79330D2D5D98FB0226/ a teraz trudne pytania, bo nie do końca mam dobry pomysł na dwa rozjazdy: 1) łatwiejszy http://images.akamai.steamusercontent.com/ugc/609476610125645000/28673799C17FC2F4374CADFF7C5E815942C5F9E7/ po lewej główny most między cześcią miekszalną a handlowo-przemysłwoą, do koniczyny do droga wylotówka z miasta, być może będzie też drogą do miasteczka nad jeziorem (jeszcze nie wiem z jaką zabudową), obecnie główny ruch to z dołu i góry w lewo, teraz mam jaką prowizorkę z rondem, którego juz nie wykorzystuję utrudnienie: cały most jest na +2 (nie do ruszenia), linia góra dół obecnie na +1 (można kombinować z zerem) 2) trudniejszy http://images.akamai.steamusercontent.com/ugc/609476610125645345/B800E3E316763EF4EB38056C4A3E6500CA9EF099/ ogarnięcie dróg w przemyśle to zawsze dla mnie duże wyzwanie :/ port chyba dobrez widoczny, ten duzy budynek to główna stacja kolejowa (akurat sieć kolei wyszła mi fajnie) wjazd do dworca z prawej, wyjazd z lewej (tego nie chcę ruszać) wjazd do portu z góry, wyjazd z dołu (próbowałem to zmienić ale skutki różne) korkuje mi się bardzo rondo koło portu, niestety było do przwidzenia za jakieś sugestie będę bardzo wdzięczny zajebiste miasto, gratulacje! Cytuj Odnośnik do komentarza
Draken Napisano 10 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2016 kolorki nie mają znaczenia, bo wiem, że to nie może działać i bez nich :> jeśli chodzi o miejski węzeł szukam po prostu jakiegoś ładnego rozwiązania - póki co nie urochomiłem jeszcze komunikacji miejskiej, która odciaży w razie czego ten węzeł w przypadku portu to nie pomoże, zresztą układ dróg jest cały do przebudowy, szuka tylko jakiejś weny :> główny ruch generuje port i stacja kolejowa Poza przemysłem nie ma co naprawiać tych dróg. Spokojnie wystarczą na długi czas i są sensownie zaprojektowane. Co do portu to zrób całość jednokierunkowymi i daj mu bezpośrednie połączenie z autostradą. Wysłane z mojego SM-T815 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza
Kinas Napisano 10 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2016 sorry, węzeł miejski to totalna prowizorka - ja wiem, że jakoś to działa, ale sensu tutaj raczej mało a jeśli chodzi o przemysł to tak, tu są tylko drogi jednokierunkowe i jest połączenie z autostradą, więc rady chybione Cytuj Odnośnik do komentarza
Draken Napisano 10 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2016 Ten węzeł miejski trzeba od nowa zbudować. Puść autostradę nad ziemią, na ziemi daj rondo, a pod rondem daj drogę łącząca tą dzielnice. Nie jest to idealne połączenie, ale powinno działać i jak będzie trzeba rozbudować nie powinno być problemów. Wysłane z mojego SM-T815 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza
klinsmann Napisano 10 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2016 czeka mnie nowa rozgrywka, polecicie jakąś fajną mapkę ? Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.