Kowalinho Napisano 22 Października 2016 Udostępnij Napisano 22 Października 2016 To i ja też coś od siebie dorzucę. Co jakiś czas lapek się "zacina" na ekranie zapraszamy (ładuje się i ładuje). Czasem wystarczy jeden reset czasem więcej by się uruchomił porządnie. Dziś musiałem dwa razy resetować lapka i po drugim razie uruchomił się chkdsk (dałem uruchom windows normalnie) coś posprawdzał, coś przywrócił. Lapek się włączył, ekran zapraszamy zniknął, ale jakimś cudem karta sieciowa przestała działać. Nie mogę ani naprawić błędy przez narzędzie windows (tu blokuje mnie usługa kryptograficzna, jak ją uruchomię to i tak narzędze nie rozpozna problemu). Ogólnie chyba chodzi o to, że windows nie może załadować sterowników od karty sieciowej, mimo, że są wg. niego aktualne. Kod 31. Obecnie wyglada to tak http://i.imgur.com/dOHO6my.png Na razie udało się mi podłączyć internet przez telefon jako hotspot. Cytuj Odnośnik do komentarza
Kowalinho Napisano 22 Października 2016 Udostępnij Napisano 22 Października 2016 Pobrałem jakiś program do pobierania sterowników od intela i pobrał dwa sterowniki. Znaczki zniknęły z pierwszych dwóch pozycji i mogę się normalnie połączyć z internetem, pozostałe miniporty nadal są "oznaczone". Cytuj Odnośnik do komentarza
klinsmann Napisano 22 Października 2016 Udostępnij Napisano 22 Października 2016 wywal sterowniki i zainstaluj najnowsze od della - robiłeś to? Do końca nie wiem, gdzie zapytać. Czy ktoś z korzystających z W10 ma problemy z połączeniem internetowym po jednej z ostatnich aktualizacji? Po aktualce ~4 tygodnie temu sporadycznie mam problemy z łącznością Wi-Fi. W sumie nie wiem, czy to wina W10, więc może ktoś mnie wyprowadzi z błędu. O co chodzi - połączenie Wi-Fi działa normalnie (na speedtest mam te 30Mb/s), wyłącze komputer, za godzinę uruchomię ponownie i wówczas czasami wszystko ledwo człapie. Speedtest pokazuje 1 Mb/s. Muszę robić kilka restartów systemu, rozłączyć/połączyć się z wi-fi, a czasami najzwyczajniej w świecie odczekać kilkanaście/kilkadziesiąt minut, aż połączenie wróci do normalnego stanu. Co ciekawe, drugi laptop (W7) nie ma w tym samym czasie żadnych problemów i ma niezakłócone połączenie. Ktoś może mieć pomysł, czego to może być wina, bo prawdę powiedziawszy nie wiem już, na co zwrócić uwagę. Pomyślałem o W10 bo problemy te pojawiły się niedługo po jednej z aktualizacji. Byłbym wdzięczny za jakieś wskazówki, bo jest to w cholerę irytujące :/ reinstall sterownikow od sieciowki robiles? Cytuj Odnośnik do komentarza
schizzm Napisano 25 Października 2016 Udostępnij Napisano 25 Października 2016 Tak, robiłem reinstall, odinstalowałem i instalowałem od nowa, nic nie daje. Generalnie problem ten występuje raz/dwa razy w tygodniu. Np. teraz próbując wysłać tego posta speedtest pokazuje mi oszałamiające 0.3 mb/s :/. Sprawdzałem zapory windowsa, wchodziłem w momencie tak wolnego działania na router, zobaczyć, czy coś tam nie da mi jakiejś wskazówki, co się dzieje, ale wszystko wygląda normalnie... Nie mam pojęcia, gdzie może tkwić przyczyna takich nagłych i okresowych spadków przepustowości tylko na moim lapie. Cytuj Odnośnik do komentarza
klinsmann Napisano 25 Października 2016 Udostępnij Napisano 25 Października 2016 a odpal liveUSB z ubuntu i potestuj troche :) Cytuj Odnośnik do komentarza
Profesor Napisano 25 Października 2016 Udostępnij Napisano 25 Października 2016 http://www.webnots.com/fix-wifi-connection-issue-in-windows-10/ http://www.dell.com/support/article/pl/pl/plbsdt1/SLN297743 Cytuj Odnośnik do komentarza
klinsmann Napisano 25 Października 2016 Udostępnij Napisano 25 Października 2016 @@schizzm, przypomnij proszę model laptopa Cytuj Odnośnik do komentarza
schizzm Napisano 25 Października 2016 Udostępnij Napisano 25 Października 2016 Smętek: model ten - http://www.x-kom.pl/p/296053-notebook-laptop-156-lenovo-y700-15-i7-6700hq-32gb-1281000-win10x-gtx960m.html Prof: dzięki, spróbuje porady z obydwu linków. Już widzę, że w podglądzie zdarzeń mam ten sam komunikat, co w pierwszym linku. Może tamte rozwiązania coś pomogą :) Swoją droga w międzyczasie prędkość zdążyła podskoczyć do 2mb/s i po 20 minutach znowu spaść do 0,4 Mb/s ;) Edit: drugi link Profa, zastosowałem się do tego fragmentu. For Intel Wireless adapters: In the Search box, type Device Manager. Touch or click Device Manager (Control Panel). In the Device Manager window, click the arrow sign next to Network Adapters. Double-tap or double-click the Intel PRO Wireless. Click the Advanced tab. Note: Depending on the Wireless Adapter installed these options may not be available. In the Property: box, click Roaming Aggressiveness and select 2. Medium-Low from the drop-down menu. In the Property: box, click lick Throughput Enhancement and click to select Enable: from the drop-down menu. In the Property: box, click lick Transmit Power and click to select 5. Highest from the drop-down menu. Click OK. Prędkość podskoczyła do 8 mb/s, po czym przy ponownym teście osiągnęła stan optymalny (~30 mb/s). Teraz tylko kwestia tego, czy to pomogło, czy po prostu tradycyjnie po "-dziestu" minutach wolnego działania połączenie wróciło do normalnego stanu. Na dniach dam znać, czy problem znowu się pojawi... Cytuj Odnośnik do komentarza
jmk Napisano 27 Października 2016 Udostępnij Napisano 27 Października 2016 Win 10 wyłączyli prawie wszystko zarządzania dyskami z poziomu narzędzi administracyjnych :| Cytuj Odnośnik do komentarza
jmk Napisano 2 Listopada 2016 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2016 http://allegro.pl/windows-10-professional-pl-32-64-bit-klucz-i6585897747.html Gdzie haczyk? Cytuj Odnośnik do komentarza
zovalik Napisano 2 Listopada 2016 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2016 Jakieś fake konto z jednym komentarzem Cytuj Odnośnik do komentarza
tio Napisano 21 Listopada 2016 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2016 Od kilku dniu windows 7 w moim lapku zaczął się mulić - bardzo długo trwa uruchamianie, mimo, że nie mam jakichś śmieci ustawionych do uruchamiania. Mam avasta pro i zrobiłem za jego pomocą czyszczenie dysku i rejestru ale problem jest nadal. Mam dysk ssd a windows startuje jakby to był hdd. Cytuj Odnośnik do komentarza
Meler Napisano 21 Listopada 2016 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2016 Przetestuj tego SSD, moze zdycha? Cytuj Odnośnik do komentarza
zovalik Napisano 21 Listopada 2016 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2016 Jeszcze Ccleaner warto przejechać. Sprawdzić autostart czy się jakieś dziadostwo nie przypałętało. A stoi na bootowaniu Windowsa czy wcześniej? Może coś w BIOSIE się przestawiło, sprawdź w jakim trybie jest SSD. Cytuj Odnośnik do komentarza
tio Napisano 21 Listopada 2016 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2016 Stoi mi na kolorowym okienku windowsa. Właśnie autostart wyczyściłem z niepotrzebnych rzeczy. A jak mogę sprawdzić dysk? Cytuj Odnośnik do komentarza
zovalik Napisano 21 Listopada 2016 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2016 HDtune np. Sprawdź jeszcze ten bios, u mnie się czasami zdarzało, ze dysk przełączał się z trybu AHCI w IDE i były problemy z bootowaniem. Cytuj Odnośnik do komentarza
jmk Napisano 22 Listopada 2016 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2016 Od kilku dniu windows 7 w moim lapku zaczął się mulić - bardzo długo trwa uruchamianie, mimo, że nie mam jakichś śmieci ustawionych do uruchamiania. Mam avasta pro i zrobiłem za jego pomocą czyszczenie dysku i rejestru ale problem jest nadal. Mam dysk ssd a windows startuje jakby to był hdd. Zobacz HDD Guardian i ADWCleaner. Cytuj Odnośnik do komentarza
tio Napisano 29 Listopada 2016 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2016 Już się wybierałem do serwisu gdy nagle sam z siebie windows zaczął uruchamiać się normalnie. Cytuj Odnośnik do komentarza
klinsmann Napisano 7 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2016 a nie uwolniłeś np. sporej ilości miejsca na dysku? Cytuj Odnośnik do komentarza
jmk Napisano 8 Października 2018 Udostępnij Napisano 8 Października 2018 Próbował ktoś z Was kiedyś przejść z Win10 Home do Pro? Jest gdzieś legitna możliwość poza MS Store? Z tego co widzę kosztuje ponad 600 zł... Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.