Jabol Napisano 13 Lipca 2007 Autor Udostępnij Napisano 13 Lipca 2007 Pierwszy qual za mną. Na razie w swojej grupie 1/16 a w całym Rookie 4/538!! Jest pierwszy pozytywy efekt Edyta: No i pojechałem cały qual: Qual 1 - 1:19.536s (1/16 w R29) - [4/538 w Rookie] Qual 2 - 1:21.310s (1/13 w R29) - [3/522 w Rookie] Qual 1 + 2 - 2:40.846 (1/13 w R29) - [3/522 w Rookie] Set: 650, 610, 615, 345, 525, 900 Odnośnik do komentarza
michal85 Napisano 13 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2007 Ja sie zastanawialem na wzieciem ok 240l , a tutaj widze, ze niektorzy biora 210 Odnośnik do komentarza
Vizz Napisano 13 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2007 Mój nowy kierowca to dramat. Płacę mu tylko 300 tysięcy, statystyki ma niezłe. Natomiast w qualach pojechał beznadziejnie. Zastanawiam się, czy nie spaść w tym sezonie, żeby w Rookie spokojnie się przygotować do walki w Amatorach. W takiej sytuacji, w jakiej jestem, utknę w Amateur 9 na kilkanaście sezonów. Odnośnik do komentarza
rabandzia Napisano 13 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2007 No, sytuacja niebezpieczna, nie mam kierowcy, no cóż, w poniedziałek będą 3 oferty dla kozaków i jedna dla leszcza ja mam ale pokrake. zajebali mi takiego zajebistego k***a;/ a teraz w pizde ofert juz jest / i have problem ;/ . moze ktos ma na oku cos mu niepotrzebnego i mogly zarzucic ? Odnośnik do komentarza
devil162 Napisano 13 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2007 Pierwszy qual za mną. Na razie w swojej grupie 1/16 a w całym Rookie 4/538!! Jest pierwszy pozytywy efekt Edyta: No i pojechałem cały qual: Qual 1 - 1:19.536s (1/16 w R29) - [4/538 w Rookie] Qual 2 - 1:21.310s (1/13 w R29) - [3/522 w Rookie] Qual 1 + 2 - 2:40.846 (1/13 w R29) - [3/522 w Rookie] Set: 650, 610, 615, 345, 525, 900 ja jestem na 8 miejscu w caly rookie wyprzdzieles mnie 4 polakow w pierwszej 10 calego rookie super Odnośnik do komentarza
Powdel Napisano 13 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2007 I ja mam nowego drivera i przy okazji opróżnione konto, a jeszcze sezon się nie zaczął Odnośnik do komentarza
maregs Napisano 13 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2007 Czy moglby ktos przyblizyc, ktory trening dziala na jakie atrybuty (co podwyzsza, a co obniza)? Odnośnik do komentarza
mixerczak Napisano 13 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2007 Czy moglby ktos przyblizyc, ktory trening dziala na jakie atrybuty (co podwyzsza, a co obniza)? Wiem, że nowy trening ninja class podnosi agresję i koncentrację. btw. jedzie ktoś to GP na 1 pit? (overtaking: Hard) Odnośnik do komentarza
Willow Napisano 13 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2007 A wiecie o ile podnosi tą agresję i koncentrację? Ja wcześniej już pojechałem quale (setup już gdzieś podawałem). Jak narazie jestem 1/15 u siebie, a w amatorach 12/146, także jest zajefajnie. Co prawda jeszcze 4-5 asów z poprzedniego sezonu nie jechało, ale liczę na start z pierwszej szóstki i podium Odnośnik do komentarza
szramek Napisano 13 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2007 W koncu zdecydowalem sie na taki setup: 635 610 680 250 490 880 ES. W Q1 zająłem 9 miejsce, w Q2 druga pozycje (66l na start) i lacznie jak na razie startuje z 4 pozycji z czasem 2:47.071 (+2.069). Jak na debiut nie jest zle, choc jeszcze 22 zawodnikow ma jechac kwalifikacje, wiec pewnie troche spadne. Liczylem paliwo tym racehelperem i wychodzi, ze kolo 210l powinno starczyc, zgadza sie (mam nadzieje, ze dobrze go uzywam )? Czy musze wziac jakas poprawke jezeli moj kierowca wazy 85kg? Jezeli tak to ile dolac paliwa? Oj, spodziewam się że nie masz bolidy na wysokim poziomie + dość ciężki kierowca, ja asekuracyjnie biorę 240 l razem. Za dużo miałem w zeszłym sezonie wyścigów z dodatkowym pitem z powodu paliwa 560 625 600 295 510 885, 80-80-80, ESy. Jak na razie 1/11. Odnośnik do komentarza
Willow Napisano 13 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2007 Jeśli chodzi o zużycie paliwa, to w zeszłym sezonie na tym torze zużyłem 205 litrów, zostało mi 14. Miałem wtedy bolid na 3 poziomie. Teraz mam auto dwa razy lepsze i dlatego biorę 207 Odnośnik do komentarza
Jabol Napisano 13 Lipca 2007 Autor Udostępnij Napisano 13 Lipca 2007 Pierwszy qual za mną. Na razie w swojej grupie 1/16 a w całym Rookie 4/538!! Jest pierwszy pozytywy efekt Edyta: No i pojechałem cały qual: Qual 1 - 1:19.536s (1/16 w R29) - [4/538 w Rookie] Qual 2 - 1:21.310s (1/13 w R29) - [3/522 w Rookie] Qual 1 + 2 - 2:40.846 (1/13 w R29) - [3/522 w Rookie] Set: 650, 610, 615, 345, 525, 900 ja jestem na 8 miejscu w caly rookie wyprzdzieles mnie 4 polakow w pierwszej 10 calego rookie super No już tylko trójka polaków została, chyba właśnie Ty wypadłeś z pierwszej 10 . Słabo pojechałem pierwszy qual, w drugim było sporo lepiej. Ja liczę na start z pole position i minimum podium w samym wyścigu. Odnośnik do komentarza
devil162 Napisano 13 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2007 Jabol spadłem na 12 miejsce ale na poczatku bylem 6 Odnośnik do komentarza
Leon Napisano 13 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2007 Jabol, ile waży Twój kierowca ? W ogóle to wynalazłem fajnego kierownika, z ciekawymi statystykami, no ale 110 kilo waży. Odnośnik do komentarza
rabandzia Napisano 13 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2007 a ja dalem 2 oferty. no i mysle ze cos wpadnie do mnie : ) oby k***a oby ! Odnośnik do komentarza
Gość Profesor Napisano 13 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2007 a ja dalem 2 oferty. no i mysle ze cos wpadnie do mnie : ) oby k***a oby ! Loholol, właśnie zauważyłem, że zrzuciło Cię do mojego R13 Witaj w slumsach. Odnośnik do komentarza
maregs Napisano 13 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2007 Jezeli chce jechac na 2 pit stopy to ustawiam tylko dla nich poziom paliwa, tak? A jezeli okaze sie, ze zle wyliczylem ilosc paliwa i trzeba bedzie zrobic 3 pit stopa to o ile zostanie ono uzupelnione? Naleja tyle ile potrzeba do konca, czy zapelnia bak 180l? Jezeli to drugie, to czy w takim razie moge ustawic ilosc benzyny dla 3 pit stopa awaryjnie i jezeli nie bedzie takiej potrzeby to nie zostanie ona wykorzystana (tzn. driver zrobi tylko 2 zjazdy) ? Moze tez ktos przyblizyc jak wyglada kwestia ryzyka? W starym temacie gdzies czytalem, ze na rookie 10 to juz duzo. Jezeli wyprzedzanie na tym torze jest trudne to czy w takim razie warto ustawic b.niskie ryzyko przy wyprzedzaniu (0,1?)? Odnośnik do komentarza
Vizz Napisano 13 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2007 ezeli chce jechac na 2 pit stopy to ustawiam tylko dla nich poziom paliwa, tak? Generalnie tak, ale: jezeli okaze sie, ze zle wyliczylem ilosc paliwa i trzeba bedzie zrobic 3 pit stopa to o ile zostanie ono uzupelnione jeśli nic nie wpiszesz w oknie 3. pita, to o tyle, ile wziąłeś na początku afair. Więc lepiej coś wpisać, około 50l, żeby Ci nie wlali za dużo. Jak starczy paliwa, to driver nie zjedzie na trzeciego pita. Moze tez ktos przyblizyc jak wyglada kwestia ryzyka? W starym temacie gdzies czytalem, ze na rookie 10 to juz duzo. Jezeli wyprzedzanie na tym torze jest trudne to czy w takim razie warto ustawic b.niskie ryzyko przy wyprzedzaniu (0,1?)? Ja w rookie zawsze dawałem 0, bo już przy 5 ciężko mi było dojechać do końca bez awarii. Na Twoim miejscu też bym tak zrobił, ponieważ mniejsze ryzyko to wolniejsze zużywanie się części. Odnośnik do komentarza
Buła Napisano 13 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2007 Overall: 140 Concentration: 232 Talent: 221 Aggressiveness: 0 Experience: 64 Technical insight: 59 Stamina: 13 Charisma: 202 Motivation: 232 -------------------------------------------------------------------------------- Weight(kg): 56 Age: 25 Salary: $1.800.001 A to mój nowy kierowca Ma prawie na maksa koncentracje, talent i motywacje, jest chudziutki Jedyny jego mankament to niska stamina. Sam jestem ciekawy jak będzie się spisywał. Z jeden strony stamina jest bardzo ważna, ale z drugiej z taką konectracją, talentem i motywacją nie ma prawa słabo jechać Odnośnik do komentarza
Gość Profesor Napisano 13 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2007 Niska stamina będą problemy Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi