Skocz do zawartości

GPRO - sezon 5


Rekomendowane odpowiedzi

Ja zrobilem chyba blad i zdecydowalem sie na jazde na 2 pity. Mam na start 72l paliwa. Czy oplaca sie jescze teraz zmodyfikowac strategie i pojechac np. 72-150, tak by pitowac tylko raz (czasy pitstop'ow wykrecam zazwyczaj fatalne :/ ) ? I czy w takim razie rainy wytrzymaja dystans pod pitstopie?

Odnośnik do komentarza

maregs - myslisz, ze 222 L paliwa Ci wystarczy? To fajnego masz kierowce :P Moj stary driver spalal na tego typu torach ok 0,8 l/km, wiec ja zaopatruje sie w 250 L. Nie chce zreszta ryzykowac , bo jest swietna okazja na doskoanle miejsce :)

 

Pojechalem druie quale i jestem drugi w calym rookie. Nie ma to jak solidny Niemiec za kierownica :D

Odnośnik do komentarza

Liczac paliwo opieralem sie na wynikach z Magny Cours i dokladnie planowalem brac 230l (72-78-80 bo na 1 pit juz sie raczej nie zdecyduje). Gratulacje za kwalifikacje michal :) Widze, ze wlaczysz sie do walki o awans na calego :) Ja na mojego drivera nie narzekam, ale rewelacyjny tez nie jest. Zdecydowalem, ze potrzymam go do konca sezonu eksperymentalnie, a potem i tak go strace za zbyt wysokie OA i od nowego sezonu powalcze o awans.

Odnośnik do komentarza
A to Twój pierwszy wyścig ?? Przecież parametry toru są takie same jak w Japonii i Malezji (odpowiednio dwa i trzy wyścigi temu) Domyślnie bierze się 0,8*dlugość trasy.

 

Ktoś wcześniej mówił, że na tym torze się mniej spala (że niby rok temu tak było). To mój 2. wyścig :P. Pierwszy, którego nie pojadę. Dopiero co niedawno neta mi włączyli, jakąś awarię mieli i przez to straciłem doskonałą szansę na podium... nowy kierowca dawał jakieś nadzieje, ale nie...

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...