plastik Napisano 7 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2007 Póki co jadę 1 i mam nadzieję że tak zostanie ;-) Pity jak na mnie, to wręcz znakomicie ( 25 i 27 s) Miejmy nadzieję, że moje 2 zwycięstwo w karierze stanie się faktem. Odnośnik do komentarza
Lakers Napisano 7 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2007 strategia jednego pita dała efekty startowalem z pp i raczej wygram ten wyscig juz jade z prawie 15 sekundowa przewaga Jedziesz na mediumach, wystarczą? Odnośnik do komentarza
szramek Napisano 7 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2007 6 miejsce, 0.4 sek. straty do 5 Odnośnik do komentarza
Leon Napisano 7 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2007 Wyścig ukończyłem na 3 miejscu, więc jest fajnie Żeby nie ten cholerny pit, być może byłoby 1 miejsce Ale co się odwlecze to nie uciecze Odnośnik do komentarza
Gość Profesor Napisano 7 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2007 A więc pitmeni zrąbali mi wyścig, byłbym 4-5., skończyłem 8. Jeden punkt . Odnośnik do komentarza
Brudinho Napisano 7 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2007 Niech mi ktoś wytłumaczyć, dlaczego po zainwestowaniu w pit training center wykręciłem efektownego pita 41s, najgorszego w grupie? Rzeczywiście słabo może jeden z powodów to to 150 litrów dolewki Chociaż mój brat w tej samej grupie dolewał 170 litrów i wyjechał o 2 s szybciej . Ja 7 jednak za mało paliwa wziałem na początek i po picie strasznie wolno jechałem Odnośnik do komentarza
Muciek Napisano 7 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2007 Ja skończyłem na 9 miejscu. Jazda na jeden pit byłaby chyba lepszym wyborem. Odnośnik do komentarza
plastik Napisano 7 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2007 Yes! Yes! Yes! Udało się! Trafiłem z taktyką i wygrałem wyścig Bardzo ważne punkty, może uda mi się awansować w tym sezonie do zaszczytnego grona Amatorów Odnośnik do komentarza
Gość Profesor Napisano 7 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2007 Niech mi ktoś wytłumaczyć, dlaczego po zainwestowaniu w pit training center wykręciłem efektownego pita 41s, najgorszego w grupie? Rzeczywiście słabo może jeden z powodów to to 150 litrów dolewki Chociaż mój brat w tej samej grupie dolewał 170 litrów i wyjechał o 2 s szybciej . :doh!: Człowiek jednak jest głupi . Kurde, oczywiste . Dzięki. Odnośnik do komentarza
Buła Napisano 7 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2007 Znów daleko - 17 miejsce Odnośnik do komentarza
michal85 Napisano 7 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2007 Pomimo zjechania do pitu z "klopotow technicznych" i w sumie 4 pitow skonczylem na 12. miejscu. Jak sie okazalo owym problemem technicznym bylo: Your driver was not feeling well in his helmet and it had to be changed with a new one ROTFL. Jak tu sie nie wk..urzyc Odnośnik do komentarza
Leon Napisano 7 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2007 Heh, nie martw się, jeśli to Cię pocieszy, to miałem tak 2 razy po kolei w którymś sezonie ... EDIT: Heh, następny wyścig w deszczu :( Szlag by to trafił Odnośnik do komentarza
martin Napisano 7 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2007 19 miejsce przy 26 po kwalifikacjach. Nie jest źle jak na pierwszy wyścig. Ale z tym kierowcą jednak daleko nie zajadę . Odnośnik do komentarza
Willow Napisano 7 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2007 No i zająłem najgorsze miejsce dla sportowca - tuż za podium Taktyka dobra, paliwa odrobinę za dużo, mediumy wystarczyły bez problemu, pity akurat (25 i 23 sek). Dlaczego więc nie byłem na podium? Trzech przeciwników miało lepszą taktykę - podium należało do "jednopitowców" dzisiaj. Następny wyścig cały w deszczu, więc nie powinno być źle (Talent 182 powinien wystarczyć na punkty ) Odnośnik do komentarza
Jabol Napisano 7 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2007 No i trzeci wyścig wygrany. Przyznam szczerze że dość niespodziewanie. Najpierw PP które było dla mnie zaskoczeniem zwazywszy na fakt że zrobiłem ostry downgrade wozu przed wyścigiem a w samym wyścigu dopisało mi po prostu szczęście. Przeciwnik na ostatnim okrążeniu pitował i wskoczyłem na pierwsze miejsce dzięki. W następnym wyścigu nie liczę na wiele. Mój drajwer jest cieniutki w deszczu więc z punktów będe zadowolony. Ogólnie mam na razie 50 punktów tak więc awans raczej już pewny. Taktyka jest taka że na razie jadę ile dam radę bez zadłużania się. Może uda się jeszcze 2-3 wyścigi. A potem leje na stan wozu i biorę się za oszczędzanie kasy. Odnośnik do komentarza
Henry Napisano 7 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2007 Wskutek opisanego wcześniej błędu zająłem dopiero 27. pozycję. Miałem 5 pitów, z czego planowane 2 . Odnośnik do komentarza
devil162 Napisano 8 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2007 no ok udało się wygrać zblizylem sie do goscia na 1 miejscu na 4 punkty wiec trzeba teraz powalczyć o kolejną wygraną polecam strategie 1 pitu jak sie ma pp Odnośnik do komentarza
Willow Napisano 8 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2007 polecam strategie 1 pitu jak sie ma pp Tja, ale jak przed drugim qualem możesz stwierdzić, że będziesz miał PP? Bo taktyka zależy przecież od tego ile nalejesz paliwa na pierwszy stint, a przecież istnieje możliwość, że Twoi przeciwnicy pojadą szybciej z taktyką na 2 pity Ale owszem, taktyka na 1 pit startując z PP jest bardzo dobra. Odnośnik do komentarza
Andrew Napisano 8 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2007 760-730-780-980-700-530, Rainy , 240l Q1 - 1.43.907 Q2 - 1.47.019 Q1+Q2 - 3.30.926 Mój drajwer z talentem 43 chyba szału nie zrobi. Odnośnik do komentarza
Muciek Napisano 8 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2007 Po 8 jazdach w practice na ustawieniu: 730 860 820 910 670 700 uzyskałem 1:39:647. Czas o 2 sekundy lepszy niż gdybym miał ustawioną większą wartość na przednim skrzydle. Kwalifikacji jeszcze nie jechałem. Tak poza tym musiałem wydać na samochód 41 milionów i teraz jestem grubo na minusie. Jeżeli w nadchodzących 3 wyścigach nie zdołam zarobić tyle żeby wyjść na plus to reszta sezonu będzie trudna. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi