Skocz do zawartości

GPRO - sezon 5


Rekomendowane odpowiedzi

Niech mi ktoś wytłumaczyć, dlaczego po zainwestowaniu w pit training center wykręciłem efektownego pita 41s, najgorszego w grupie? :sciana:

 

Rzeczywiście słabo może jeden z powodów to to 150 litrów dolewki :> Chociaż mój brat w tej samej grupie dolewał 170 litrów i wyjechał o 2 s szybciej .

 

Ja 7 jednak za mało paliwa wziałem na początek i po picie strasznie wolno jechałem :/

Odnośnik do komentarza
Gość Profesor
Niech mi ktoś wytłumaczyć, dlaczego po zainwestowaniu w pit training center wykręciłem efektownego pita 41s, najgorszego w grupie? :sciana:

 

Rzeczywiście słabo może jeden z powodów to to 150 litrów dolewki :> Chociaż mój brat w tej samej grupie dolewał 170 litrów i wyjechał o 2 s szybciej .

 

:doh!:

 

Człowiek jednak jest głupi :oops:. Kurde, oczywiste :D. Dzięki.

Odnośnik do komentarza

Pomimo zjechania do pitu z "klopotow technicznych" i w sumie 4 pitow skonczylem na 12. miejscu. Jak sie okazalo owym problemem technicznym bylo:

 

Your driver was not feeling well in his helmet and it had to be changed with a new one

 

ROTFL. Jak tu sie nie wk..urzyc ;)

Odnośnik do komentarza

No i zająłem najgorsze miejsce dla sportowca - tuż za podium :]

 

Taktyka dobra, paliwa odrobinę za dużo, mediumy wystarczyły bez problemu, pity akurat (25 i 23 sek). Dlaczego więc nie byłem na podium? Trzech przeciwników miało lepszą taktykę - podium należało do "jednopitowców" dzisiaj.

 

Następny wyścig cały w deszczu, więc nie powinno być źle (Talent 182 powinien wystarczyć na punkty :) )

Odnośnik do komentarza

No i trzeci wyścig wygrany. Przyznam szczerze że dość niespodziewanie. Najpierw PP które było dla mnie zaskoczeniem zwazywszy na fakt że zrobiłem ostry downgrade wozu przed wyścigiem a w samym wyścigu dopisało mi po prostu szczęście. Przeciwnik na ostatnim okrążeniu pitował i wskoczyłem na pierwsze miejsce dzięki. W następnym wyścigu nie liczę na wiele. Mój drajwer jest cieniutki w deszczu więc z punktów będe zadowolony.

 

Ogólnie mam na razie 50 punktów tak więc awans raczej już pewny. Taktyka jest taka że na razie jadę ile dam radę bez zadłużania się. Może uda się jeszcze 2-3 wyścigi. A potem leje na stan wozu i biorę się za oszczędzanie kasy.

Odnośnik do komentarza
polecam strategie 1 pitu jak sie ma pp :D

 

Tja, ale jak przed drugim qualem możesz stwierdzić, że będziesz miał PP? Bo taktyka zależy przecież od tego ile nalejesz paliwa na pierwszy stint, a przecież istnieje możliwość, że Twoi przeciwnicy pojadą szybciej z taktyką na 2 pity :)

 

Ale owszem, taktyka na 1 pit startując z PP jest bardzo dobra.

Odnośnik do komentarza

Po 8 jazdach w practice na ustawieniu: 730 860 820 910 670 700 uzyskałem 1:39:647. Czas o 2 sekundy lepszy niż gdybym miał ustawioną większą wartość na przednim skrzydle. Kwalifikacji jeszcze nie jechałem. Tak poza tym musiałem wydać na samochód 41 milionów i teraz jestem grubo na minusie. Jeżeli w nadchodzących 3 wyścigach nie zdołam zarobić tyle żeby wyjść na plus to reszta sezonu będzie trudna.

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...