Skocz do zawartości

82-300 Elblag Agrykola 8


DarkLuki

Rekomendowane odpowiedzi

Wersja gry CM 01/02 v.3.9.68 plus update ODB Team Sept 2011 Data Update v2.0

Baza maximum

Ligi: angielska, francuska, niemiecka, hiszpanska, wloska, polska

Klub: Olimpia Elblag

 

W CM 01/02 gram już od wielu lat. Zawsze marzyłem o tym żeby doprowadzic moja ukochana Olimpie czyli klub z mojego rodzinnego miasta na sam szczyt futbolowej slawy. Prezes Łukasz Kononczuk wyznaczyl mi za zadanie utrzymanie Olimpii w gronie pierwszoligowcow. Ja uwazam ze jesteśmy w stanie osiągnąć duzo wiecej. Pierwszy dzien w klubie rozpocząłem od ustawienia nowego rezimu treningowego. Nastepnie zapoznałem się z moim sztabem szkoleniowym, który wyglądał bardzo biednie, wiec zabralem się za poszukiwanie współpracowników i tak do klubu dolaczyli Marek Beben, Jerzy Dudek, Marek Bies, którzy zostali trenerami, natomiast na asystenta wybrałem sobie Massimo Pedrazziniego głownie z uwagi na jego wysokie umiejętności taktyczne. W klubie zatrudnionych było dwoch scoutow Marek Godlewski i Krzysztof Kot dlatego tez do nich dolaczyli Thomas Zdebel, Jozef Mielnikiewicz, Lech Litwora. Kolejna sprawa była rozmowa z pilkarzami. Tak oto przedstawial się mój sklad:

Bramkarze:
Milos Budakovic
Krzysztof Stodola
Obrońcy:
Krzysztof Sobieraj SW/DC
Yuriy Stadolnik D/DMRL
Paweł Byrski DLC
Mateusz Jacak DL
Paweł Grocholski DC
Marcin Pacan DC
Wojciech Wolański DC
Rafał Loda DRL
Daniel Czuk DL
Marek Widzicki DRLC
Lukasz Wroblewski DLC
Pawel Jurgielewicz D/DMC
Pawel Wojciechowski DC
Pomocnicy:
Ireneusz Chrzanowski DMC
Michal Pietron MR
Damian Pawlak AMRC wypożyczony z Łks Łódź
Krzysztof Trela AMLC
Adam Banasiak AMC wypożyczony z Legii Warszawa
Michal Chmielecki MR
Mariusz Muszalik MC
Lyubomir Lyubenow AMLC
Radoslaw Wroblewski AML
Bartosz Iwan AMC
Napastnicy:
Pawel Buskiewicz FRC
Bartlomiej Bartosiak FLC wypożyczony z GKS Belchatow
Roman Drabenuk SC
Pawel Piceluk SC
Mateusz Kolodziejski FRC
Lukasz Zaniewski SC
Dawid Ambroziak SC