Brudinho Napisano 5 Września 2017 Udostępnij Napisano 5 Września 2017 Reklamacja rozpatrzona pozytywnie. Oddali pobraną kwotę na konto. Cytuj Odnośnik do komentarza
Reaper Napisano 27 Września 2017 Udostępnij Napisano 27 Września 2017 Zamówiłem sobie taką kartę właśnie, będę ją testował w ten weekend we Włoszech, ale ogólnie wygląda jak najlepsza opcja jeśli chodzi o płacenie za granicą :) http://blog.kurasinski.com/2017/09/jakub-zakrzewski-revolut-problemem-bankow-jest-brak-przejrzystosci-kursu-wymiany-przy-transakcjach-zagranicznych-oraz-dodatkowe-prowizje/ Cytuj Odnośnik do komentarza
kuab Napisano 27 Września 2017 Udostępnij Napisano 27 Września 2017 Tak, jest coś analogicznego w funtach i polecam Cytuj Odnośnik do komentarza
Pulek Napisano 27 Września 2017 Udostępnij Napisano 27 Września 2017 Zamówiłem sobie taką kartę właśnie, będę ją testował w ten weekend we Włoszech, ale ogólnie wygląda jak najlepsza opcja jeśli chodzi o płacenie za granicą :) http://blog.kurasinski.com/2017/09/jakub-zakrzewski-revolut-problemem-bankow-jest-brak-przejrzystosci-kursu-wymiany-przy-transakcjach-zagranicznych-oraz-dodatkowe-prowizje/ daj koniecznie znać jak 'wrażenia' po użyciu :) Cytuj Odnośnik do komentarza
kolek23 Napisano 27 Września 2017 Udostępnij Napisano 27 Września 2017 Zamówiłem sobie taką kartę właśnie, będę ją testował w ten weekend we Włoszech, ale ogólnie wygląda jak najlepsza opcja jeśli chodzi o płacenie za granicą :) http://blog.kurasinski.com/2017/09/jakub-zakrzewski-revolut-problemem-bankow-jest-brak-przejrzystosci-kursu-wymiany-przy-transakcjach-zagranicznych-oraz-dodatkowe-prowizje/ daj koniecznie znać jak 'wrażenia' po użyciu :) Hah, używam Revolut'a od roku, tak jak 80% mojej firmy :) Jedyne problemy jakie miałem: - czasami w McDonaldzie mi odrzuca transakcje :D - Raz jak płaciłem kartą na allegro to się zwrócili z zapytaniem, czy nie skradziono mi karty, przez co dostałem zakupiony przedmiot dzień później :P - jak chce się kasę przerzucić na konto bankowe, to czeka się do tygodnia Ogólnie karta jest genialna, konto można "prowadzić" na raz w pięciu walutach, co jest mega wygodne, aplikacja bardzo przejrzysta, daje multum opcji kontroli wydatków, jest akceptowana nawet przez większość firm wynajmujących auta (zazwyczaj chcą kredytowe), no i już nie wspominam o tym ile pieniędzy dzięki temu zaoszczędziłem :). Polecam wszystkim podróżującym, super sprawa :) Jak macie jakieś pytania to chętnie odpowiem :) Cytuj Odnośnik do komentarza
jmk Napisano 3 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2017 Płaciłem wczoraj kartą za sieciówkę 130zł, pierwszy raz bodajże wpisałem zły PIN, bo była blokada na karcie (mam paragon), za drugim razem przeszło. Na koncie mam podwójne 130 zł z napisem "blokada" i z salda dostępnego mam te 260 zł mniej. Saldo dostępne mam 262, 57 zł , a bieżące: 590,78 zł różnica 328, 3 zł. Jako blokada mam jeszcze jedną płatność kartą 18,21 i wycięcie kasy z bankomatu (50zł), niby się zgadza, że 260zł, ale czemu mam je w "blokada" - to znaczy, że od wczoraj nie było to "przerobione" przez bank? I jak to zrobią to mi te 130 zł wróci na konto do salda dostępnego? Cytuj Odnośnik do komentarza
Makk Napisano 3 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2017 Tak, odblokują środki. Zwykle koło 2 dni to trwa. Cytuj Odnośnik do komentarza
szramek Napisano 4 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2017 "Kiedyś prowizja za udzielenie kredytu nie mogła przekraczać 5 proc. pożyczanej kwoty. W grudniu 2011 r. ograniczenia dotyczące wysokości prowizji zostały zniesione. Powód? Według nadzoru finansowego nie pomagały kredytobiorcom, bo banki je omijały, dorzucając do kredytów gotówkowych drogie ubezpieczenia. Po zniesieniu limitu prowizji miało się to zmienić. Nadzór nie przewidział, że prowizje podskoczą z 5 do nawet 25 proc., a drogie polisy kredytowe ani nie stanieją, ani nie znikną. Kredytobiorcy płacą teraz podwójnie. Trudno dziś znaleźć bank, który by nie chciał skorzystać na zniesieniu limitu i nie podniósł prowizji." http://wyborcza.biz/biznes/7,147582,22573627,zaciagniecie-kredytu-jak-kupowanie-kota-w-worku-banki-ukrywaja.html?disableRedirects=true Czy tak działa wolny rynek? Cytuj Odnośnik do komentarza
wwosik Napisano 6 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2017 Wolny rynek wymaga dobrego przepływu informacji. Gdy część istotnych danych jest ukryta nie jest to wolny rynek. Cytuj Odnośnik do komentarza
Reaper Napisano 6 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2017 Ten temat chyba najbardziej będzie pasował do mojego pytania - czy ktoś ma doświadczenie z wyborem ubezpieczenia na życie? Miałem jedno spotkanie z agentem ubezpieczeniowym i prezentował dwie opcje: płacisz kwotę X co miesiąc i otrzymujesz pieniądze tylko gdy coś się wydarzy płacisz kwotę X co miesiąc i otrzymujesz pieniądze tylko gdy coś się wydarzy LUB po kilkunastu/kilkudziesięciu latach otrzymujesz zebrane środki, które wpłacałeś (a firma nimi obraca czy coś) Agent mocno namawiał mnie do opcji 1, twierdząc, że bardziej się opłaca, chociaż na logikę wynikałoby, że fajniej traktować takie ubezpieczenie jako potencjalne konto oszczędnościowe. Kolejna kwestia to jak dobrać wysokość ubezpieczenia, agent sugerował, że najlepiej przemyśleć ile kredytu jest do spłacenia i na taką kwotę z lekką górką się ubezpieczać (żeby w przypadku gdy coś mi się stało, to żona była w stanie samodzielnie spłacić kredyt i zająć się dzieckiem). Na co jeszcze powinienem zwrócić uwagę? Cytuj Odnośnik do komentarza
jmk Napisano 8 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2017 W dniu 3.11.2017 o 15:58, Makk napisał: Tak, odblokują środki. Zwykle koło 2 dni to trwa. A może trwać dłużej? Mam cały czas to w saldzie i na blokadzie, a nie mam na koncie, a miało to miejsce 2 listopada. Cytuj Odnośnik do komentarza
Ingenting Napisano 8 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2017 Zależy od banku, ale generalnie mają na to 7 dni. Możesz zadzwonić na infolinię i zapytać ewentualnie. Cytuj Odnośnik do komentarza
Makk Napisano 8 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2017 1 godzinę temu, jmk napisał: A może trwać dłużej? Mam cały czas to w saldzie i na blokadzie, a nie mam na koncie, a miało to miejsce 2 listopada. Rób jak Szczurek mówi- dzwoń od razu do BOKu, że o co kaman. Jak coś tam będą brzęczeć, to od razu składaj pracownikowi reklamację przez tel. Cytuj Odnośnik do komentarza
jmk Napisano 10 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 10 Listopada 2017 Zadzwoniłem do banku, mają na to 11 dni... i po tym czasie hajs wróci. Cytuj Odnośnik do komentarza
dziki_ryj_ Napisano 12 Grudnia 2017 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2017 W dniu 6.11.2017 o 08:57, Reaper napisał: Ten temat chyba najbardziej będzie pasował do mojego pytania - czy ktoś ma doświadczenie z wyborem ubezpieczenia na życie? Miałem jedno spotkanie z agentem ubezpieczeniowym i prezentował dwie opcje: płacisz kwotę X co miesiąc i otrzymujesz pieniądze tylko gdy coś się wydarzy płacisz kwotę X co miesiąc i otrzymujesz pieniądze tylko gdy coś się wydarzy LUB po kilkunastu/kilkudziesięciu latach otrzymujesz zebrane środki, które wpłacałeś (a firma nimi obraca czy coś) Agent mocno namawiał mnie do opcji 1, twierdząc, że bardziej się opłaca, chociaż na logikę wynikałoby, że fajniej traktować takie ubezpieczenie jako potencjalne konto oszczędnościowe. Kolejna kwestia to jak dobrać wysokość ubezpieczenia, agent sugerował, że najlepiej przemyśleć ile kredytu jest do spłacenia i na taką kwotę z lekką górką się ubezpieczać (żeby w przypadku gdy coś mi się stało, to żona była w stanie samodzielnie spłacić kredyt i zająć się dzieckiem). Na co jeszcze powinienem zwrócić uwagę? Tak naprawdę sugerował ci to co mu się najbardziej opłaca i przy czym ma najmniej pracy;)Agent ma prowizje od składki jaka płacisz, jak również ma potrącenia w momencie jak traci klienta.Wariant drugi jest też po części powiązany z większa ilością pracy, bo jest część kapitałowa. Problem z tym jest większy bo przyrost przez pierwsze lata często jest minimalny, w firmie której pracuje okres trzech lat to są największe koszta-wymaga większej opieki agenta nad klientem.Jak coś to mogę dać ci na pw dane do znajomego który pracował w mojej firmie kilka lat w obsłudze klienta, teraz od kilku jest agentem i potrafi to wytłumaczyć od strony zawarcia jak i późniejszej obsługi. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Reaper Napisano 13 Grudnia 2017 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2017 To ciekawe, że tak piszesz, bo zrobiłem własny research i na przykład tutaj jest wyjaśnione, że ta druga opcja jest mało opłacalna, bo tak naprawdę to lepiej te pieniądze odkładać na lokatę i więcej się wyciągnie po tylu latach, z powodu wielu prowizji i dodatkowych kosztów jakimi obwarowane są te polisy mieszane. Dlatego ja raczej planuję zdecydować się na czystą polisę ochronną. Zdobyłem przez fejsa namiary na kilku agentów, spotkam się, porównam oferty i zobaczymy, kto zaproponuje najlepsze warunki Cytuj Odnośnik do komentarza
dziki_ryj_ Napisano 13 Grudnia 2017 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2017 ten drugi wariant jest długofalowy, w mojej firmie okres 3 pierwszych lat to koszta.zależy tez od tego jaka cześć przeznaczasz na ochronę a jaka na inwestycję. ja sam nie jestem ąz takim ekspertem jedynie wiem sporo z osłuchania i z tego ze sam mam taka polise ochronna, ja znam sie jedynie na samochodach, mieszkaniu czy ubezpieczeniach bankowych:) 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
jmk Napisano 3 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2018 Jak jedziecie za granicę to co Wam się najbardziej opłata, jeśli chodzi o płatność w obcej walucie? Wymiana w kontorze w PL czy płatność swoją kartą? Dostałem takie info: Cytat Panie Adrianie, aby móc płacić kartą za granicami kraju, należy prawidłowo określić limity transakcyjne.Po zalogowaniu do Mojego ING wybieramy kartę płatniczą. Po prawej stronie wybieramy limity transakcyjne. Dajemy edycja przy płatnościach oraz wypłaty gotówki. Po zmianie limitów za granicą i zatwierdzeniu, karta będzie funkcjonować prawidłowo. Opłata za realizacje transakcji w walucie innej niż PLN wynosi 3 % kwoty realizowanej transakcji. Cytuj Odnośnik do komentarza
adamus Napisano 3 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2018 Mi sie zawsze najbardziej opłacało mieć kartę walutową podpiętą do konta walutowego. Kupno waluty w kantorze internetowym i przelanie pieniędzy na konto walutowe. Później już płaci się zazwyczaj bez prowizji zagranicą i bez przewalutowania. W bankomatach trzeba uważać aby przpadkiem nie pozwolić na przewalutowanie na PLN. Cytuj Odnośnik do komentarza
jmk Napisano 3 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2018 Coś takiego: https://www.ingbank.pl/indywidualni/konta-osobiste/konto-walutowe#karta=1 ? Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.