Skocz do zawartości

GPRO - Sezon 6


Willow

Rekomendowane odpowiedzi

wlasnie dwoch gosci pituje !! na przedosttanim kolku :) nie wiem czy uda mi sie wskoczyc przed nich bosa troche przedemna

 

 

 

TAK TAK TAK !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

SUKCES !!!!! udało się wskoczyłem przed nich i jestem 7 !!!!!! utrzymanie mam juz zapewnione dzieki temu wyscigowi !! :) ale sie ciesze :P startowalem z 18 pozycji awansowalem o 11 pozycji :D super super

Odnośnik do komentarza

Ostatecznie 14... Z występu kierowcy jestem zadowolony, awans o 16 pozycji, kilku wyprzedzonych na torze przeciwników i walka z dużo szybszymi bolidami - to na plus. Niestety główni przeciwnicy pojechali lepiej i teraz muszę zaryzykować w ostatnich wyścigach, wydać kupę kasy na części, zejść na potężny minus i spróbować zdobyć jeden, upragniony punkt. Potem modlić się o to, aby wyjść na zero przed końcem sezonu...

Odnośnik do komentarza
Ja pitowałem na 77 kółku. Zabrakło mi 6 litrów, przez te 6 litrów straciłem jedną pozycję. Przyjechałem na 6, a startowałem z 9.

 

Edit:

 

Opłaca się w Rokie podnieść level silnika na 5?

moj kolega z rookie juz ma 5lvl silnika . k***a mediumy to byl straszny kał . softy byly szybsze i napewno by starczyly ;/

po 2 : jesli niemialbym pitu przez car problem (WTF ? czemu on byl to nie wiem ) to bylbym o conajmniej 5 pozycji wyzej bo chyba z 5 sie jaralo przedemna . ale i tak wyszedlem jakos z tej sytuacji . po 3 pitach bylem 23 . to juz cos : )

Odnośnik do komentarza
Gratki devil. Ja nie ukończyłem wyścigu (ach, te hamulce :/). Jak się nie zdarzy cud to będzie mi baaardzo ciężko o utrzymanie.

 

martin coraz lepiej ci idze coraz wyzsze miejsca ! jezdzi nadal bezawaryjnie a utrzymasz sie ! dojezdzaj w okolicach 15 miejsca w kazdym wyscigu to na pewno utrzymasz sie :) i staraj sie nie byc na minusie

 

 

mam takie pytanko do wsyztskich :)

 

mam jzu zapewnione utrzymanie chce teraz zaoszczedzic kase co mam robic zeby ja zaoszczedzic ? kierowcy place 2 mln za wyscig noi mam go neistety juz do konca sezonu

Odnośnik do komentarza

Podsumowanko, medy na dwwa to nie był najlepszy plan, no ale niestety siedzę u panny i nie miałem swoich danych na tym kompie.

 

Start z 29 pozycji a na mecie 13, także Pan jeżdzący prawie za darmo Oscar Alliot pojechał zaskakująco dobrze :) Awans o 16 pozycji to nie w kij dmuchał :)

 

Paliwa zostało mi ponad 20 litrów, no ale niestety, to również efekt jechania quali na wyczucie.

 

Pod względem finansowym, zmiana kierowcy chyba mi się opłaciła, bynajmniej w tym wyścigu. Zarobiłem tyle samo, co za przyjazd na wiele lepszej pozycji.

Odnośnik do komentarza
jesli niemialbym pitu przez car problem (WTF ? czemu on byl to nie wiem

 

Bedzie napisane w race analysis.

 

Poza tym, w GPRO istnieja tzw. randoms, czyli losowe zdarzenia, ktore moga zmusic Cie do pitu nawet jesli masz nowiutki bolid.

mialem juz wlasnie tak . nowy bolid , brakes 5lvl 0% i w czasie wyscigu pekly hamulce i 99% . bylem wtedy na minusie ktory mial sie zredukowac po 3 wyscigach wtedy bym zwiekszyl lvl auta . a tak brakes musialem znizyc na nizsze lvl i mam teraz 2lvl . a wczoraj to sruba z opony mi sie odkracala i dlatego. a 2 okrazenia pozniej mialem normalny pit stop ;/

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...