Buła Napisano 2 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2007 Wow jadę 5, a gościu z 4 miejsca się pali. Paliwo Opony Temperatura tylko 15 stopni Odnośnik do komentarza
Willow Napisano 2 Listopada 2007 Autor Udostępnij Napisano 2 Listopada 2007 A mój kierowca jakoś zwolnił... szkoda, bo znów miejsce w pierwszej 15 mi uciekło. Najgorsze jest jednak to, że po tym wyścigu spadnę do strefy spadkowej... Odnośnik do komentarza
devil162 Napisano 2 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2007 jade na 10 miejscu gosciu na 8 miejscu pali sie i gosciu na 5 miejscu tez . do konca 9 okrazen nie wiem czy uda mi sie wyprzedzci obydwoch :( gdyby sie udalo to 8 miesjce ! Odnośnik do komentarza
Buła Napisano 2 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2007 Binki, chyba średnio udany wyścig dla ciebie Żeby zobaczyć cię na torze, trzeba dłuuugo przewijać stronę w dół Odnośnik do komentarza
Willow Napisano 2 Listopada 2007 Autor Udostępnij Napisano 2 Listopada 2007 No i do pierwszej 15-stki wskoczę... niestety zawodnicy, z którymi walczyłem o utrzymanie zajmą miejsca punktowane... ale wiocha... Odnośnik do komentarza
devil162 Napisano 2 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2007 wlasnie dwoch gosci pituje !! na przedosttanim kolku nie wiem czy uda mi sie wskoczyc przed nich bosa troche przedemna TAK TAK TAK !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SUKCES !!!!! udało się wskoczyłem przed nich i jestem 7 !!!!!! utrzymanie mam juz zapewnione dzieki temu wyscigowi !! ale sie ciesze startowalem z 18 pozycji awansowalem o 11 pozycji super super Odnośnik do komentarza
handballer Napisano 2 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2007 Znowu drugi. Chyba nie dane mi będzie wygrać i wysłuchać Mazurka Odnośnik do komentarza
Buła Napisano 2 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2007 No i koniec, udało się Najlepsze miejsce w karierze Odnośnik do komentarza
Willow Napisano 2 Listopada 2007 Autor Udostępnij Napisano 2 Listopada 2007 Ostatecznie 14... Z występu kierowcy jestem zadowolony, awans o 16 pozycji, kilku wyprzedzonych na torze przeciwników i walka z dużo szybszymi bolidami - to na plus. Niestety główni przeciwnicy pojechali lepiej i teraz muszę zaryzykować w ostatnich wyścigach, wydać kupę kasy na części, zejść na potężny minus i spróbować zdobyć jeden, upragniony punkt. Potem modlić się o to, aby wyjść na zero przed końcem sezonu... Odnośnik do komentarza
binki Napisano 2 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2007 Binki, chyba średnio udany wyścig dla ciebie Żeby zobaczyć cię na torze, trzeba dłuuugo przewijać stronę w dół Przyzwyczajaj sie. Tak juz będzie do końca sezonu. Odnośnik do komentarza
martin Napisano 2 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2007 Gratki devil. Ja nie ukończyłem wyścigu (ach, te hamulce ). Jak się nie zdarzy cud to będzie mi baaardzo ciężko o utrzymanie. Odnośnik do komentarza
Buła Napisano 2 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2007 Binki, chyba średnio udany wyścig dla ciebie Żeby zobaczyć cię na torze, trzeba dłuuugo przewijać stronę w dół Przyzwyczajaj sie. Tak juz będzie do końca sezonu. Ponad 13 minut straty, nieźle Jeszcze z 10 minut będziesz jechał Odnośnik do komentarza
binki Napisano 2 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2007 Ponad 13 minut straty, nieźle Jeszcze z 10 minut będziesz jechał To jest gra "małych" błędów. )) Odnośnik do komentarza
Abaddon Napisano 2 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2007 Fuel left in the car after finish: 0 liters Tylko szkoda, ze hamulce nie wytrzymaly i zamiast 2 bylo 4 msc Odnośnik do komentarza
Muciek Napisano 3 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2007 Ja pitowałem na 77 kółku. Zabrakło mi 6 litrów, przez te 6 litrów straciłem jedną pozycję. Przyjechałem na 6, a startowałem z 9. Edit: Opłaca się w Rokie podnieść level silnika na 5? Odnośnik do komentarza
rabandzia Napisano 3 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2007 Ja pitowałem na 77 kółku. Zabrakło mi 6 litrów, przez te 6 litrów straciłem jedną pozycję. Przyjechałem na 6, a startowałem z 9. Edit: Opłaca się w Rokie podnieść level silnika na 5? moj kolega z rookie juz ma 5lvl silnika . k***a mediumy to byl straszny kał . softy byly szybsze i napewno by starczyly ;/ po 2 : jesli niemialbym pitu przez car problem (WTF ? czemu on byl to nie wiem ) to bylbym o conajmniej 5 pozycji wyzej bo chyba z 5 sie jaralo przedemna . ale i tak wyszedlem jakos z tej sytuacji . po 3 pitach bylem 23 . to juz cos : ) Odnośnik do komentarza
devil162 Napisano 3 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2007 Gratki devil. Ja nie ukończyłem wyścigu (ach, te hamulce ). Jak się nie zdarzy cud to będzie mi baaardzo ciężko o utrzymanie. martin coraz lepiej ci idze coraz wyzsze miejsca ! jezdzi nadal bezawaryjnie a utrzymasz sie ! dojezdzaj w okolicach 15 miejsca w kazdym wyscigu to na pewno utrzymasz sie i staraj sie nie byc na minusie mam takie pytanko do wsyztskich mam jzu zapewnione utrzymanie chce teraz zaoszczedzic kase co mam robic zeby ja zaoszczedzic ? kierowcy place 2 mln za wyscig noi mam go neistety juz do konca sezonu Odnośnik do komentarza
Leon Napisano 3 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2007 Podsumowanko, medy na dwwa to nie był najlepszy plan, no ale niestety siedzę u panny i nie miałem swoich danych na tym kompie. Start z 29 pozycji a na mecie 13, także Pan jeżdzący prawie za darmo Oscar Alliot pojechał zaskakująco dobrze Awans o 16 pozycji to nie w kij dmuchał Paliwa zostało mi ponad 20 litrów, no ale niestety, to również efekt jechania quali na wyczucie. Pod względem finansowym, zmiana kierowcy chyba mi się opłaciła, bynajmniej w tym wyścigu. Zarobiłem tyle samo, co za przyjazd na wiele lepszej pozycji. Odnośnik do komentarza
Abaddon Napisano 3 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2007 jesli niemialbym pitu przez car problem (WTF ? czemu on byl to nie wiem Bedzie napisane w race analysis. Poza tym, w GPRO istnieja tzw. randoms, czyli losowe zdarzenia, ktore moga zmusic Cie do pitu nawet jesli masz nowiutki bolid. Odnośnik do komentarza
rabandzia Napisano 3 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2007 jesli niemialbym pitu przez car problem (WTF ? czemu on byl to nie wiem Bedzie napisane w race analysis. Poza tym, w GPRO istnieja tzw. randoms, czyli losowe zdarzenia, ktore moga zmusic Cie do pitu nawet jesli masz nowiutki bolid. mialem juz wlasnie tak . nowy bolid , brakes 5lvl 0% i w czasie wyscigu pekly hamulce i 99% . bylem wtedy na minusie ktory mial sie zredukowac po 3 wyscigach wtedy bym zwiekszyl lvl auta . a tak brakes musialem znizyc na nizsze lvl i mam teraz 2lvl . a wczoraj to sruba z opony mi sie odkracala i dlatego. a 2 okrazenia pozniej mialem normalny pit stop ;/ Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi