binki Napisano 26 Października 2007 Udostępnij Napisano 26 Października 2007 Dymek... i nici z punktów. Ale i tak będzie nieźle, 11 pozycja najprawdopodobniej. binki jakie masz ryzyko przy jeździe z dymkiem ? Ja mam ustawione 0 i pewnie dlatego mnie wyprzedziłeś na przedostatnim okrążeniu Też mam ustawione zero. Po prostu jestem teraz od Ciebie szybszy. Wyprzedziłbym Cię wcześniej ale Nigel jest cholernie dobrym blokerem. :( Odnośnik do komentarza
Willow Napisano 26 Października 2007 Autor Udostępnij Napisano 26 Października 2007 No cóż... ostatecznie zająłem 17 miejsce. Kierowca kilkukrotnie błysnął wyprzedzając przeciwników, ale zabrakło kilku sekund w kluczowych momentach, aby cieszyć się z 13 miejsca za binkim i Bułą Odnośnik do komentarza
martin Napisano 26 Października 2007 Udostępnij Napisano 26 Października 2007 Jestem 13. . Zaraz za devilem. Awansowałem aż o 14 miejsc! I po raz pierwszy od początku sezonu uciekam ze strefy spadkowej. Odnośnik do komentarza
millo Napisano 26 Października 2007 Udostępnij Napisano 26 Października 2007 Nie opłaciło się oszczędzać. Przez car problem spadłem na ostatnich kółkach z 2 na 6 pozycję ale mimo tego awansowałem na 2 miejsce w generalce Odnośnik do komentarza
devil162 Napisano 27 Października 2007 Udostępnij Napisano 27 Października 2007 no z wyścigu jestem bardzo zadowolony udalo mi sie awansowac z 17 pozycji na 12 i tak dojechalem tuz za mna martin z wyscigu na wyscig notuje coraz lepsze pozycje mam nadzieje ze wreszcie dojde do tej 8 pozycji Odnośnik do komentarza
Buła Napisano 27 Października 2007 Udostępnij Napisano 27 Października 2007 Dymek... i nici z punktów. Ale i tak będzie nieźle, 11 pozycja najprawdopodobniej. binki jakie masz ryzyko przy jeździe z dymkiem ? Ja mam ustawione 0 i pewnie dlatego mnie wyprzedziłeś na przedostatnim okrążeniu Też mam ustawione zero. Po prostu jestem teraz od Ciebie szybszy. Wyprzedziłbym Cię wcześniej ale Nigel jest cholernie dobrym blokerem. :( No trudno żebym był od ciebie szybszy, jeśli mam sporo gorszy bolid. Ostatnio mocno obniżyłem części, bolid mam dopiero 25 w M3, ty masz 11. No ale i tak mimo tego byłem blisko punktów i gdyby nie dymek na ostatnich okrążeniach zapewne byłbym przed tobą W końcu deszcz Będzie ciekawie, startuje ktoś na rainach ? Odnośnik do komentarza
Jabol Napisano 27 Października 2007 Udostępnij Napisano 27 Października 2007 W końcu deszcz Będzie ciekawie, startuje ktoś na rainach ? No chyba praktycznie nie ma innej opcji . Odnośnik do komentarza
binki Napisano 27 Października 2007 Udostępnij Napisano 27 Października 2007 No trudno żebym był od ciebie szybszy, jeśli mam sporo gorszy bolid. Ostatnio mocno obniżyłem części, bolid mam dopiero 25 w M3, ty masz 11. No ale i tak mimo tego byłem blisko punktów i gdyby nie dymek na ostatnich okrążeniach zapewne byłbym przed tobą W końcu deszcz Będzie ciekawie, startuje ktoś na rainach ? Z tą różnicą bolidu to bym nie przesadzał. Między lvl8, a lvl 7 nie ma aż takiej strasznej różnicy. Gdyby mnie Nigel tak skutecznie nie blokował, albo gdybym po ostatnim picie te pół sekundy szybciej wyjeżdżał to nawet brak dymku by Cię nie uratował. )) Nie mówiąc już o tym, że mój driver jest na etapie traningu i póki co regularnie muszę odrabiać staty z quali... :( Odnośnik do komentarza
adamus Napisano 27 Października 2007 Udostępnij Napisano 27 Października 2007 zmieniając setup suchy na mokry to ustawienia skrzyni biegów zmieniamy w dół czy w górę? zawieszenie dajemy na bardziej miękkie? bo już nie pamiętam a wszystkie takie dane mam na laptopie który wczoraj wyzionął ducha Odnośnik do komentarza
binki Napisano 27 Października 2007 Udostępnij Napisano 27 Października 2007 Tak na marginesie Panowie Masterzy, nie wiem czy zwróciliście uwagę, ale jeździmy chyba w najtrudniejszej grupie. Z moim dymkowym czasem z ostatniego wyścigu, w grupie master-2 byłbym na podium. ) W statystykach "Big Race" w pierwszej 60 jest 12 z master-1, 12 z master-3 i tylko 6 z master-2. Odnośnik do komentarza
Willow Napisano 27 Października 2007 Autor Udostępnij Napisano 27 Października 2007 Muciek... jak tam kwestia nowego członka drużyny? Odnośnik do komentarza
Muciek Napisano 27 Października 2007 Udostępnij Napisano 27 Października 2007 Wygląda to tak: Chętni mieli zgłaszać się do czwartku na priva. Zgłosił się jedynie adamus. Jeżeli się na to zgadzacie to przyjmuję go do zespołu. Co wy na to? Mam jeszcze jeden mały kłopot. Fym nie jeździ od paru wyścigów i mogę go wyrzucić z zespołu, co dało by kolejne wolne miejsce w zespole. Jeżeli tak by się stało to prosiłbym wszystkich chętnych dołączenia do zespołu do mnie na priva. Następnie listę napiszę tutaj a wy, członkowie zespołu oddacie głosy na swojego kandydata. Taka jest moja propozycja. Jeżeli ktoś ma inny pomysł chętnie go wysłucham. Odnośnik do komentarza
Willow Napisano 27 Października 2007 Autor Udostępnij Napisano 27 Października 2007 Zasady były jasne. Warunki spełnił tylko adamus - więc on będzie naszym nowym kolegą z zespołu Odnośnik do komentarza
adamus Napisano 27 Października 2007 Udostępnij Napisano 27 Października 2007 Czyli mam składać podanie? Odnośnik do komentarza
Muciek Napisano 27 Października 2007 Udostępnij Napisano 27 Października 2007 Jasne. Odnośnik do komentarza
Andrew Napisano 28 Października 2007 Udostępnij Napisano 28 Października 2007 Proponuję zatem postawić pod dyskusję 4 sprawy dotyczące CMF Team 1. Logo (kkamillo - może coś uda Ci się stworzyć?) 2. Tekst na stronę o drużynie (może być po polsku, a jak poprosimy ładnie Profesora, to i po angielsku może będziemy mieli) 3. Może spróbujemy zebrać ludzi, którzy będą w stanie zapłacić kilka euro, abyśmy mogli zrobić sobie team livery? 4. Mamy jedno wolne miejsce. Kto się zgłasza? Może wybierzemy wspólnie tą ostatnią osobę? Kryterium? np. chęć współpracy, udzielanie się w wyścigach, może patrz pkt 3? Co wy na to? A co z trzecim punktem, jeśli można wiedzieć? Odnośnik do komentarza
Willow Napisano 28 Października 2007 Autor Udostępnij Napisano 28 Października 2007 Takie samo pytanie mógłbym zadać jeśli chodzi o punkt 2 Odnośnik do komentarza
Lakers Napisano 29 Października 2007 Udostępnij Napisano 29 Października 2007 zmieniając setup suchy na mokry to ustawienia skrzyni biegów zmieniamy w dół czy w górę? zawieszenie dajemy na bardziej miękkie? bo już nie pamiętam a wszystkie takie dane mam na laptopie który wczoraj wyzionął ducha Właśnie, ktoś gdzieś kiedyś o tym pisał, szukam i nie wiem gdzie to jest, zbyt wiele napisaliśmy i jest sporo do szukania Jesli ktoś ma, to prosimy o pomoc. Odnośnik do komentarza
devil162 Napisano 29 Października 2007 Udostępnij Napisano 29 Października 2007 jakie opony proponujecie ? temperatura bedzie sie wahac w granicach 15 - 25 stopni softy wystarcza ? na 2 pity Odnośnik do komentarza
Willow Napisano 29 Października 2007 Autor Udostępnij Napisano 29 Października 2007 Panowie a co Wy na taką taktykę? Start na esoftach, z paliwem na np. 15 okrążeń. Ustawiamy, że nawet jeśli nie zacznie padać przez ten czas, to i tak zjeżdżamy zatankować i zmienić opony na rainy (aby uniknąć dwóch pitów). W zeszłym sezonie też na starcie nie padało, niestety nie mam danych jaka była szansa na deszcz w pierwszej części wyścigu. Pamiętam jednak, że była to bardzo wysoka liczba i dlatego startowałem od razu na rainach. Ci, którzy pojechali na esach zdobyli ponad 1-minutową przewagę nad resztą stawki i poza czołówką (w której byłem) nikt nie był w stanie ich złapać. Wyjechali po picie przed resztą stawki. Pytanie tylko... jak długo nie będzie padać? W zeszłym sezonie było to 13 okrążeń Stosując taką taktykę: - zyskujemy po kilka sekund na okrążeniu - nie ryzykujemy, że źle wyliczymy paliwo (najwyżej pojedziemy na rainach po suchym torze kilka kółek więcej) Edyta podpowiada, że mój kierowca pobija wszelkie rekordy jeśli chodzi czasy w qualach... Zupełnie nie wiem co się z nim dzieje... Mogę sobie myśleć nad taktyką, a start z 25-30 miejsca i tak wszystko rujnuje... ech... Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi