Skocz do zawartości

GPRO - sezon 5


Rekomendowane odpowiedzi

W tej chwili u mnie na miejscach punktowanych jedzie pięciu gości, co w zeszłym wyścigu byli poza pierwszą dziesiątką. Dwóch z nich ma bolidy na trzecim poziomie :)

 

 

U mnie takich przypadkowych gości raczej nie ma. No jest tylko jeden "świeżak" z rookie jedzie na 7 miejscu, ale to kolega Buły z Poloneza :]

Odnośnik do komentarza

Ja wyscigu nie widzialem i jestem niestety 10. Podejrzewam, ze zawalilem totalnie ustawienia i przez to mialem 6 pitow. Teraz musze dokladnie przeanalizowac ten wyscig, bo w sumie to na chybil trafil ustawialem plan pitstopow, nie biorac za bardzo pod uwage tego deszczu :/

Odnośnik do komentarza
A ja zająłem drugie miejsce :jupi:

 

W generalce będę też drugi - sezon zapowiada mi się całkiem całkiem, oby się skończył awansem do Master :)

 

Gratulacje dla wszystkich punktujących

 

Dudek - :przytul:

:* :)

 

I tak w tym sezonie mam tylko jeden cel. Utrzymać się w Amatorach :P

Odnośnik do komentarza

No nie ! Następny wyścig znowu z deszczem :/ Na szczęście tylko na początku, ale znowu będziemy główkować po ilu kólkach przestanie padać i ile wziąć paliwa na start, żeby trafić z pitem podczas zmiany pogody. Ehhhhh, nie lubię tego :/

 

Myślałem, że mój driver bardziej zużyje bolid, bo tak to bym zrobił soebie testy i wymienił części na nowe, ale tak na oko to mogę jechać w następnym wyścigu bez żadnego ulepszania. Martwi mnie tylko trochę tylne skrzydło (73 % zużycia).

Odnośnik do komentarza

We wtorkowym wyścigu można by przyjąć fajną taktykę. Wziąć na start paliwa na jakieś 25-30 lapów gdzieś po tylu okrążeniach powinno przestać padać i gdy przestanie padać zmienić opony na hardy oraz zatankować tyle żeby już nie zjeżdżać na dotankowanie :)

Odnośnik do komentarza

No ja wlasnie myslalem nad pododbna strategia o ktorej mowi adamus, ale ostatecznie zdecydowalem sie na start na rainach. WYszloby mimo wsyztsko swietnie gdyby nie...

 

The rear wing had to be replaced after a touch with another car

...kiedy jechalem na drugim miejscu z ponad minuta strata do prowadzacego i ok 20 s przewagi nad trzecim. hmmm. trudno

Odnośnik do komentarza
We wtorkowym wyścigu można by przyjąć fajną taktykę. Wziąć na start paliwa na jakieś 25-30 lapów gdzieś po tylu okrążeniach powinno przestać padać i gdy przestanie padać zmienić opony na hardy oraz zatankować tyle żeby już nie zjeżdżać na dotankowanie :)

Myślę nad tym samym, ale zastanawiam się czy medy nie wsytarczą.

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...