larry Napisano 1 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2007 Ile L trzeba na 1 pit? ile na poczatek/ile na dolewke? Odnośnik do komentarza
michal85 Napisano 1 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2007 Nie wiem ile spala Twoj kierowca. Moj w ostatnim GP zuzyl az 0,81 L/km . Tymczasem zastanawiam sie nad oponami... Odnośnik do komentarza
larry Napisano 1 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2007 z ostatniego GP wychodzi 0,787l/km, albo jak kto woli 1,271km/l, a opony softy na ostatnie GP to byl dobry wybor Odnośnik do komentarza
rabandzia Napisano 1 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2007 opony to albo medy na 2 , bo watpie ze softy w 33 stopniach wytrzymaja chociaz moga byc na styk. a na 1 to hardy wiadomo : ) Odnośnik do komentarza
devil162 Napisano 1 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2007 mediumy chyba kazdy z nas wybierze bo softy raczej bez szans maja na wytzymanie przy takiej temperaturze Odnośnik do komentarza
Leon Napisano 1 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2007 Najrozsądniej będzie albo pojechać na medach na dwa, albo na hardach na jeden. Taktyka na dwa na softach to spore ryzyko. Zastanawiam się czy nie spróbować pojechać na jeden pit. Overtaking = hard, więc z wyprzedzaniem lekko nie będzie, tym bardziej, że mój drivah słabo quale jeździ. Wystarczy, że jeden z pierwszej piątki w qualach, będzie jechał słabo i blokował resztę stawki, jedyną okazją na wyprzedzenie może być pit. EDIT: bajdełej ma ktoś seta dobrego ? EDIT 2: Chyba, żeby spróbować medy na jeden pit ... Odnośnik do komentarza
Lakers Napisano 1 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2007 chyba pojadę na jeden pit na mediumach, tylko nie wiem czy wystarczą, będzie ciepło czy ktos już jechał Q1 i Q2 , jeśli tak to prosimy o sety Odnośnik do komentarza
szramek Napisano 1 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2007 500 - 500 - 650 - 550 - 485 - 590 125 litrów x2 Mediumy, jeden pit 3/13 w mojej grupie, czas Q1 21. w Rookie, czas Q2 gorszy, ale to było wiadome, bo bolid pełen paliwa. Odnośnik do komentarza
Leon Napisano 1 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2007 600-680-650-650-405-590, medy na jeden pit, paliwo 127-127. Czuję, że medy nie dadzą rady. Ale co tam, zaryzykujemy tym razem Odnośnik do komentarza
Lakers Napisano 1 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2007 550-650-725-525-350-525 -Medium jadę na jeden pit, 122 litry Odnośnik do komentarza
rabandzia Napisano 1 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2007 ja tez na jeden ale hardy : ) mowicie mediumy starcza ? pojechalem jednak na hardach ! pierwszy Q 1:43.776s nie jest zle .na softach mialem 1.43.100 ale ok : ) ;d wole byc pewny. najwyzej nie wyjdzie ;/ : ) drugi qual : 1:48.441s . ale bak 130 litrow wiec sie nie dziwie ale i tak 1 narazie w moim rookie a oto moj setup 590 590 675 620 405 590 125 Hard Odnośnik do komentarza
Lakers Napisano 1 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2007 Czy podczas negocjacji ze sponsorami, Car spot które proponujemy ( Engine cover, Sidepods, Nose, Rear wing, Front wing ) ma wpływ na szybkość negocjacji i wysokość kasy jaką nam zaproponują? Odnośnik do komentarza
Willow Napisano 1 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2007 Chyba zaryzykuje i wezmę mediumy na 1 pit. W zeszłym sezonie dzięki temu zająłem 5 miejsce, a byłem blisko 4. Wtedy temperatura oscylowała w granicach 23-29 stopni, a wilgotność powietrza była prawie identyczna. Teraz prognoza kształtuje się na poziomie 27-35, a więc tylko 4-6 stopni więcej, a wtedy opony zdarłem do poziomu 16 i 19% więc zapas na kilka okrążeń miałem. Mój setup z practice: 475-575-800-450-325-600. Na mediumach zrobiłem 1:39.505, a jeśli nie popełnię błędu w qualach to pewnie zrobię o jakieś 0,3-0,4 sek lepszy czas. Jeśli chodzi o paliwo to biorę dwa razy po 110 litrów. Poprzednio spaliłem 214. Odnośnik do komentarza
Andrew Napisano 1 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2007 Zaryzykowałem. Zobaczymy, co będzie. Set: 580-550-730-650-440-550, Softy , 3x80l Odnośnik do komentarza
Willow Napisano 1 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2007 No to pojechałem quale i powiem, że naprawdę nieźle mi poszło. Q1: 1:38.726 1/12 i 5/143 Q2: 1:42.175 2/12 i 19/139 Paliwo: 218(110+108) Jak na razie mam PP i 10/139 w całym Amateur. Oczywiście istnieje spore ryzyko, że mediumy okażą się zbyt słabymi oponami na ten tor, ale liczę na to, że mój nieagresywny kierowca oraz niskie ryzyko poprowadzą mnie do zwycięstwa Odnośnik do komentarza
devil162 Napisano 2 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2007 260 litrów starczy ? bolid 1 poziom Odnośnik do komentarza
michal85 Napisano 2 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2007 Po osttanim GP powinienes wiedzic. Przeciez parametry toru niemal identyczne... Odnośnik do komentarza
larry Napisano 2 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2007 ja wzialem 250, ostatnio spalilem 246l. btw. moj kierowca to cipa w kwalifikacjach nie moge nawet w pierwsza 10 wycelowac, a w wyscigu potrafi wykrecic np. 3ci czas fastest lap Odnośnik do komentarza
handballer Napisano 2 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2007 http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=ce39f290a322891c Czy silnik, hamulce i elektronika wytrzymają następny wyścig Dobra, elektronika wystarczy jeszcze na dwa wyścigi (przynajmniej powinna). Silnik w sumie też powinien pociągnąć. Do wymiany brakes'y i cooling. Sidepods ?? Hm..., średnie zużycie tej częsci u mnie to 12% na wyścig, czyli też powinno pociągnąć. Jakieś rady ?? Odnośnik do komentarza
Willow Napisano 2 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2007 6 - (13%) - f wing 6 - (17%) - r wing 7 - (20%) - engine 8 - (17%) - brakes 6 - (22%) - gear 6 - (18%) - suspension 6 - (10%) - chassis 8 - (14%) - undebody 6 - (9%) - sidepods 6 - (8%) - cooling 4 - (9%) - electronics Zużycie na Suzuce przy jeździe na jeden pit z ryzykiem 12,12,5,1 Może Ci pomoże? Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi