rabandzia Napisano 23 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2007 Ja w rookie płaciłem swojemu 3 mln $, więc jeśli jest dobry, to imo warto. Suspension zwiększam. mysle ze warto .juz widac efekty: ) a talentu to on ma 42. wiec dobry jest tak od siebie : ) ale bula z mokrego na suchy zwiekszasz ? Odnośnik do komentarza
Buła Napisano 23 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2007 bula : jak ty ustawiasz setup ? suspension zmniejszasz czy zwiekszasz na suchy ? Suspension zwiększam. To jedna odpowiedz ci nie starczy ? Tak z mokrego na suchy suspension zwiększam. Z mokrego na suchy Wingi - Engine + Breaks - Gear + Susp + Odnośnik do komentarza
Willow Napisano 23 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2007 Buła, a o ile mniej więcej? Odnośnik do komentarza
larry Napisano 24 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2007 ktos gdzies pisal ze mniej wiecej +-50 Odnośnik do komentarza
rabandzia Napisano 24 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2007 bula nie denerwuj sie:) chcialem tylkko byc pewny : ) pytaj a sie nie zgubisz a na razie 3/25. jest okey: ) w tym wyscigu jak bedzie dobrze z taktyka to pkt lelo a czy 259 litrow paliwa mi starczy ? jak tak dalej pojdzie to ja k***a nie bede mial znow kasy na amatorow ;d motyla noga ., 7mln na glupim odszkodowaniach i teraz jeszcze testy se jeblem ,ale to raz na caly rookie, wymienilem polowe wozu, i tak na 4 next wysicgi mi styknie , obliczylem ze po 4 next wyscigach bede mial ok.40mln . a potem to sie wszystko zobaczy. wazne zeby na koniec miec tak 50 mln ;d i auto na 4-5 poziomie : ) a czy to jest realne , well see : ) Odnośnik do komentarza
Willow Napisano 24 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2007 Ale mi chodziło o wszystkie dane tj. ile wingi, silnik itp. Buła, podzielisz się informacjami? Bo to było w poprzednim temacie... Odnośnik do komentarza
rabandzia Napisano 24 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2007 Ale mi chodziło o wszystkie dane tj. ile wingi, silnik itp. Buła, podzielisz się informacjami? Bo to było w poprzednim temacie... wszystko o ok 50 : ) Odnośnik do komentarza
devil162 Napisano 24 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2007 Rabandzia mam te same założenie tez wlasnie chche z taka kasa awansowac do amtaorów ej a kiedy masz zamiar rozbudowywać bolid ?? na poczatku sezonu w amatorach czy jeszcze w rookie ? Odnośnik do komentarza
Leon Napisano 24 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2007 Na razie to awansujcie, a nie już o amatorach myślicie. Pewniaki. Ja już widzę, że trafiłem do cholernie silnego rookie. Odnośnik do komentarza
devil162 Napisano 24 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2007 heheh gdybys trafił do rookie 31 tam gdize ja jestem to awansik raczej pewny grupa jest taka słaba ze hhoohoh moze 3-4 maagerowie cos potrafią a w jakiej ty jezdzisz ? Odnośnik do komentarza
Buła Napisano 24 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2007 Już tyle było tych wyścigów deszczowych, więc powinniście sami wyciągnąć jakieś wnioski Ja miej więcej w każdym wyścigu deszczowym testuje inny setup, mam nadzieję, że kiedyś przyniesie to efekt i uda mi się znaleźć ten optymalny Odnośnik do komentarza
larry Napisano 24 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2007 jeszcze jedno. jak juz mowa o setupach. roznicujecie go miedzy Q1 i Q2 ??? wiadomo bolid troche ciezszy.... co i jak przestawiacie? Odnośnik do komentarza
Jabol Napisano 24 Lipca 2007 Autor Udostępnij Napisano 24 Lipca 2007 Panowie, jaka taktyka na ten wyścig jeśli chodzi o paliwo. Jak rozplanowujecie pity? Po ile na każdym? Odnośnik do komentarza
michal85 Napisano 24 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2007 Ja biore na start 50, pozniej 85, 80, 40 i na wszelki wypadek jeszcze 30 Odnośnik do komentarza
handballer Napisano 24 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2007 Na start 60, potem 140 Dodatkowo biorę jeszcze 40 jakby opony nie wytrzymały (chyba nie wytrzymają ) Odnośnik do komentarza
Alfa Napisano 24 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2007 NO w koncu zmienilem kierowcę i efekty o wiele lepsze: 5 miejsce po qualach. A paliwa biore 50 - 95-95 i 40 na wszelki wyadek, bo moze byc ciekawie ;] Odnośnik do komentarza
michal85 Napisano 24 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2007 NO w koncu zmienilem kierowcę i efekty o wiele lepsze: 5 miejsce po qualach. A paliwa biore 50 - 95-95 i 40 na wszelki wyadek, bo moze byc ciekawie ;] No to strasznie ryzykowna strategia, stawiasz wszystko na jedna karte? No chyba, ze jedziesz na hardach to masz jeszcze jako taka szanse dojechac Ale w przeciwnym wypadku na pewno czekaja Cie co najmniej trzy pity...A jesli deszcz przestanie padac po pieciu kolkach ? Odnośnik do komentarza
maregs Napisano 24 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2007 Ja jade podobnie tyle, ze asekuracyjnie wzialem na start 70l (jakby dluzej padalo). A potem 97l i 95l. Troche duzo tego paliwa, ale mam nadzieje, ze dzieki temu bede mogl pojechac na 2 pity. Awaryjnie mam jeszcze 25l na koncowke. Startuje 6/17-w kazdym wyscigu jak na razie bardzo podobna pozycja startowa. Mam nadzieje, ze tym razem wpadna jakies pkt. Boje sie troche o bolid bo 1 czesc mam w 61% zuzyta (tylnie wingi). Dalem jednak tylko 1 ryzyka, wiec licze, ze wytrzyma. Odnośnik do komentarza
michal85 Napisano 24 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2007 Jeszcze jedno pytanko - jesli zaznaczam opcje "suche opony kiedy pada" to oznacza, ze np kiedy zjezdzam do pitu (z powodu braku paliwa) na rainach, a deszcz pada, to moj team zaklada wtedy opony na sucha nawierzchnie? Odnośnik do komentarza
rabandzia Napisano 24 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2007 Rabandzia mam te same założenie tez wlasnie chche z taka kasa awansowac do amtaorów ej a kiedy masz zamiar rozbudowywać bolid ?? na poczatku sezonu w amatorach czy jeszcze w rookie ? hmm no juz w rookie postaram sie go tak ulepszyc zeby bylo ok : ) a potem w amatorach to juz dodatkowo : ) a co do wypowiedzi leona : ) tez mam nawet dobre rookie ale wiem na co stac mojego kierowce i mnie ;P zmienilem drivera i wiem ze bedzie dobrze musi byc;p Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi