adamus Napisano 20 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 20 Lipca 2007 Wątpię żeby medy wystarczyły przy temp 46-50 stopni przejechać 40lapów. Edyta podpowiada że padać może przestać nawet w okolicach 20 kółkach i myśli że hardy też mogą nie wystarczyć Odnośnik do komentarza
szramek Napisano 20 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 20 Lipca 2007 Chyba pojadę rainy-mediumy z paliwem 95-95-95, ale to się jeszcze zobaczy. Odnośnik do komentarza
Jabol Napisano 20 Lipca 2007 Autor Udostępnij Napisano 20 Lipca 2007 Miało być zwycięstwo, jest tylko piąte miejsce. W poprzednim wyścigu pole position, najszybsze okrążenie wyścigu i prowadzenie przez 40 okrążeń aż do momentu urwania koła. W tym pole position, prowadzenie na 7 okrążeń przed metą i w ostateczności piąta lokata z powodu złego rozplanowania paliwa spowodowanego deszczem ... Niedosyt niewiarygodny. W następnym długo padać nie będzie więc licze na zwycięstwo wreszcie. Najpierw trza zdobyć PP ... Odnośnik do komentarza
Willow Napisano 21 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 21 Lipca 2007 W natępnym wyścigu nie ma co specjalnie kalkulować. Trzeba wystartować na rainach, wziąć paliwa na dwa pity i na wszelki wypadek dotankować "podwójnie" tj. na pierwszy stint wziąć trochę więcej paliwa (gdyby długo padało) i na drugi stint wziąć trochę więcej (gdyby szybko przestało). Dzięki temu unikniemy sytuacji braku paliwa zanim przestanie padać, albo dodatkowego pitu na kilka kółek przed metą. Odnośnik do komentarza
devil162 Napisano 21 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 21 Lipca 2007 jak myslicie starczy 250 l paliwa ?? mam bolid 1 poziom hehe jak narazie 6 w calym rookie i pp w swojej grupie Odnośnik do komentarza
rabandzia Napisano 21 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 21 Lipca 2007 heh .2x 14 miejsce. pier***e to . a pytanie: staty sie jebią po 35 roku zycia tak ? Odnośnik do komentarza
rabandzia Napisano 21 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 21 Lipca 2007 huh . widze potencjalnych kandydatow . jeden z nich ma narazie 0 ofert. oby tak do poniedizalku inni maja juz po3 -4 nawet6 / ale to no problem ;P EDIT : w r13 juz 4 na - . a paul weisser k***a ma na 3 poziomie bolid a wczoraj byl 13 o 1s przede mna . no to na ch** mu taki bolid ? ja jeszcze jeden lub dwa wyscigi na 1 poziomie : ) potem do dziela ;d . kasa w pierwszej trojce stoje. 3 polakow najwiecej kasy . widac ze polska to szporują kase ;d ;P Odnośnik do komentarza
Willow Napisano 21 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 21 Lipca 2007 Czy ktoś kiedyś robił trening swojemu staffowi? Kosztuje to nieludzko dużo, a nie wiem czy się opłaca. Muszę jednak coś zrobić, bo statystyki mam już w opłakanym stanie: motivation - 3 stress handling - 1 Concentration - 0 efficiency - 0 Ile daje taki trening? Koszt to 1-1,5 mln i jeśli to podnosi im te statsy o 1-2, to zupełnie się nie opłaca... I drugie pytanie. Jak mogę podnieść im technical skill albo experience? Budując budynki? Btw. Po ostatnim wyścigu negocjacje ze sponsorem przesunęły mi się o... 25 procent Odnośnik do komentarza
handballer Napisano 21 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 21 Lipca 2007 Cholernie się nie opłaca, bo podnosi skille o 2 punkty, ale jeśli nie chcesz mieć pitów po 40 sekund, to nie masz wyjścia. Później to powinno zaprocentować Odnośnik do komentarza
Buła Napisano 21 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 21 Lipca 2007 Ile zarobiliście na koniec poprzedniego sezonu ? Ja aż 27.837.000 $ Sporo End of season bonus for taking part in all races $5.000.000 End of season team points bonus (341 points) $2.387.000 End of season points bonus (109 points) $5.450.000 End of season bonus for finishing in 1st position $15.000.000 Zakładka Economy History ( mimo, że gram już prawie 4 sezon, to dopiero teraz zauważyłem tą opcje ) Odnośnik do komentarza
Willow Napisano 21 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 21 Lipca 2007 Cholernie się nie opłaca, bo podnosi skille o 2 punkty, ale jeśli nie chcesz mieć pitów po 40 sekund, to nie masz wyjścia. Później to powinno zaprocentować No tak. Tyle, że skill moich pitmenów już jest beznadziejny, a tymczasem w ostatnim wyścigu miałem 3 równe pity w granicach 26-28 sekund, co przy 40-sekundowych pitach przeciwników było wynikiem niezłym, a biorąc statystyki staffu (1,0,0) wręcz wybitnym. I pytanie nr 2. Co daje wybudowanie budynku: Windtunnel Przeznaczenie pozostałych da się wywnioskować. Odnośnik do komentarza
handballer Napisano 21 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 21 Lipca 2007 Cholernie się nie opłaca, bo podnosi skille o 2 punkty, ale jeśli nie chcesz mieć pitów po 40 sekund, to nie masz wyjścia. Później to powinno zaprocentować No tak. Tyle, że skill moich pitmenów już jest beznadziejny, a tymczasem w ostatnim wyścigu miałem 3 równe pity w granicach 26-28 sekund, co przy 40-sekundowych pitach przeciwników było wynikiem niezłym, a biorąc statystyki staffu (1,0,0) wręcz wybitnym. I pytanie nr 2. Co daje wybudowanie budynku: Windtunnel Przeznaczenie pozostałych da się wywnioskować. I w każdym wyścigu masz takie równe pity ?? Nawet lepsze ?? Nie pojmuję tego. Dlaczeo niektórzy, co nie mają ulepszonego zaplecza treningowego, czasy w pitach mają najlepsze. Pitstop training centre mam na pierwszym poziomie, experience 12, motivation 11, technical skill 13, Stress handling: 2, Concentration: 4, Efficiency: 4, a czasy w pitach gorsze niż miałem w rookie. W boksach spędzam bardzo często po 28 s. podczas gdy inni po 21. :| W windtunnelu testuje się aeorodynamikę, ale czy jakieś skille to podnosci, to nie wiem Odnośnik do komentarza
larry Napisano 21 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 21 Lipca 2007 jak bardzo "Car character points" wplywaja na poprawe osiagow samochodow? (dodam tylko ze mam narazie Engineering points 8.5 / 14.7 / 4.8) Odnośnik do komentarza
handballer Napisano 21 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 21 Lipca 2007 jak bardzo "Car character points" wplywaja na poprawe osiagow samochodow? (dodam tylko ze mam narazie Engineering points 8.5 / 14.7 / 4.8) Tyle ile masz Car character points, tyle Ci się doda do osiągów bolidu Odnośnik do komentarza
larry Napisano 21 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 21 Lipca 2007 wlasnie o to mi chodzi - ile doda do tych osiagow. poprawi sie duzo? malo? czy to bedzie z lvl1 na lvl2? czy jakos czasy sie poprawia, czy nie da sie tego przewidziec I czy warto testowac bolid czy niespecjalnie w takim razie? Odnośnik do komentarza
Buła Napisano 21 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 21 Lipca 2007 Testować bolid jest warto. Mi właśnie podskoczyło bodajże po 3 punkty za testy jeszcze z poprzedniego sezonu. Jak ma się ulepszoną bazę i dobrego dyrektora technicznego do testów, to już w ogóle nie ma lepszej rzeczy niż testy Odnośnik do komentarza
handballer Napisano 21 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 21 Lipca 2007 wlasnie o to mi chodzi - ile doda do tych osiagow. poprawi sie duzo? malo?czy to bedzie z lvl1 na lvl2? czy jakos czasy sie poprawia, czy nie da sie tego przewidziec I czy warto testowac bolid czy niespecjalnie w takim razie? No doda się tyle, ile masz tych punktów. Jak napisałeś masz Engineering points 8.5 / 14.7 / 4.8. Po następnym wyścigu te punktu przechodzą do Car character points. Powiedzmy, że będziesz mał ich 4/10/2. Te punkty (4/10/2) dodają się do osiągów bolidu. Czyli jeli bolid masz taki: Power 20, Handling 20, Acceleration 20, to po następnym wyścigu będziesz miał taki: Power 24, Handling 30, Acceleration 22 Odnośnik do komentarza
Leon Napisano 21 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 21 Lipca 2007 Panowie, czy za testy płacę raz ten milion ? Czy milion za każdy stint ? Nigdy nie testowałem więcej, niż jeden stint, z obawy przed nadmiernymi kosztami. Odnośnik do komentarza
handballer Napisano 21 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 21 Lipca 2007 Raz bulisz milion Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi