Skocz do zawartości

De integro


A_S_O_T

Rekomendowane odpowiedzi

-Masz bezwarunkowe poparci zarządu.

- Aż tak mi ufasz?

- Wiesz, znamy się tyle lat, mam nadzieję, że tej szansy nie zmarnujesz.

- Nie wiem czy wiesz, ale nie mam dużego doświadczenia.

- Peter, słuchaj. Wiem o tobie więcej niż Ci się zdaje. Fakt, że nie masz sporego doświadczenia, ale sam przyznasz mi rację, że kilka klubów już prowadziłeś.

- Tak, z tym się zgodzie. Ale kurde, nie wiem czy podołam. W tamtych robotach to nikogo nie znałem, a tu. Znamy się kilkanaście lat i boję się, że Cię zawiodę.

- Możesz przestać się powtarzać i podpisać ten cholerny kontrakt. Moja decyzja jest nie odwołalna.

- Ok. Ale robisz to na własne ryzyko.

- Człowieku, więcej wiary w siebie. Nie jesteś w naszym terenie taki anonimowy. Ludzie Cię tu znają, mimo że nie pojawiałeś się zbyt często w naszej okolicy.

 

Podpisałem wreszcie ten kontrakt i Artur Strojek z uśmiechem na twarzy włożył go do biurka. Od jutra miałem być nowym trenerem LKS Bruk-Bet Nieciecza. Klub ma zając pozycję w środku tabeli i ja niby mam w tym pomóc. Spróbować zawsze warto, nic nie tracę. Powrót do Polski po długiej tułaczce po świecie, wyobrażałem sobie w lepszym klubie, ale tego głośno nie mówiłem.

Na drugi dzień zasięgnąłem porady Marcina Jałochy w sprawie ewentualnych wzmocnień. Jednak, zanim przeszliśmy do raportu ogólnego drużyny, Marcin przedstawił mi pokrótce cały zespół.

Standardowo już, taką analizę zaczyna się od pozycji bramkarza. W pierwszym składzie mam do wyboru trzech graczy. Według Jałochy to Maciej Budka [22l., Polska] jest pierwszym golkiperem, a za jego plecami czai się troszkę starszy Norbert Baran [26l., Polska]. W obwodzie pozostaje jeszcze wypożyczony z Krakowskiej Wisły, Dariusz Trela [19l., Polska]. Poziom tej pozycji wyrównany, ale przychylę się do opinii Jałochy, że to Budka powinien być podstawowym graczem.