binki Napisano 7 Października 2008 Udostępnij Napisano 7 Października 2008 Jak myślicie jazda na 1 pit dziś to dobry pomysł :???: jest bardzo wysoka temp. czy opony stykną do końca. Hardy stykna. Cytuj Odnośnik do komentarza
Rufi Napisano 7 Października 2008 Udostępnij Napisano 7 Października 2008 No ja np. jadę na 1 pita na hardach To w sumie jeszcze zależy, od tego jeszcze jak dobry jest twój kierowca oraz od tego czy jesteś w rookie, bo jeśli tak to moim zdaniem lepiej na jednego pita polecieć, bo i tak będzie mnóstwo strategii z kosmosu w rookie Cytuj Odnośnik do komentarza
Dzidektib Napisano 7 Października 2008 Udostępnij Napisano 7 Października 2008 No ja mam kierowce z sredniej polki mozna powiedziec,ale dzieki dobrze dobranym taktyka jest na 1 miejscu ; P dzisiaj tez jade na 1 pit i mam nadzieje ze inni beda zjezdzac na pity a ja bede jechal i jechal i przebijal sie do przodu xD Cytuj Odnośnik do komentarza
Perez Napisano 7 Października 2008 Udostępnij Napisano 7 Października 2008 No i kolejne GP za nami. Co tu dużo mówić - wszystkie obliczenia szlag trafił Miało być 2 pity, a wyszło 3, z czego ostatni na 60 kółku. Na szczęście nie ja jeden pomyliłem się w obliczeniach w na ostatnich kółkach prawie cała czołówka zjechała do pit stopu, tym samym udało się prawie obronić 2. miejsce z kwalifikacji i ostatecznie zająłem trzecie pozycję. Jazda na jednego pita byłaby dobrym rozwiązaniem, ale nie ma co narzekać Cytuj Odnośnik do komentarza
Meler Napisano 8 Października 2008 Udostępnij Napisano 8 Października 2008 Nareszcie nienajgorszy race, 6. miejsce a powinno byc 4. ale zabraklo mi 4 litrow paliwa i nieplanowany pit kosztowal dwie pozycje Cytuj Odnośnik do komentarza
Rufi Napisano 8 Października 2008 Udostępnij Napisano 8 Października 2008 Oh Yeah Zwycięstwo, już drugie w sezonie Jechałem na hardach na jeden pit i na ostatnich kółkach lider zjechał na swój 3 pit i dzięki temu wygrałem Cytuj Odnośnik do komentarza
Dzidektib Napisano 8 Października 2008 Udostępnij Napisano 8 Października 2008 Jak myslicie,softy starcza na 1 pit czy mediumy? Cytuj Odnośnik do komentarza
huzar Napisano 8 Października 2008 Udostępnij Napisano 8 Października 2008 Jak myslicie,softy starcza na 1 pit czy mediumy? Ja jade na mediumach, myśle że spokojnie powinny wytrzymać 132 km, chociaż przy tej kosmicznej temperaturze ... Moim zdaniem softy nie starczą - ale mogę się mylić Cytuj Odnośnik do komentarza
Rufi Napisano 8 Października 2008 Udostępnij Napisano 8 Października 2008 Ja również jadę na 1 pita,według moich obliczeń różnica nie będzie w wyścigu tak duża między softami a mediumami, a mediumy są taktyką pewną Cytuj Odnośnik do komentarza
huzar Napisano 11 Października 2008 Udostępnij Napisano 11 Października 2008 Jaką planujecie taktykę na Brands Hatch? Bo ja jak zwykle na 1 pit na mediumach bo nie chce ryzykować na softach A tak przy okazjii to czy ktoś z was może miał podobne doświadczenia z kierowcą, że im mniejsze ryzyko mu dam to tym lepiej jedzie. W ostatnim wyścigu, gdzie wyprzedzanie było trudne, wyprzedził 3 innych na podobnym poziomie jak ja, a ryzyko miał ustawione na 10 ledwie, a w wyścigu gdzie wyprzedzanie było normalne a ryzyko mu ustawiłem na 68 nie wyprzedził nikogo :| Cytuj Odnośnik do komentarza
binki Napisano 11 Października 2008 Udostępnij Napisano 11 Października 2008 Jaką planujecie taktykę na Brands Hatch? Bo ja jak zwykle na 1 pit na mediumach bo nie chce ryzykować na softach A tak przy okazjii to czy ktoś z was może miał podobne doświadczenia z kierowcą, że im mniejsze ryzyko mu dam to tym lepiej jedzie. W ostatnim wyścigu, gdzie wyprzedzanie było trudne, wyprzedził 3 innych na podobnym poziomie jak ja, a ryzyko miał ustawione na 10 ledwie, a w wyścigu gdzie wyprzedzanie było normalne a ryzyko mu ustawiłem na 68 nie wyprzedził nikogo :| Nie to żebym coś sugerował, ale xsofty na tym torze, w tej pogodzie mogą cuda zdziałać. Ale ja się nie znam. A co do ryzyka, to tym niestety trzeba umieć operować. Ryzyko musi być dostosowane do indywidualnych umiejętności kierowcy. Właściwy balans do uzyskania metodą prób i błędów. Cytuj Odnośnik do komentarza
huzar Napisano 15 Października 2008 Udostępnij Napisano 15 Października 2008 gratki binki - kolejny punkcik dla ciebie, a pewnie byłoby lepiej gdyby nie ten bład kierowcy na sam koniec wyścigu czy też cokolwiek tam się stało mi też przydałby się jakś punkcik wreszcie żeby mieć pewne utrzymanie bo byłaby lipa tak spaść do amatorów a wyścigów już coraz mniej do końca sezonu -choć na razie paniki nie ma Cytuj Odnośnik do komentarza
binki Napisano 15 Października 2008 Udostępnij Napisano 15 Października 2008 gratki binki - kolejny punkcik dla ciebie, a pewnie byłoby lepiej gdyby nie ten bład kierowcy na sam koniec wyścigu czy też cokolwiek tam się stało mi też przydałby się jakś punkcik wreszcie żeby mieć pewne utrzymanie bo byłaby lipa tak spaść do amatorów a wyścigów już coraz mniej do końca sezonu -choć na razie paniki nie ma Ano mały błąd. Bywa. Normalna sprawa jak trzeba na elitowych riskach jeździć. Szkoda trochę tego 6 miejsca, ale sezon się przecież jeszcze nie skończył, a najwazniejszy problem, czyli utrzymanie, mam juz i tak z głowy. Teraz będę juz jeździł ze znacznie większym komfortem psychicznym. Wiem, że spokojnie jestem w stanie utrzymać tempo wyścigu nawet bez motywacji, więc jestem pełen optymizmu. Cytuj Odnośnik do komentarza
Andrew Napisano 16 Października 2008 Udostępnij Napisano 16 Października 2008 Można prosić o zużycie części na torze Anderstorp. binki, dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza
Willow Napisano 16 Października 2008 Udostępnij Napisano 16 Października 2008 A mi udało się utrzymać w Masterach znowu (to już drugie podium) W przyszłym sezonie już będę normalnie punktował, a teraz tylko testing, trening, testing, trening, downgrade, testing, trening, new parts, testing itp... No i S&F i budynki Cytuj Odnośnik do komentarza
Dzidektib Napisano 17 Października 2008 Udostępnij Napisano 17 Października 2008 @binki Tydzien temu 1 pkt,a teraz widze juz z gorki ;> gratz Cytuj Odnośnik do komentarza
huzar Napisano 17 Października 2008 Udostępnij Napisano 17 Października 2008 A ja zdobyłem swój pierwszy punkcik w Pro dziś. Trening kierowcy przynosi efekty i teraz już bedzie mniej nerwowo bo prawdopodobnie sie utrzymam. a teraz : a teraz tylko testing, trening, testing, trening, downgrade, testing, trening, new parts, testing itp... No i S&F i budynki Cytuj Odnośnik do komentarza
Rufi Napisano 19 Października 2008 Udostępnij Napisano 19 Października 2008 Ma ktoś dane zużycia z Magny Cours? Cytuj Odnośnik do komentarza
Perez Napisano 21 Października 2008 Udostępnij Napisano 21 Października 2008 Mój dziesiąty wyścig w GPRO okazał się szczęśliwy . 2 pity i paliwo na styk, do tego softy i sporo szczęścia. Najgroźniejszy konkurent (swoją drogą gość kręci niesamowite czasy - +3/4 sek w stosunku do czołówki - na samochodzie podobnym do mojego; nie wiem czy to kwestia kierowcy czy setupa...) nie wiedzieć czemu pojechał na... 6 pitów! Reszta w tyle o jakieś 30 sekund no i pierwszy raz mogłem posłuchać naszego hymnu narodowego (IMO kapitalna opcja z tym ). Najgroźniejsi rywale słabiej i jest realna szansa (przy zachowaniu obecnej formy) na awans Cytuj Odnośnik do komentarza
Profesor Napisano 21 Października 2008 Autor Udostępnij Napisano 21 Października 2008 A mi zawiesili konto :( . Jeszcze parę dni i mogę wracać. Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.