Skocz do zawartości

GPRO - Sezon 6


Willow

Rekomendowane odpowiedzi

Andrew, jedziesz na medach, sądzisz że softy nie wytrzymają? Bo ja chyba zdecyduję się na miękkie opony.

Nie ryzykowałem. :)

 

 

Statsy (może komuś przydadzą się) mojego, mam nadzieję, przyszłego sponsora:

 

Finances 6

Expectations 3

Patience 3

Reputation 7

Image 6

Negotiation 6

 

Wysokie: finanse, reputacja, imidż i negocjacje. W miarę niskie oczekiwania, żeby miejsce w środku tabeli nie odstraszyło sponsora. Efekt: 1146373$ za wyścig. Chyba całkiem nieźle. :> Po pozyskaniu sponsora, od razu rozpoczynam negocjacje z następnym. :)

 

 

Mój kierowca testowy, który po przedłużeniu kontraktu zarabia niecałe 140000$ za wyścig, spisał się nadzwyczaj dobrze i zdobył 4 punkty. W następnym sezonie też postaram się znaleźć niedrogiego, który zapewni mi utrzymanie, a dzięki zaoszczędzonej kasie, również rozbudowę bazy. :)

Odnośnik do komentarza

Dobra, mam dylemat. Obecnie sytuacja w mojej grupie wygląda następująco, jak widac plasuje się tuż nad miejscami spadkowymi (24 pozycja). Od początku sezonu jeździ dla mnie taki drajwer ale jak widzicie po tym wyścigu jego kontrakt dobiega końca. No i teraz nie wiem czy przedłużyć z nim kontrakt (jeśli tak to jak to zrobić, rozuiem że kontrakt najpierw wygaśnie a potem musze go na nowo wyszukać i za 500k zaproponowac nową umowę) czy jednak poszukać kogoś nowego? Co radzicie?

Odnośnik do komentarza

Kontrakt mozesz przedlużyć na dwa sposoby.

 

a) Wchodzisz w zakładkę Driver contract i tam po prawej stronie masz warunki przedlużenia kontraktu. Wybierasz interesującą Cię opcję i przedlużasz. Nie musisz wtedy czekac na żadne decyzje, kontrakt jest przedlużany automatycznie.

b) taka opcja jaką sam napisałeś. Czyli czekasz aż umowa wygasnie, a potem normalnie proponujesz nową. Niby ta jest nieco tańsza (bo wtedy sam decydujesz ile chcesz gościowi dać), ale wiąże się z ryzykiem, że nie będziesz jedynym, który będzie zainteresowany tym kierowcą (choć w tym wypadku sądzę, że nie bedzie raczej takich problemów)

 

Czy wart jest przedłużenia? Ciężko powiedzieć. twoja najwyższa pozycja póki co to 12, a to w końcowym rozrachunku raczej na pewno nie wystarczy by się utrzymać (szczególnie, że na koniec sezonu często słabsi zawodnicy zajmują wysokie pozycje, gdy czołóka już odpuszcza).

 

Kierowca wymiataczem nie jest, ale przy odpowiednim treningu na pewno stać go na dobre wyniki.

 

Ja bym nie przedłużał automatycznie. Zobaczył jacy driverzy będa dostępni na rynku i jeśli bedzie jakiś lepszy to próbował zawalczyć. W razie niepowodzenia zawsze będziesz mógł wrócić do obecnego.

 

Wszystko zależy od stanu twojego portfela.

Odnośnik do komentarza

q1: 1:26.959s 890 940 450 625 325 400 Extra Soft - popelnil blad - spokojnie mogl wykrecic czas ok. 1sek lepiej, ale musial blad zrobic

q2: 1:29.293s 840 890 450 670 325 350 70l Extra Soft

 

3x70l. 2 pity, na esoftach jade - powinny wystarczyc wg mnie.

 

 

Mam kilka pytań dotyczących sponsorów:

1. Które parametry sąnajważniejsze

2.Czy dobrze jest ja sponsor ma wysokie negotiation

3. Co oznacza Est avg progress

4. Czy opłaca się mieć więcej sponsorów

 

1. w sumie to kazdy z parametrow jest wazny, ale na poczatek to finances i expectacion sa najwazniejsze, ale ja patrze tez na reputacje i image (patience sobie daruje skoro w rookie jestem)

2. dobrze - wtedy negocjacje ida szybko

3. to spodziewany postep w negocjacjach - tutaj wybieraj sponsorow ktorzy maja zero - znaczy ze nikt z nimi nie negocjuje

4. odpowiedz sobie sam ;)

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...