wojtala233234 Napisano 23 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2016 Bodajże w trzecim kroku instalacji w okienku instalacji pokazuje się komunikat CM Club Update v 1.9 - season 2013/2014's files will be installed in the following directory: pod spodem masz okienko w którym podana jest domyślna lokalizacja folderu z plikami db, u mnie to było "C:\Users\Krzysiek\AppData\Local\VirtualStore\Program Files (x86)\Eidos\CM 03-04\data\db" czyli to ewidentnie nie jest odpowiednia scieżka. Zmieniasz ją na taką pod którą jest u Ciebie ten folder (u mnie ścieżka to D:\gry\CM0304\data\db) i dzida. Musi działać Edyta. Dokładnie, to jest trzeci krok instalacji zaraz po zaakceptowaniu warunków. jednakże tak zrobiłem i jest to samo Cytuj Odnośnik do komentarza
spalacz Napisano 28 Września 2019 Udostępnij Napisano 28 Września 2019 Błagam o szybką pomoc! Odkurzyłem kolejny raz starego 03-04 i mam potężny problem. Zacząłem grać na nowym kompie i dzieje się coś, co nigdy mi się nie działo. Zaczynam nową grę, gram przez jakiś czas, zapisuję, wychodzę z gry, odpalam na nowo, wczytuję i... nie mam terminarza! Jest zupełnie pusty, nawet bez opcji zmiany sezonu. Nie wiem kompletnie o co chodzi. Tyle lat i nigdy mi się coś takiego nie zdarzyło. Ma ktoś jakiś patent na taki przypadek? Cytuj Odnośnik do komentarza
Reaper Napisano 29 Września 2019 Udostępnij Napisano 29 Września 2019 Na nowo zainstalowany? Zacząłbym od tego. Cytuj Odnośnik do komentarza
spalacz Napisano 29 Września 2019 Udostępnij Napisano 29 Września 2019 Raz już próbowałem. Na starym kompie nic takiego się nie dzieje i nigdy się nie zdarzyło... Jeszcze będę próbował. Cytuj Odnośnik do komentarza
pelsoncm0304 Napisano 10 Maja 2020 Udostępnij Napisano 10 Maja 2020 Witam, mam ten sam problem. Udało Ci się coś z tym zrobić? Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza
pelsoncm0304 Napisano 10 Maja 2020 Udostępnij Napisano 10 Maja 2020 Witam, mam ten sam problem, brak terminarza po ladowaniu. Poradziłeś sobie jakoś? Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza
spalacz Napisano 14 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2020 Nie pamiętałem jak sobie z tym poradziłem, ale ostatnio problem się powtórzył. CM nie może być zainstalowany na dysku systemowym. Save nie jest uszkodzony - jak przeniesiesz wszystkie dane na inną partycję i wczytasz jeszcze raz to będzie terminarz 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
BlaugranaFan1990 Napisano 9 Lutego 2021 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2021 Cześć nie wiem czy jeszcze ktoś tu zagląda ale mam mały problem z ową grą, otóż : podczas tworzenia nowej gry ładuje się ona bardzo wolno nawet jeśli ustawię jedną ligę na małej bazie danych, a po stworzeniu wczytywanie kolejnych dni ciągnie się niemiłosiernie długo. Ma ktoś z was panowie jakiś sposób na to? Dodam, że próbowałem przeinstalować oraz zmienić zgodność ale to nic nie dało. Czy może mieć coś wspólnego z tym problemem fakt, iż modyfikowałem bazę danych? Z góry dziękuję za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza
krystiano1991 Napisano 20 Lutego 2021 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2021 Witam. Ja ma inny problem. Gram już jakiś czas w CM 03/04 i wszystko było ok. 4 rok z rzędu nie pojawiają mi się nowi juniorzy gdzie wcześniej się normlanie pojawiali. Wie ktoś jak to naprawić? Cytuj Odnośnik do komentarza
mlodymichal1990 Napisano 11 Kwietnia 2021 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2021 Hej Spalacz, pelsoncm0304 Mam dokładnie ten sam problem, że nie widać terminarza. Też doszedłem do wniosku, że nie może być zainstalowane pod C:\Program Files (x86). Niestety , spalacz napisałeś: "save nie jest uszkodzony". U mnie wygląda , że niestety jest. Zapisałem grę pomimo braku terminarza i teraz jak otwieram ją z innej lokalizacji i wczytuję tego save-a, to terminarza i tak nie ma. Mieliście jakieś inne problemy po instalacji na innym dysku niż systemowy? Cytuj Odnośnik do komentarza
Hydra Napisano 14 Listopada 2021 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2021 Cześć wszystkim, Właśnie dotarłem do sezonu 36/37 i podczas wczytywania save pojawiają się komunikaty jak na obrazku https://imgur.com/a/k8CxcQy . Zainstalowane mam tylko patche 4.1.4 i 4.1.5. Cytuj Odnośnik do komentarza
igus Napisano 2 Stycznia 2022 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2022 Hej, miło, że ktoś nadal gra w tę wersję gry. Ja również w zeszłym roku wciągnąłem się i dotarłem do sezonu 2035/36. Niestety, ostatnio napotkałem podobny problem jak kolega powyżej. Nie mogę wczytać swojego save'a, ale błąd jest inny: Array access out of bounds Po kilku kliknięciach w "ok" gra się wyłącza. Nie używałem edytora, miałem jedynie patche 4.14, 4.15 i CMSuperPack, którego po przeinstalowaniu gry nie dodawałem, ale problem nadal występuje. Dodam, że korzystam z CM Scout i da się normalnie wczytać save w tym programie, co daje mi nadzieję, że nie jest totalnie zepsuty, tylko gra ma jakieś ograniczenie, które można pominąć jakimiś ustawieniami, modyfikacją? Jakieś sugestie? Czy da się coś z tym zrobić? Cytuj Odnośnik do komentarza
jmk Napisano 2 Stycznia 2022 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2022 A włącz w języku angielskim? Cytuj Odnośnik do komentarza
igus Napisano 3 Stycznia 2022 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2022 3 hours ago, jmk said: A włącz w języku angielskim? Dzięki za odpowiedź! Od początku gram po angielsku. Mam wersję multilanguage, więc po Twojej poradzie, spróbowałem wczytać grę w każdym języku. Od duńskiego, przez polski po japoński. Zawsze występuje ten sam błąd. Cytuj Odnośnik do komentarza
jmk Napisano 3 Stycznia 2022 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2022 Komunikat wskazuje na problem bazy danych, próbowałeś na czystej grze z samymi patchami oficjalnymi? A może wyślesz mi albo wrzuć jakiś link tutaj i zobaczę czy u mnie otwiera. Cytuj Odnośnik do komentarza
igus Napisano 3 Stycznia 2022 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2022 Tak, ponownie przeinstalowałem i nadal to samo. Save waży 1,51 GB, więc na razie nie będę wrzucał. Pokombinuję coś jeszcze, albo pozostanie się pogodzić z utratą gry. Cytuj Odnośnik do komentarza
jmk Napisano 3 Stycznia 2022 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2022 To możliwe, że jest to zbyt duży zapis, żeby działał? Miałeś kiedyś inne, które ważyły powyżej 1,5GB i działały? Cytuj Odnośnik do komentarza
igus Napisano 3 Stycznia 2022 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2022 To pierwszy raz kiedy gram w tę grę od kilkunastu lat i nigdy nie dotarłem tak daleko, ani nie miałem tak dużego save'a. Możliwe, że niestety jest za duży. Kolega Hydra powyżej też miał problemy, a dzieli nas tylko 1 sezon, więc może wielkość zapisu jest podobna. Cytuj Odnośnik do komentarza
Hydra Napisano 3 Marca 2022 Udostępnij Napisano 3 Marca 2022 W dniu 3.01.2022 o 23:51, igus napisał: To pierwszy raz kiedy gram w tę grę od kilkunastu lat i nigdy nie dotarłem tak daleko, ani nie miałem tak dużego save'a. Możliwe, że niestety jest za duży. Kolega Hydra powyżej też miał problemy, a dzieli nas tylko 1 sezon, więc może wielkość zapisu jest podobna. Przepraszam, że dopiero teraz odpisuje. Mój save o dziwo zajmuje tylko 465mb, ale problemu dalej nie rozwiązałem. Jeśli, by to pomogło to w razie czego mogę udostępnić mój zapis. Cytuj Odnośnik do komentarza
dawid645 Napisano 5 Marca 2022 Udostępnij Napisano 5 Marca 2022 Witam serdecznie, Mam problem z bazą danych w CM 03/04 - wgrane patche 4.1.4 oraz 4.1.5 oraz aktualizacja bazy danych - problem tkwi w tym, że strasznie wolno działa gra - w sensie jeden dzień w grze wgrywa się dość sporo czasu mimo wybranych tylko 4-5 lig - zapewne to problem bazy danych i jej edycji tj. uaktualnień zawodników itp. Przy okazji pytanko czy ma ktoś z Was jakąś "dobrą" bazę w miarę aktualną na sezon 2021/2022? Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.