Skocz do zawartości

GPRO - sezon 5


Rekomendowane odpowiedzi

Dlatego nie rozumiem czemu ludzie tyle kasy laduja w bolid. Zdecydowanie wazniejszy jest kierowca, no i oczywiscie dobry setup...

tak jest : ) moj kierowca jest ok . wyprzedza mnie tylko koles co ma 2 poziom auta z czesciami chyba niektorymi na 3 . ale ten kolo ma tez dobrego drivera : ) i narazie 2 w kwalifikacjach . moglem dac push the car to the limit .;/ zawalilem . paliwa biore 220 l : )

Odnośnik do komentarza
No i 40 milionów poszło na naprawy :/ Mam nadzieję, że to zaprocentuje, bo punkty Car Character podniosły mi się prawie o 20 :D

 

No to pochwal się charakterem bolidu :) , u mnie narazie skromnie, ale przed naprawami

 

P 82 H 78 A 76

 

Ha, no to nie dziwię się, że Ty tak ładnie szarpiesz w każdym wyścigu. Miałeś bolid o wiele lepszy od mojego. I po naprawach też będziesz miał :)

 

U mnie wygłada to tak

 

P 81 H 89 A 85

Odnośnik do komentarza
No i 40 milionów poszło na naprawy :/ Mam nadzieję, że to zaprocentuje, bo punkty Car Character podniosły mi się prawie o 20 :D

 

No to pochwal się charakterem bolidu :) , u mnie narazie skromnie, ale przed naprawami

 

P 82 H 78 A 76

 

Ha, no to nie dziwię się, że Ty tak ładnie szarpiesz w każdym wyścigu. Miałeś bolid o wiele lepszy od mojego. I po naprawach też będziesz miał :)

 

U mnie wygłada to tak

 

P 81 H 89 A 85

 

Cyba nie, planuję nie zwiększać levelu części ( no może tylko w 2 pozycjach ) dopiero początek sezonu i nie wiem jak będzie z finansami, ale mimo to wychodzi mi że wydam 36 mln i zostanie tylko 6 mln

 

Co w testach poprawia najlepiej acceleration? overataking?

Odnośnik do komentarza

Powiedzcie mi taką rzecz:

 

Mój driver ma niskie TI, próbowałem szukać ustawienia na następny wyścig no i znalazłem. Sęk w tym, że net time przejazdu jest lepszy w ustawieniu, w którym mój driver źle się czuje.

 

Jednym słowem sugerować się net time ? czy sugerować się czasem przejazdu kierowcy ? Czy lepiej dać ustawienie które jemu odpowiada, czy lepiej dać swoje, na którym jest lepszy net time, no ale on na nim gorzej idzie.

 

Mój set na Zandvoort

 

540-590-680-500-700-840 Softy 70-85-80

Odnośnik do komentarza
Powiedzcie mi taką rzecz:

 

Mój driver ma niskie TI, próbowałem szukać ustawienia na następny wyścig no i znalazłem. Sęk w tym, że net time przejazdu jest lepszy w ustawieniu, w którym mój driver źle się czuje.

 

Jednym słowem sugerować się net time ? czy sugerować się czasem przejazdu kierowcy ? Czy lepiej dać ustawienie które jemu odpowiada, czy lepiej dać swoje, na którym jest lepszy net time, no ale on na nim gorzej idzie.

 

Mój set na Zandvoort

 

540-590-680-500-700-840 Softy 70-85-80

ja daje mojemu swoje bo moj tez ma ti nie za wysokie : )jak mojemu odpowiada ustawienia to robi 2 s mistake ; / a jak ma dobre czasy to mu nie odpowiada :D ale i tak jezdzi D:

 

 

widze leon masz slabe rookie : ) tak mi sie wydaje. ja z moimi czasami bylbym teraz 1 u ciebie ;d

 

hi . mam takie zapytanie : mam cooling na 70% zuzyty, sidepods 66% i electronics 57% . elektronika to male piwo , wiem ze cooling chyba tez mi jeszcze nie wysiadzie . a jak tam sidepods sie ma do tego ? moge bezpiecznie jechac? czy wymienic ? risk 1 daje wiecc nie ma co sie bac chyba :) ???

 

negocjacje ze sponsorem 36 :% :D

 

a po drugie .w R13 juz 11 osob na podwyzszony poziom bolidu . teraz juz napewno bedzie wiecej. ale wczoraj jechalem i bralem ich jak chcialem . walczylem o 1 z kolesiem ktory ma bolid na 3 ;/ ale i tak jest niezle : ) gdyby nie moj 3 pit to bylbym 1 :D

 

odszkodowanie za bylego kierowce sie zwrocilo. teraz zbieram pieniadze na amatorow. mam niezadowalajace 15 mln ;/

odpowie mi ktos , czy dojade z takim zuzyciem ?

Odnośnik do komentarza
Powiedzcie mi taką rzecz:

 

Mój driver ma niskie TI, próbowałem szukać ustawienia na następny wyścig no i znalazłem. Sęk w tym, że net time przejazdu jest lepszy w ustawieniu, w którym mój driver źle się czuje.

 

Jednym słowem sugerować się net time ? czy sugerować się czasem przejazdu kierowcy ? Czy lepiej dać ustawienie które jemu odpowiada, czy lepiej dać swoje, na którym jest lepszy net time, no ale on na nim gorzej idzie.

 

Mój set na Zandvoort

 

540-590-680-500-700-840 Softy 70-85-80

ja daje mojemu swoje bo moj tez ma ti nie za wysokie : )jak mojemu odpowiada ustawienia to robi 2 s mistake ; / a jak ma dobre czasy to mu nie odpowiada :D ale i tak jezdzi D:

 

 

widze leon masz slabe rookie : ) tak mi sie wydaje. ja z moimi czasami bylbym teraz 1 u ciebie ;d

 

hi . mam takie zapytanie : mam cooling na 70% zuzyty, sidepods 66% i electronics 57% . elektronika to male piwo , wiem ze cooling chyba tez mi jeszcze nie wysiadzie . a jak tam sidepods sie ma do tego ? moge bezpiecznie jechac? czy wymienic ? risk 1 daje wiecc nie ma co sie bac chyba :) ???

 

negocjacje ze sponsorem 36 :% :D

 

a po drugie .w R13 juz 11 osob na podwyzszony poziom bolidu . teraz juz napewno bedzie wiecej. ale wczoraj jechalem i bralem ich jak chcialem . walczylem o 1 z kolesiem ktory ma bolid na 3 ;/ ale i tak jest niezle : ) gdyby nie moj 3 pit to bylbym 1 :D

 

odszkodowanie za bylego kierowce sie zwrocilo. teraz zbieram pieniadze na amatorow. mam niezadowalajace 15 mln ;/

odpowie mi ktos , czy dojade z takim zuzyciem ?

 

 

Powinieneś dojechać, ja bym nic nie naprawiał

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...