Gość Profesor Napisano 3 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2007 Bo nie zacząłeś od pierwszego wyścigu. Odnośnik do komentarza
szramek Napisano 3 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2007 Na jakiejś stronce wyczytałem, że na początku dostaję 30 mln... czemu ja mam 24 mln? Jeśli dołączasz w trakcie sezonu dostajesz mniej kasy zależnie od liczby odbytych wyścigów. Odnośnik do komentarza
Henry Napisano 3 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2007 Jak szybko rośnie overall? EDIT Mój kierowca: Overall: 73 Concentration: 122 Talent: 67 Aggressiveness: 143 Experience: 33 Technical insight: 84 Stamina: 0 Charisma: 134 Motivation: 0 Planuję go zmienić. Mam na oku jednego, jednak ma także słabą staminę (4), i gorszą technikę (13). Koncentrację ma na 155, talent na 132. Motywacja 200. Ma 22 lata i waży 76 kg. Opłaca mi się taka zmiana, czy wziąć kogoś z lepszymi statami, z OA ~85? Odnośnik do komentarza
martin Napisano 3 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2007 Ok, wszedłem do gry. Muszę się trochę rozejrzeć, ale myślę, że na następny wyscig będe juz gotów. martin_pol; Rookie - 31 Odnośnik do komentarza
rabandzia Napisano 3 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2007 zajebiscie : ) 2 miejsce. moje ostatnie kolko to kolko za 1mln $ : D fastest ;d wiedzialem ze to sie stanie realnie : ) kocham mojego kierowce : ) a oto moj wspanialy czas : Lap 53, 1:41.883s (Krzysiu Rabanda) jako jedyny pod 1.42 : ) i sponsor oferuje 1.5 mln : ) zgadzam sie bez wachania : ) To chyba słabą grupę masz bo u mnie 5 poniżej 1:42. Buu, sponsor tylko 600tys mi daje Powiedziałem im że to zdecydowanie za mało. no mam dobra grupe tylko wszyscy kiepsko pojechali .zawsze ktos odemnie jest w top 10 rookie . a co do tego sponsora to cie oleje . bo ostatnio dalem zdecydowanie za malo i zakonczyli negocjacje : ) Odnośnik do komentarza
Andrew Napisano 3 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2007 Henry, nie patrz na overall. Najważniejsze są concentration i stamina. Wysoki talent i w miarę niska agresywność też przydadzą się. Nie zaszkodzi też wysoki TI, który na początku zabawy z GPRO znacznie ułatwia życie. Mam nadzieję, że doświadczeni koledzy poprawią mnie, jeśli coś poebałem. P.S. Nie płać kierowcy 25 milionów za wyścig. Odnośnik do komentarza
Lakers Napisano 4 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2007 No i wydałem 20 mln, cienko z kasą w tym sezonie :( Odnośnik do komentarza
Willow Napisano 4 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2007 Tak jak mówi Andrew. Kierowca powinien mieć wysoką koncentrację (ponad 100) i staminę (powyżej 30), talent też by się przydał (powyżej 60) i małą agresywność (poniżej 50). Poszukaj Piercarlo Barbazzy (ma teraz OA 85) - ten jest b. dobrym przykładem szybkiego, zdobywającego punkty kierowcy. Jest idealny do rookie, bo dzięki niemu awansowało do amatorów już dwóch menedżerów (w tym ja:) ). Odnośnik do komentarza
rabandzia Napisano 4 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2007 jakis setup na next racE: D? Odnośnik do komentarza
Henry Napisano 4 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2007 Henry, nie patrz na overall. Najważniejsze są concentration i stamina. Wysoki talent i w miarę niska agresywność też przydadzą się. Nie zaszkodzi też wysoki TI, który na początku zabawy z GPRO znacznie ułatwia życie. Mam nadzieję, że doświadczeni koledzy poprawią mnie, jeśli coś poebałem. P.S. Nie płać kierowcy 25 milionów za wyścig. Tak jak mówi Andrew. Kierowca powinien mieć wysoką koncentrację (ponad 100) i staminę (powyżej 30), talent też by się przydał (powyżej 60) i małą agresywność (poniżej 50). Poszukaj Piercarlo Barbazzy (ma teraz OA 85) - ten jest b. dobrym przykładem szybkiego, zdobywającego punkty kierowcy. Jest idealny do rookie, bo dzięki niemu awansowało do amatorów już dwóch menedżerów (w tym ja:) ). Panowie... zawsze, gdy zaczynam z czymś przygodę, staram się to jak najlepiej poznać. Podstawy już mam za sobą. Doskonale wiem, że patrzenie na sam OA jest częstym błędem początkujących. Zadając to pytanie miałem na myśli to, ile dla mnie będzie mógł pojeździć taki kierowca z overallem 85. Jak wiadomo, gdy osiągnie 86- odchodzi. A zauważyłem, że ci z 85 są o wiele lepsi, niż ci z mniejszą średnią. Co do kasy, to szukam kierowców, którzy nie będą brali więcej, niż 2 mln za jeden race. Odnośnik do komentarza
Willow Napisano 4 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2007 Jak kierowca przekroszy OA 85, to nie odchodzi - wypełnia kontrakt. Jedyny minus - w przypadku braku awansu nie przeniesie się z Tobą do nowego sezonu i zresestuje się, tak jak pozostałe elementy, które wcześniej uzbierasz. Jeżeli chodzi o kasę dla kierowcy to jeśli jest naprawdę świetny, to można płacić mu więcej, ja mojemu płaciłem 2,4 mln, a Buła chyba nawet 3 mln, ale trzeba być pewnym, że dzięki niemu będziesz co wyścig w pierwszej trójce. Tego jednak nie dowiesz się od razu, dlatego ten sezon potraktuj szkoleniowo, posprawdzaj pare rzeczy, spisuj wszystko co się da (ja zbieram dane w exelu na temat: wyścigu, kierowcy, bolidu, zużycia części i rynku transferowego). Podstawowe przykazania: 1. Nie wydawaj kasy w rookie jeśli nie musisz 2. Wymieniaj części na wyższy poziom tylko wtedy, gdy już są mocno zniszczone (zależnie do części 60-80%) 3. W rookie najważniejsze jest awansować, a nie wygrywać każdy wyścig (ja awansując wygrałem tylko dwa razy, zająłem 3 miejsce i wszedłem do Amateur z 30-kilkoma milionami, które są bardzo przydatne w walce o utrzymanie) No to tyle, reszta to FOBY Odnośnik do komentarza
Willow Napisano 4 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2007 Post dodał się dwa razy:) Odnośnik do komentarza
Henry Napisano 4 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2007 Późno było, musiałem źle przeczytać. Dobrze, że wypełnia ten kontrakt . No cóż, teraz trzeba będzie się z tym oswoić. Pobawimy się w robienie setupu . Ale najpierw trzeba będzie poszukać dobrego kierowcy. Może mi jakiegoś doradzicie? EDIT I włączyłem się do walki o dwóch kierowców. Mam nadzieję, że moja oferta okaże się najlepsza . Panie Wierzba, dobrego Pan kierowce miał . PS. W poradniku pisze, że pierwszeństwo podczas podpisywania kontraktów ma zawodnik z wyższym OA. Prawda to? Co jeśli mam kilku z takim samym overallem? Odnośnik do komentarza
maregs Napisano 4 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2007 Co mi sie zepsulo w GO i nie mam sredniego zuzycua czesci Myslicie, ze chasis na 2 poziomie ze zuzyciem 61% wytrzyma jeszcze jeden wyscig? Odnośnik do komentarza
Alfa Napisano 4 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2007 Wyszła nowa wersja po ściągnięciu update powinno chodzić dobrze. No strategia na 1 pit na mediumach była wprost genialna:D 3 miejsce i pierwsze moje podium w GPRO mam nadzieję, że włączę się jeszcze w walkę o awans Odnośnik do komentarza
Leon Napisano 4 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2007 PS. W poradniku pisze, że pierwszeństwo podczas podpisywania kontraktów ma zawodnik z wyższym OA. Prawda to? Co jeśli mam kilku z takim samym overallem? Bierzesz sobie your current offers, i tam ustawiasz priorytet dla kierowców. Odnośnik do komentarza
Henry Napisano 4 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2007 PS. W poradniku pisze, że pierwszeństwo podczas podpisywania kontraktów ma zawodnik z wyższym OA. Prawda to? Co jeśli mam kilku z takim samym overallem? Bierzesz sobie your current offers, i tam ustawiasz priorytet dla kierowców. No właśnie tak myślałem, ale wolałem się zapytać. Thx. Odnośnik do komentarza
martin Napisano 4 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2007 Na ile wyścigów opłaca się zatrudnić kierowcę? Odnośnik do komentarza
Willow Napisano 4 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2007 Jeśli jesteś pewny jego umiejętności to do końca sezonu, jeśli bierzesz na próbę, to max 3-5 Panie Wierzba, dobrego Pan kierowce miał A teraz jakiego mam Odnośnik do komentarza
devil162 Napisano 4 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2007 jak myslicie oplaca sie juz ulepszać bolid ? jakies niedrogie czesci Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi