Skocz do zawartości

GPRO - sezon 5


Rekomendowane odpowiedzi

Jak szybko rośnie overall?

 

EDIT

 

Mój kierowca:

Overall: 73

Concentration: 122

Talent: 67

Aggressiveness: 143

Experience: 33

Technical insight: 84

Stamina: 0

Charisma: 134

Motivation: 0

 

Planuję go zmienić. Mam na oku jednego, jednak ma także słabą staminę (4), i gorszą technikę (13). Koncentrację ma na 155, talent na 132. Motywacja 200. Ma 22 lata i waży 76 kg. Opłaca mi się taka zmiana, czy wziąć kogoś z lepszymi statami, z OA ~85?

Odnośnik do komentarza
zajebiscie : ) 2 miejsce. moje ostatnie kolko to kolko za 1mln $ : D fastest ;d wiedzialem ze to sie stanie realnie : ) kocham mojego kierowce : )

a oto moj wspanialy czas : Lap 53, 1:41.883s

(Krzysiu Rabanda)

 

 

jako jedyny pod 1.42 : ) :D

 

i sponsor oferuje 1.5 mln : ) zgadzam sie bez wachania : )

To chyba słabą grupę masz bo u mnie 5 poniżej 1:42.

Buu, sponsor tylko 600tys mi daje :/ Powiedziałem im że to zdecydowanie za mało.

no mam dobra grupe tylko wszyscy kiepsko pojechali .zawsze ktos odemnie jest w top 10 rookie . a co do tego sponsora to cie oleje . bo ostatnio dalem zdecydowanie za malo i zakonczyli negocjacje : )

Odnośnik do komentarza

Henry, nie patrz na overall. :) Najważniejsze są concentration i stamina. Wysoki talent i w miarę niska agresywność też przydadzą się. Nie zaszkodzi też wysoki TI, który na początku zabawy z GPRO znacznie ułatwia życie. :) Mam nadzieję, że doświadczeni koledzy poprawią mnie, jeśli coś poebałem. :)

 

P.S. Nie płać kierowcy 25 milionów za wyścig. :kekeke:

Odnośnik do komentarza

Tak jak mówi Andrew. Kierowca powinien mieć wysoką koncentrację (ponad 100) i staminę (powyżej 30), talent też by się przydał (powyżej 60) i małą agresywność (poniżej 50). Poszukaj Piercarlo Barbazzy (ma teraz OA 85) - ten jest b. dobrym przykładem szybkiego, zdobywającego punkty kierowcy. Jest idealny do rookie, bo dzięki niemu awansowało do amatorów już dwóch menedżerów (w tym ja:) ).

Odnośnik do komentarza
Henry, nie patrz na overall. :) Najważniejsze są concentration i stamina. Wysoki talent i w miarę niska agresywność też przydadzą się. Nie zaszkodzi też wysoki TI, który na początku zabawy z GPRO znacznie ułatwia życie. :) Mam nadzieję, że doświadczeni koledzy poprawią mnie, jeśli coś poebałem. :)

 

P.S. Nie płać kierowcy 25 milionów za wyścig. :kekeke:

Tak jak mówi Andrew. Kierowca powinien mieć wysoką koncentrację (ponad 100) i staminę (powyżej 30), talent też by się przydał (powyżej 60) i małą agresywność (poniżej 50). Poszukaj Piercarlo Barbazzy (ma teraz OA 85) - ten jest b. dobrym przykładem szybkiego, zdobywającego punkty kierowcy. Jest idealny do rookie, bo dzięki niemu awansowało do amatorów już dwóch menedżerów (w tym ja:) ).

 

Panowie... zawsze, gdy zaczynam z czymś przygodę, staram się to jak najlepiej poznać. Podstawy już mam za sobą. Doskonale wiem, że patrzenie na sam OA jest częstym błędem początkujących. Zadając to pytanie miałem na myśli to, ile dla mnie będzie mógł pojeździć taki kierowca z overallem 85. Jak wiadomo, gdy osiągnie 86- odchodzi. A zauważyłem, że ci z 85 są o wiele lepsi, niż ci z mniejszą średnią. Co do kasy, to szukam kierowców, którzy nie będą brali więcej, niż 2 mln za jeden race.

Odnośnik do komentarza

Jak kierowca przekroszy OA 85, to nie odchodzi - wypełnia kontrakt. Jedyny minus - w przypadku braku awansu nie przeniesie się z Tobą do nowego sezonu i zresestuje się, tak jak pozostałe elementy, które wcześniej uzbierasz. Jeżeli chodzi o kasę dla kierowcy to jeśli jest naprawdę świetny, to można płacić mu więcej, ja mojemu płaciłem 2,4 mln, a Buła chyba nawet 3 mln, ale trzeba być pewnym, że dzięki niemu będziesz co wyścig w pierwszej trójce. Tego jednak nie dowiesz się od razu, dlatego ten sezon potraktuj szkoleniowo, posprawdzaj pare rzeczy, spisuj wszystko co się da (ja zbieram dane w exelu na temat: wyścigu, kierowcy, bolidu, zużycia części i rynku transferowego). Podstawowe przykazania:

1. Nie wydawaj kasy w rookie jeśli nie musisz

2. Wymieniaj części na wyższy poziom tylko wtedy, gdy już są mocno zniszczone (zależnie do części 60-80%)

3. W rookie najważniejsze jest awansować, a nie wygrywać każdy wyścig (ja awansując wygrałem tylko dwa razy, zająłem 3 miejsce i wszedłem do Amateur z 30-kilkoma milionami, które są bardzo przydatne w walce o utrzymanie)

 

No to tyle, reszta to FOBY :)

Odnośnik do komentarza

Późno było, musiałem źle przeczytać. Dobrze, że wypełnia ten kontrakt :). No cóż, teraz trzeba będzie się z tym oswoić. Pobawimy się w robienie setupu :D. Ale najpierw trzeba będzie poszukać dobrego kierowcy. Może mi jakiegoś doradzicie? :P

 

EDIT

I włączyłem się do walki o dwóch kierowców. Mam nadzieję, że moja oferta okaże się najlepsza :). Panie Wierzba, dobrego Pan kierowce miał :P.

 

PS. W poradniku pisze, że pierwszeństwo podczas podpisywania kontraktów ma zawodnik z wyższym OA. Prawda to? Co jeśli mam kilku z takim samym overallem?

Odnośnik do komentarza

Wyszła nowa wersja po ściągnięciu update powinno chodzić dobrze. No strategia na 1 pit na mediumach była wprost genialna:D 3 miejsce i pierwsze moje podium w GPRO mam nadzieję, że włączę się jeszcze w walkę o awans :)

Odnośnik do komentarza
PS. W poradniku pisze, że pierwszeństwo podczas podpisywania kontraktów ma zawodnik z wyższym OA. Prawda to? Co jeśli mam kilku z takim samym overallem?

 

Bierzesz sobie your current offers, i tam ustawiasz priorytet dla kierowców.

 

No właśnie tak myślałem, ale wolałem się zapytać. Thx.

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...