Willow Napisano 5 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2007 Przy takiej temperaturze IMO są tylko dwie opcje: medki na 2 pity, hardy na 1 pit. Wszystkie inne sensowne kombinacje nie dadzą rady. Medki na 1 pit nie wytrzymają, identycznie jak softy na 2. Zatem warto chyba jechać na 1 pit na hardach, bo dwu-pitowcy nie będą mieli dużego zysku w mieszance Odnośnik do komentarza
rabandzia Napisano 5 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2007 Przy takiej temperaturze IMO są tylko dwie opcje:medki na 2 pity, hardy na 1 pit. Wszystkie inne sensowne kombinacje nie dadzą rady. Medki na 1 pit nie wytrzymają, identycznie jak softy na 2. Zatem warto chyba jechać na 1 pit na hardach, bo dwu-pitowcy nie będą mieli dużego zysku w mieszance willow myslisz jak ja : ) dlatego wybralem 2-ga opcje ; ) Odnośnik do komentarza
binki Napisano 5 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2007 willow myslisz jak ja : ) dlatego wybralem 2-ga opcje ; ) Oraz prawdopodobnie około 85% zawodników grup amator+ Poza tym na tak krótkim (pod wzgledem ilości okrązeń) torze, taktyka dwóch pitów jest delikatnie mówiąc dość ryzykowna i teoretycznie średnio opłacalna... Odnośnik do komentarza
Rufi Napisano 5 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2007 Ja po waszych wypowiedziach zmieniłem jednak taktykę i po jadę na esoftach na 3 pity Ja na 3 pity sobie pozwolić mogę, w koncu rookie Odnośnik do komentarza
binki Napisano 5 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2007 Buła? Czy mnie oczy nie mylą? Po raz pierwszy jesteś w qualach za mną. Nakrętka przy kole odpadła, czy co? Odnośnik do komentarza
Buła Napisano 5 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2007 Buła? Czy mnie oczy nie mylą? Po raz pierwszy jesteś w qualach za mną. Nakrętka przy kole odpadła, czy co? Ech... Po prostu zamierzam ci łoić skórę od drugiego wyścigu, a nie od pierwszego A na serio to standardowo masz lepszy bolid ode mnie, no i ogólnie kwalifikacje mi nie wyszły. Czas miałem gorszy niż w practice. Ale nie bój się, w wyścigu będę wyżej ps. to już drugi wyścig w których jesteś lepszy w qualach ! Nie oszukuj Raz jak zapomniałem opon zmienić na deszczowe byłeś wyżej Odnośnik do komentarza
binki Napisano 5 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2007 Ech... Po prostu zamierzam ci łoić skórę od drugiego wyścigu, a nie od pierwszego A na serio to standardowo masz lepszy bolid ode mnie, no i ogólnie kwalifikacje mi nie wyszły. Czas miałem gorszy niż w practice. Ale nie bój się, w wyścigu będę wyżej ps. to już drugi wyścig w których jesteś lepszy w qualach ! Nie oszukuj Raz jak zapomniałem opon zmienić na deszczowe byłeś wyżej Dobra dobra... W poprzednim sezonie też niby miałes słabszy bolid, a quale obaj wiem jak wyglądały. Co do wyscigu to szczerze mówiąc pierwsze pięć mi kompletnie wisi. Dopiero później biore się do roboty. A tamtego wyścigu z Twoim drobiazgiem z oponami nie liczyłem, bo to by było nieuczciwe. Odnośnik do komentarza
Andrew Napisano 5 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2007 670-750-650-700-400-450, Hardy, 2x120l Q1 - 1.46.273 Q2 - 1.50.186 Q1+Q2 - 3.36.459 :| Odnośnik do komentarza
rabandzia Napisano 6 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2007 670-750-650-700-400-450, Hardy, 2x120l Q1 - 1.46.273 Q2 - 1.50.186 Q1+Q2 - 3.36.459 :| tez mialem w pizde drugi qual gorszy xD Odnośnik do komentarza
Willow Napisano 6 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2007 Mam nowego kierowcę. Raczej średni niż dobry, raczej pierwsza dziesiątka niż trójka, raczej drogo niż tanio. Jeśli sezon będzie tak deszczowy jak ten piąty, to może być ze mną krucho. Na razie jednak nie jest źle. Start raczej z pierwszej ósemki się szykuje. Jazda na jeden pit i liczę na pierwsze punkty od 17 wyścigów Ten sezon raczej spędzę w amatorach, aby w następnym powalczyć, choć jeśli grupa okaże się słaba, to będę się starał zmienić taktykę. Odnośnik do komentarza
Leon Napisano 6 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2007 No i ja mam kierownika, tak jak Willow, raczej średni niż dobry, gdyż wszyscy moi "upatrzeni" dostali chore oferty powyżej 3,5 mln. Start najprawdopodobniej z 8 miejsca. Co będzie, zobaczymy. Chociaż z drugiej strony, koleś, który przedtem miał tego kierowcę, wywalczył awans do master, pomimo tego, że nie startował w mniej więcej sześciu wyścigach. Odnośnik do komentarza
Buła Napisano 7 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2007 Binki jakie ryzyko ustawiłeś na start i wyścig ? Mnie jak zwykle coś podkusiło i wziąłem te największe na start, no i oczywiście wiadomo jak się to skończyło Odnośnik do komentarza
binki Napisano 7 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2007 Riskow to ja dużych nie używam, 10 max. A na starcie jak zawsze, żeby się przebijał za wszelką cenę. Edit: Widzę Buła, że utknąłeś dość mocno... Za małe riski, czy kompletny brak umiejętności wyprzedzania u Twojego drivera? Odnośnik do komentarza
millo Napisano 7 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2007 Jakieś ciekawe taktyki widzę, że się tyle kółek już kręci, zobaczymy co z tego wyjdzie... Odnośnik do komentarza
binki Napisano 7 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2007 Na softach jadą na 2 pity. Odnośnik do komentarza
szramek Napisano 7 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2007 Chyba mediumy by wystarczyły na 1 pit Odnośnik do komentarza
binki Napisano 7 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2007 Imho nie było sensu ryzykować medów. hardy spisują się pięknie przy tej pogodzie. Odnośnik do komentarza
adamus Napisano 7 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2007 tak patrze to faktycznie medki na jeden pit, przejechałem teraz 10kólek i 63% opon jest jeszcze... Odnośnik do komentarza
Andrew Napisano 7 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2007 36.254 w picie. Ja pierdolę! Odnośnik do komentarza
adamus Napisano 7 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2007 u mnie niektórzy jadą na 3 pity Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi