Skocz do zawartości

GPRO - Sezon 6


Willow

Rekomendowane odpowiedzi

wyścig taki sobie startowalem z 25 miejsca a dojechalem na 21 ale to nadal za mało :( jestem już nad grupą spadkową na 24 miejscu :( wydałem troche kasy na cześci bo az 17 mln :) na nowy silnik i inne czesci na wyzyszych lvl mam 40 mln jeszcze :) bolid na 4 poziomie no ale to nie wystarczy :( kierowca jest wedlug mnie dobry :) mam z nim jeszcze kontrakt na 4 wyscigi zobaczymy co sie bedzie dzialo

Odnośnik do komentarza
Jelsi ma ktos zuzycie czesci ze Spa to bylbym bardzo wdzieczny :) W poprzednim sezonie moj bolid mial juz wszystkie czesci na 99% wiec i o dane ciezko :D

lvl - Przed - Po - Zużycie

Chassis 7 - 38 - 54 - 16

Engine - 8 - 95 - 99 - 4

Front Wing - 8 - 30 - 47 - 17

Rear Wing - 8 - 29 - 49 - 20

Underbody - 9 - 40 - 62 - 22

Sidepods - 7 - 27 - 38 - 11

Cooling - 7 - 24 - 33 - 9

Gearbox - 7 - 48 - 71 - 23

Brakes - 8 - 99 - 99 - 0

Suspension - 8 - 51 - 82 - 31

Electronics - 7 - 44 - 52 - 8

 

Może ktoś podać zużycie hamulców ? ;)

Odnośnik do komentarza

I silnika, bo tu też niewiele zdążyło Ci się zepsuć. Ja mam dane z dwóch sezonów. Oto one:

 

Front Wing	9 - 49 (15%)	4 - 19 (19%)
Rear Wing	 9 - 32 (18%)	3 - 92 (22%)
Engine		9 - 99 (9%) 	4 - 62 (34%)
Brakes		9 - 99 (4%)	 3 - 88 (29%)
Gear		  8 - 95 (22%)	2 - 78 (27%)
Suspension	9 - 99 (22%)	3 - 99 (25%)
Chassis	   8 - 66 (15%)	4 - 75 (19%)
Underbody	 9 - 61 (18%)	5 - 85 (21%)
Sidepods	  7 - 99 (10%)	4 - 14 (14%)
Cooling	   8 - 36 (9%)	 4 - 62 (12%)
Electronics   5 - 71 (8%)	 3 - 76 (12%)

 

 

Część, poziom części, zużycie po wyścigu, zużycie w trakcie wyścigu...

Odnośnik do komentarza
Andrew - podaj jego statsy

 

Może ustawiasz zbyt duże ryzyko?

Overall: 124

Concentration: 124

Talent: 202

Aggressiveness: 97

Experience: 37

Technical insight: 104

Stamina: 37

Charisma: 212

Motivation: 72

 

W dwóch pierwszych rejsach ustawiałem push the car a lot i w qualach wykręcał czasy mniej więcej o pół sekundy lepsze, niż w practice. W dwóch następnych, push the car a lot już nie zadziałało. A w wyścigach, przy niskim ryzyku (5-10-10-0), rzeźniczy. :| Hm.

Odnośnik do komentarza

Ano, trochę niska, jak na Amateur. :) Zatrudniłem taniego kierowcę, licząc na to, że jakimś cudem uda mi się utrzymać, a przy okazji rozbudować bazę i zaoszczędzić trochę kasy. Ale już widzę, że będzie ciężko. Całkiem inna liga, niż Rookie. :P W ogóle, to trafiłem najlepiej, jak mogłem. W grupie mam dziesięciu spadkowiczów z Master. Reszta to goście, którzy awansowali z Rookie. :)

Odnośnik do komentarza

ustawienia

600 700 700 500 550 415 Soft

3x85l

 

 

practice i quale dramat :/

wystartuje pewnie z okolic 20 miejsca

ja juz nie wiem co kierowca musi miec zeby dobrze quale pojechac...

ma duza concentration - 222, a jak mu daje wieksze ryzyko to od razu bledy robi.

poza tym practice jezdzi tragicznie :/

a w wyscigu ostatnim srednio robil 3-5 czasy na kolku jak go nikt nie blokowal.

moze ktos jakos to racjonalnie wytlumaczyc czy sie nie da ???

Odnośnik do komentarza

No ja bym sie do końca nie zgodzil.

 

W poprzednim sezonie i w tym mam tego samego kierowce. W sezonie 5 jeździlł on swietnie w qualach, regularnie bedac w czolowej trójce. Równie dobrze jeździł wyscigi.

 

W tym jednak w trakcie treningow i eliminacji spisuje sie nieco gorzej. Nie zajmuje jakis odległych miejsc, ale do PP traci czesto po 2 sekundy w kazdej z quali. WQ trakcie wyscigu jednak wymiata, majac albo najlepsze czasy, albo minimalnie slabsze od gosci, ktorzy w qualach bili mnie na glowe i na dodatek jada na softach lub esoftach (ja hardy lub mediumy). A stamine ma niezla, ponad 80

Odnośnik do komentarza

Abaddon - a może Twoi przeciwnicy mają kierowców z większą staminą od Twojego kierowcy?

 

mam taką teorię. Heidi Koski w Masterach robiła regularnie najlepsze quale ze swoim kierowcą. Teraz, gdy zobaczyłem jego statsy jestem pewien, że stamina jest super ważna w qualach, bo mój kierowca ma wszystkie pozostałe statystyki na równym lub wyższym poziomie. Staminę o 100 niższą...

Odnośnik do komentarza

Bardzo słabe kwalifikacje :x Ostro skaleczyłem, zacząłem robić practice a zapomniałem naprawić części :doh!: Musiałem zmienić ich sporo i setup sie trochę zmienił... Potem nie mogłem zupełnie znaleźć odpowiedniego ustawienia, szczególnie dla silnika. Ostatecznie jeszcze na ostatnim practice urwałem 0.3 s. i pojechałem 1:54.549, a w Q1 dałem maks. ryzyko i udało się zejść poniżej 1:54, ale i tak wynik bardzo słaby. Stać mnie było zapewne na czas o kilka sekund niższy... Paliwa 210l. Medy na 1 pit.

Odnośnik do komentarza
Abaddon - a może Twoi przeciwnicy mają kierowców z większą staminą od Twojego kierowcy?

 

mam taką teorię. Heidi Koski w Masterach robiła regularnie najlepsze quale ze swoim kierowcą. Teraz, gdy zobaczyłem jego statsy jestem pewien, że stamina jest super ważna w qualach, bo mój kierowca ma wszystkie pozostałe statystyki na równym lub wyższym poziomie. Staminę o 100 niższą...

 

 

Hmm, sam pewnie wiesz, jak ciężko znaleźć w amatorach kierowcę ze stamina nawet powyżej 50, a z takimi ponad 100 to pewnie jest raptem kilku. Więc 87 mojego drivera mogę chyba rozpatrywac jako bardzo wysoką.

 

Druga sprawa. Rok temu tych samych gości co teraz mnie leja robiłem w qualach o sekunde, dwie. Z Danem Restinecem, który był chyba najlepszym Amatorem w poprzednim sezonie, przegrywałem maks o sekunde, połtorej.

 

No i trzecia sprawa. No logike biorąc, to stamina powinna miec dużo wieksze znaczenie w trakcie wyscigu. W qualach jedziemy dwa kolka - ciezko sie raczej zmeczyć :D Wiec im wyzsza stamina, tym lepsze czasy od rywali w drugiej czesci wyscigu. Pewnym potwierdzeniem tej tezy, mógłby być mój kierowca z bodajże 4 sezonu, który miał stamine 0. Do pierwszego pitu wsio było ladnie, a potem czasy kólek spadały mu o sekunde - dwie.

 

W sumie nie wykluczone, ze jest tak jak mówicie, ale wtedy trzeba by to traktować jako bład gry, lub niedopatrzenie twórców. Zdecydowanie najważniejszym atrybutem w qualach powinna być koncentracja.

Odnośnik do komentarza
Bardzo słabe kwalifikacje :x Ostro skaleczyłem, zacząłem robić practice a zapomniałem naprawić części :doh!: Musiałem zmienić ich sporo i setup sie trochę zmienił... Potem nie mogłem zupełnie znaleźć odpowiedniego ustawienia, szczególnie dla silnika. Ostatecznie jeszcze na ostatnim practice urwałem 0.3 s. i pojechałem 1:54.549, a w Q1 dałem maks. ryzyko i udało się zejść poniżej 1:54, ale i tak wynik bardzo słaby. Stać mnie było zapewne na czas o kilka sekund niższy... Paliwa 210l. Medy na 1 pit.

210 litrow ? oooa . to ty chyba masz silnik na 10 poziomie xD o ja cie :D ja biore 255 xD

Odnośnik do komentarza
Bardzo słabe kwalifikacje :x Ostro skaleczyłem, zacząłem robić practice a zapomniałem naprawić części :doh!: Musiałem zmienić ich sporo i setup sie trochę zmienił... Potem nie mogłem zupełnie znaleźć odpowiedniego ustawienia, szczególnie dla silnika. Ostatecznie jeszcze na ostatnim practice urwałem 0.3 s. i pojechałem 1:54.549, a w Q1 dałem maks. ryzyko i udało się zejść poniżej 1:54, ale i tak wynik bardzo słaby. Stać mnie było zapewne na czas o kilka sekund niższy... Paliwa 210l. Medy na 1 pit.

210 litrow ? oooa . to ty chyba masz silnik na 10 poziomie xD o ja cie :D ja biore 255 xD

W poprzednim wyścigu spaliłem 212 l., a Fuel consumption było Very high. Teraz jest High, więc 210 powinno starczyć :] A silnik tylko lvl 9, bo wyższego się chyba nie da :( :P

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...