Jabol Napisano 6 Października 2007 Udostępnij Napisano 6 Października 2007 Na szybko wykonane logo Odnośnik do komentarza
devil162 Napisano 6 Października 2007 Udostępnij Napisano 6 Października 2007 wyścig taki sobie startowalem z 25 miejsca a dojechalem na 21 ale to nadal za mało :( jestem już nad grupą spadkową na 24 miejscu :( wydałem troche kasy na cześci bo az 17 mln na nowy silnik i inne czesci na wyzyszych lvl mam 40 mln jeszcze bolid na 4 poziomie no ale to nie wystarczy :( kierowca jest wedlug mnie dobry mam z nim jeszcze kontrakt na 4 wyscigi zobaczymy co sie bedzie dzialo Odnośnik do komentarza
Andrew Napisano 6 Października 2007 Udostępnij Napisano 6 Października 2007 Mój drajwer, już drugi raz z rzędu, pojechał quale gorzej, niż practice. Nie wiem, o co kaman. 500-580-880-450-450-550, ESofty, 3x85l Q1 - 2.00.133 Q2 - 2.02.879 Q1+Q2 - 4.03.012 Odnośnik do komentarza
Willow Napisano 6 Października 2007 Autor Udostępnij Napisano 6 Października 2007 Andrew - podaj jego statsy Może ustawiasz zbyt duże ryzyko? Odnośnik do komentarza
Abaddon Napisano 6 Października 2007 Udostępnij Napisano 6 Października 2007 Jelsi ma ktos zuzycie czesci ze Spa to bylbym bardzo wdzieczny W poprzednim sezonie moj bolid mial juz wszystkie czesci na 99% wiec i o dane ciezko Odnośnik do komentarza
Buła Napisano 6 Października 2007 Udostępnij Napisano 6 Października 2007 Jelsi ma ktos zuzycie czesci ze Spa to bylbym bardzo wdzieczny W poprzednim sezonie moj bolid mial juz wszystkie czesci na 99% wiec i o dane ciezko lvl - Przed - Po - Zużycie Chassis 7 - 38 - 54 - 16 Engine - 8 - 95 - 99 - 4 Front Wing - 8 - 30 - 47 - 17 Rear Wing - 8 - 29 - 49 - 20 Underbody - 9 - 40 - 62 - 22 Sidepods - 7 - 27 - 38 - 11 Cooling - 7 - 24 - 33 - 9 Gearbox - 7 - 48 - 71 - 23 Brakes - 8 - 99 - 99 - 0 Suspension - 8 - 51 - 82 - 31 Electronics - 7 - 44 - 52 - 8 Może ktoś podać zużycie hamulców ? Odnośnik do komentarza
Willow Napisano 6 Października 2007 Autor Udostępnij Napisano 6 Października 2007 I silnika, bo tu też niewiele zdążyło Ci się zepsuć. Ja mam dane z dwóch sezonów. Oto one: Front Wing 9 - 49 (15%) 4 - 19 (19%) Rear Wing 9 - 32 (18%) 3 - 92 (22%) Engine 9 - 99 (9%) 4 - 62 (34%) Brakes 9 - 99 (4%) 3 - 88 (29%) Gear 8 - 95 (22%) 2 - 78 (27%) Suspension 9 - 99 (22%) 3 - 99 (25%) Chassis 8 - 66 (15%) 4 - 75 (19%) Underbody 9 - 61 (18%) 5 - 85 (21%) Sidepods 7 - 99 (10%) 4 - 14 (14%) Cooling 8 - 36 (9%) 4 - 62 (12%) Electronics 5 - 71 (8%) 3 - 76 (12%) Część, poziom części, zużycie po wyścigu, zużycie w trakcie wyścigu... Odnośnik do komentarza
Andrew Napisano 6 Października 2007 Udostępnij Napisano 6 Października 2007 Andrew - podaj jego statsy Może ustawiasz zbyt duże ryzyko? Overall: 124 Concentration: 124 Talent: 202 Aggressiveness: 97 Experience: 37 Technical insight: 104 Stamina: 37 Charisma: 212 Motivation: 72 W dwóch pierwszych rejsach ustawiałem push the car a lot i w qualach wykręcał czasy mniej więcej o pół sekundy lepsze, niż w practice. W dwóch następnych, push the car a lot już nie zadziałało. A w wyścigach, przy niskim ryzyku (5-10-10-0), rzeźniczy. :| Hm. Odnośnik do komentarza
Willow Napisano 6 Października 2007 Autor Udostępnij Napisano 6 Października 2007 Hmm... najwyraźniej musiałeś mieć pecha. Choć koncentrację ma trochę niską i to może odpowiadać za prawdopodobieństwo błędu Odnośnik do komentarza
Andrew Napisano 6 Października 2007 Udostępnij Napisano 6 Października 2007 Ano, trochę niska, jak na Amateur. Zatrudniłem taniego kierowcę, licząc na to, że jakimś cudem uda mi się utrzymać, a przy okazji rozbudować bazę i zaoszczędzić trochę kasy. Ale już widzę, że będzie ciężko. Całkiem inna liga, niż Rookie. W ogóle, to trafiłem najlepiej, jak mogłem. W grupie mam dziesięciu spadkowiczów z Master. Reszta to goście, którzy awansowali z Rookie. Odnośnik do komentarza
devil162 Napisano 7 Października 2007 Udostępnij Napisano 7 Października 2007 softy starcza na jeden pit ? Odnośnik do komentarza
rabandzia Napisano 7 Października 2007 Udostępnij Napisano 7 Października 2007 softy starcza na jeden pit ? chyba tak .myslalem nad tym ale wybralem 2 pity es. bo po co mam sie tluc z 125 litrami paliwa. : D Odnośnik do komentarza
larry Napisano 8 Października 2007 Udostępnij Napisano 8 Października 2007 ustawienia 600 700 700 500 550 415 Soft 3x85l practice i quale dramat wystartuje pewnie z okolic 20 miejsca ja juz nie wiem co kierowca musi miec zeby dobrze quale pojechac... ma duza concentration - 222, a jak mu daje wieksze ryzyko to od razu bledy robi. poza tym practice jezdzi tragicznie a w wyscigu ostatnim srednio robil 3-5 czasy na kolku jak go nikt nie blokowal. moze ktos jakos to racjonalnie wytlumaczyc czy sie nie da ??? Odnośnik do komentarza
Buła Napisano 8 Października 2007 Udostępnij Napisano 8 Października 2007 Moze ktos jakos to racjonalnie wytlumaczyc czy sie nie da ??? Imho Stamina Odnośnik do komentarza
Abaddon Napisano 8 Października 2007 Udostępnij Napisano 8 Października 2007 No ja bym sie do końca nie zgodzil. W poprzednim sezonie i w tym mam tego samego kierowce. W sezonie 5 jeździlł on swietnie w qualach, regularnie bedac w czolowej trójce. Równie dobrze jeździł wyscigi. W tym jednak w trakcie treningow i eliminacji spisuje sie nieco gorzej. Nie zajmuje jakis odległych miejsc, ale do PP traci czesto po 2 sekundy w kazdej z quali. WQ trakcie wyscigu jednak wymiata, majac albo najlepsze czasy, albo minimalnie slabsze od gosci, ktorzy w qualach bili mnie na glowe i na dodatek jada na softach lub esoftach (ja hardy lub mediumy). A stamine ma niezla, ponad 80 Odnośnik do komentarza
Willow Napisano 8 Października 2007 Autor Udostępnij Napisano 8 Października 2007 Abaddon - a może Twoi przeciwnicy mają kierowców z większą staminą od Twojego kierowcy? mam taką teorię. Heidi Koski w Masterach robiła regularnie najlepsze quale ze swoim kierowcą. Teraz, gdy zobaczyłem jego statsy jestem pewien, że stamina jest super ważna w qualach, bo mój kierowca ma wszystkie pozostałe statystyki na równym lub wyższym poziomie. Staminę o 100 niższą... Odnośnik do komentarza
Buła Napisano 8 Października 2007 Udostępnij Napisano 8 Października 2007 Bardzo słabe kwalifikacje :x Ostro skaleczyłem, zacząłem robić practice a zapomniałem naprawić części :doh!: Musiałem zmienić ich sporo i setup sie trochę zmienił... Potem nie mogłem zupełnie znaleźć odpowiedniego ustawienia, szczególnie dla silnika. Ostatecznie jeszcze na ostatnim practice urwałem 0.3 s. i pojechałem 1:54.549, a w Q1 dałem maks. ryzyko i udało się zejść poniżej 1:54, ale i tak wynik bardzo słaby. Stać mnie było zapewne na czas o kilka sekund niższy... Paliwa 210l. Medy na 1 pit. Odnośnik do komentarza
Abaddon Napisano 8 Października 2007 Udostępnij Napisano 8 Października 2007 Abaddon - a może Twoi przeciwnicy mają kierowców z większą staminą od Twojego kierowcy? mam taką teorię. Heidi Koski w Masterach robiła regularnie najlepsze quale ze swoim kierowcą. Teraz, gdy zobaczyłem jego statsy jestem pewien, że stamina jest super ważna w qualach, bo mój kierowca ma wszystkie pozostałe statystyki na równym lub wyższym poziomie. Staminę o 100 niższą... Hmm, sam pewnie wiesz, jak ciężko znaleźć w amatorach kierowcę ze stamina nawet powyżej 50, a z takimi ponad 100 to pewnie jest raptem kilku. Więc 87 mojego drivera mogę chyba rozpatrywac jako bardzo wysoką. Druga sprawa. Rok temu tych samych gości co teraz mnie leja robiłem w qualach o sekunde, dwie. Z Danem Restinecem, który był chyba najlepszym Amatorem w poprzednim sezonie, przegrywałem maks o sekunde, połtorej. No i trzecia sprawa. No logike biorąc, to stamina powinna miec dużo wieksze znaczenie w trakcie wyscigu. W qualach jedziemy dwa kolka - ciezko sie raczej zmeczyć Wiec im wyzsza stamina, tym lepsze czasy od rywali w drugiej czesci wyscigu. Pewnym potwierdzeniem tej tezy, mógłby być mój kierowca z bodajże 4 sezonu, który miał stamine 0. Do pierwszego pitu wsio było ladnie, a potem czasy kólek spadały mu o sekunde - dwie. W sumie nie wykluczone, ze jest tak jak mówicie, ale wtedy trzeba by to traktować jako bład gry, lub niedopatrzenie twórców. Zdecydowanie najważniejszym atrybutem w qualach powinna być koncentracja. Odnośnik do komentarza
rabandzia Napisano 9 Października 2007 Udostępnij Napisano 9 Października 2007 Bardzo słabe kwalifikacje :x Ostro skaleczyłem, zacząłem robić practice a zapomniałem naprawić części :doh!: Musiałem zmienić ich sporo i setup sie trochę zmienił... Potem nie mogłem zupełnie znaleźć odpowiedniego ustawienia, szczególnie dla silnika. Ostatecznie jeszcze na ostatnim practice urwałem 0.3 s. i pojechałem 1:54.549, a w Q1 dałem maks. ryzyko i udało się zejść poniżej 1:54, ale i tak wynik bardzo słaby. Stać mnie było zapewne na czas o kilka sekund niższy... Paliwa 210l. Medy na 1 pit. 210 litrow ? oooa . to ty chyba masz silnik na 10 poziomie xD o ja cie ja biore 255 xD Odnośnik do komentarza
Buła Napisano 9 Października 2007 Udostępnij Napisano 9 Października 2007 Bardzo słabe kwalifikacje :x Ostro skaleczyłem, zacząłem robić practice a zapomniałem naprawić części :doh!: Musiałem zmienić ich sporo i setup sie trochę zmienił... Potem nie mogłem zupełnie znaleźć odpowiedniego ustawienia, szczególnie dla silnika. Ostatecznie jeszcze na ostatnim practice urwałem 0.3 s. i pojechałem 1:54.549, a w Q1 dałem maks. ryzyko i udało się zejść poniżej 1:54, ale i tak wynik bardzo słaby. Stać mnie było zapewne na czas o kilka sekund niższy... Paliwa 210l. Medy na 1 pit. 210 litrow ? oooa . to ty chyba masz silnik na 10 poziomie xD o ja cie ja biore 255 xD W poprzednim wyścigu spaliłem 212 l., a Fuel consumption było Very high. Teraz jest High, więc 210 powinno starczyć A silnik tylko lvl 9, bo wyższego się chyba nie da :( Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi