Buła Napisano 10 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2007 W deszczu mniej się spala paliwa W poprzednim sezonie na Mugello, różnica między spalaniem na suchym torze, a na mokrym wynosiła u mnie 0,13 l./km Odnośnik do komentarza
michal85 Napisano 10 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2007 No mnie zapewne zle wyliczenie paliwa bedzie kosztowac zwyciestwo. Na podium pewnie stane, ale apetyty po swietnych qualach byly wieksze Faktycznie mozna bylo jechac na jednego pita... Odnośnik do komentarza
Gość Profesor Napisano 10 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2007 Właśnie zaczynają się wykruszać dwupitowcy - siódmy jadę . Odnośnik do komentarza
handballer Napisano 10 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2007 Jednego pita ?? Jakbym wiedział, że 102 litrów, które wziąłem na stint jest o 20 za dużo, to bym jechał bez pitu. Nie wiedziałem, że będzie aż taka różnica w porównaniu z poprzednim sezonem Odnośnik do komentarza
szramek Napisano 10 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2007 Jadę trzeci, gorzej już nie będzie, ale czy będzie lepiej zależy już od jadących przede mną. Odnośnik do komentarza
rabandzia Napisano 10 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2007 jakbym wiedzial jechalbym nawet na 0 pitow . 6 kolek do konca i mam 36 % paliwa : ) Odnośnik do komentarza
szramek Napisano 10 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2007 Polskie podium w mojej grupie 1. Polak, 2. Anglik, 3. Ja Dobry wynik, awans coraz bliżej. Odnośnik do komentarza
Leon Napisano 10 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2007 Punkcik zdobyłem wyprzedając na ostatnim okrążeniu jakiegoś kolesia. Jak na kierowcę z takim talentem, jestem zadowolony Paliwa zostało mi jeszcze 15% Odnośnik do komentarza
Gość Profesor Napisano 10 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2007 Dojechałem w płomieniach na 6. miejscu . Odnośnik do komentarza
michal85 Napisano 10 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2007 Jednak wygralem. Walka jednak byla clakiem przyjemna, ale na cale szczescie zostawilem w pokonanym polu Litwina Oby tak dalej Odnośnik do komentarza
Buła Napisano 10 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2007 Sukces, aż 23 miejsce Odnośnik do komentarza
Leon Napisano 10 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2007 Woooot, co jest ? Sponsor mi zaproponował długość kontraktu na - (minus) jeden wyścig EDIT: Już jest dobrze, 14 wyścigów Postęp 94,4% ... Kurde, żeby mi go nikt nie zwinął sprzed nosa Odnośnik do komentarza
adamus Napisano 10 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2007 165l wystarczyłoby mi na ten wyścig o 35l za dużo zatankowałem Zużycie części, jak myślicie co wymieniać. Myślę nad silnikiem, skrzynią, zawieszeniu i może elektronice. A może czegoś nie wymieniać? Odnośnik do komentarza
szramek Napisano 10 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2007 1.7 % zabrakło mi do podpisania umowy ze sponsorem Odnośnik do komentarza
handballer Napisano 10 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2007 Na miecie piąty, a może mogło być wyżej gdyby, nie zasrany Litwin co mnie blokował . W dodatku o 30 litrów za dużo paliwa wziąłem. Na koncie mam niecałe 3 mln, a na naprawy muszę wydać ponad 17 . Ciężko !!. Następny wyścig ze spalaniem Low. Może na jeden pit się uda 165l wystarczyłoby mi na ten wyścig o 35l za dużo zatankowałem Zużycie części, jak myślicie co wymieniać. Myślę nad silnikiem, skrzynią, zawieszeniu i może elektronice. A może czegoś nie wymieniać? Elektroniki nie wymienaj (jeszcze ze dwa wyścigi wytrzyma). Resztę raczej tak, bo następny wyścig będzie po raz pierwszy na tym torze i nie wiadomo jakie tak jest zużycie częsci. Mam nadzieję, ze mniejsze niż w Holandii Odnośnik do komentarza
Leon Napisano 10 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2007 Następny wyścig jadę na ESkach na dwa pity. Heh, mam dwa wyjścia, albo zaryzykować i wymienić części które zepsują się na bank, a zostawić skrzynię i zawieszenie na 75%, albo wymienić wszystko. Heh, z jednej strony, może wytrzymają, z drugiej, warto by jakieś konkretne punkty zdobyć bo sponsorzy. Heh, mam zabitego gwoździa. EDIT: Na korzyść ESek przemawia dość łatwe wyprzedzanie, a na korzyść softów na jeden pit długi czas pitu EDIT: Chyba, że ESki na jeden pit ale to już masakryczne ryzyko Odnośnik do komentarza
rabandzia Napisano 10 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2007 Woooot, co jest ? Sponsor mi zaproponował długość kontraktu na - (minus) jeden wyścig EDIT: Już jest dobrze, 14 wyścigów Postęp 94,4% ... Kurde, żeby mi go nikt nie zwinął sprzed nosa ja tez tyle mialem i mi zwinal ;/ i jestem na lodzie Odnośnik do komentarza
Gość Profesor Napisano 10 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2007 Mój sponsor jest na 90%, ale konkurencja jest daleko w tyle (45%), więc powinienem podpisać kontrakt po GP Anglii. Odnośnik do komentarza
rabandzia Napisano 10 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2007 Mój sponsor jest na 90%, ale konkurencja jest daleko w tyle (45%), więc powinienem podpisać kontrakt po GP Anglii. a mnie wy/////ał sponsor . podpisal z innym na 92 % ;/ : ( Zrobilem juz quale. w practice czasy 1.20.800- 900 s: ) a w Q1 znow na push the car to the limit 1.21.450 . coz trudno sie mowi. 2Q juz calkiem calkiem z keep car on the track i 110 litrow. 1.23.700 : ) bardzo dobrze . ale 1Q mnie zawiodll . juz nie daja push the car to the limit pieprze to . cos bledy ostatnio poczynia moj setu p 550 600 730 410 585 610 110 Soft Odnośnik do komentarza
Leon Napisano 10 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2007 Prof, ale tamte procenty to średnia postępu w negocjacjach. Także nigdy nie wiesz jak jest. Gdyby tak było, to wcale bym się nie martwił. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi