Lucas Napisano 13 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2007 Dołączam się do prośby Jabola. Dzięki za link. Aha, Leon, mógłbyś dać link do podstrony z cenami za poszczególne sposoby wysyłki? Cytuj Odnośnik do komentarza
Leon Napisano 13 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2007 Ceny za sposoby wysyłki są już po potwierdzeniu koszyka z tego co pamiętam. Linka nie mam Status zamówienia od wczoraj: Order Status: Being processed Także zbytnio się nie spieszą, jak coś z tego wyjdzie, dam znać. Cytuj Odnośnik do komentarza
Qcz Napisano 14 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2007 a jak placiles? karta kredytowa? elektronem z inteligo? czy za pobraniem? Cytuj Odnośnik do komentarza
Leon Napisano 14 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2007 Elektron Inteligo. Cytuj Odnośnik do komentarza
rahim Napisano 19 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2007 Orientuje się ktoś jaka firma kurierska obsługuje zamówienia Empiku? Cytuj Odnośnik do komentarza
Kamtek Napisano 19 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2007 Wiem, że w kwietniu podpisali umowę z UPSem. Cytuj Odnośnik do komentarza
rahim Napisano 21 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2007 Upewniłem się, rzeczywiście UPS. Ale w uja mnie robią Dzisiaj mija trzeci dzień od wysłania paczki, na infolinii Empika podali mi numer przewozowy z UPS, więc sprawdziłem na ich stronce. Patrzę, a tu info, że wczoraj był kurier. Eh, cały czas prawie ktoś był w domu, to kiedy on był? Kurde, co z tymi kurierami się dzieje. Czy tylko w DPD i Siódemce dzwonią do klienta? Cytuj Odnośnik do komentarza
Jabol Napisano 22 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2007 Różnie, często zależy pod samego kuriera. A poza tym nie dziw się że są problemy, to nieuniknione zważywszy na to jaki mamy obecnie okres. Cytuj Odnośnik do komentarza
stefan_jaracz Napisano 22 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2007 Dokładnie to zależy od kuriera, albo od tego czy twój nr telefonu jest podany na liście przewozowym. Może być też podany błędnie. No i to że okres przedświąteczny to też fakt że masakra była. Wczoraj wprawdzie już był spokój ale i tak zostało około 250 przesyłek nierozwiezionych na magazynie z czego pewno koło 20 to 'ustalić poprawny nr telefonu' i to w tak "małej" firmie jak Siódemka. Od wtorku do czwartku mieliśmy niedoręczonych około 400 przesyłek dziennie na prawie 4000 jakie przychodziło. Cytuj Odnośnik do komentarza
rahim Napisano 22 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2007 Ok, pojawiło się, że po raz kolejny spróbują przywieźć w poniedziałek. Jestem troszeczkę zdenerwowany, bo prawie cały czas ktoś był w domu i chciałbym się dowiedzieć, o której ten kurier niby był, bo wydaje mi się, że się nie pofatygował w ogóle. Ale nie będę siał od razu afery. Jak nie dostanę w poniedziałek to sobie zadzwonię. Cytuj Odnośnik do komentarza
stefan_jaracz Napisano 22 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2007 Też tak już raz miałem jak czekałem na kuriera z DPD. Zadzwonił że będzie między 11 a 12 i się nie pojawił, a jak sprawdziłem status paczki to miała 'umówione doręczenie'. Jeżeli twoja ma taki to możesz im śmiało zrobić awanturę o to że nikt się z tobą nie kontaktował żeby ustalić termin doręczenia. Cytuj Odnośnik do komentarza
rahim Napisano 22 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2007 Ja mam status "Wyjątek" i opis poniżej "ODBIORCA NIE MÓGŁ PODPISAĆ PIERWSZEJ PRÓBY DORĘCZENIA. ZOSTANIE PODJĘTA DRUGA PRÓBA DORĘCZENIA. / PACZKA ZOSTANIE DORĘCZONA NAST. DNIA ROBOCZEGO ? BEZ GWARANCJI W SOBOTĘ.", a jeszcze w innym miejscu planowana data kolejnej próby doręczenia: 24.12.2007. Mógłbym zadzwonić i się zapytać o której rzeczywiście był, bo właściwie cały czas ktoś był w domu, no chyba, że akurat trafił w ten moment, kiedy mieszkanie było puste. Ale to trzeba mieć pecha, żeby akurat w przeciągu tej godziny przyjechał... Cytuj Odnośnik do komentarza
Dix__ Napisano 22 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2007 Ja mam status "Wyjątek" i opis poniżej "ODBIORCA NIE MÓGŁ PODPISAĆ PIERWSZEJ PRÓBY DORĘCZENIA. ZOSTANIE PODJĘTA DRUGA PRÓBA DORĘCZENIA. / PACZKA ZOSTANIE DORĘCZONA NAST. DNIA ROBOCZEGO ? BEZ GWARANCJI W SOBOTĘ.", a jeszcze w innym miejscu planowana data kolejnej próby doręczenia: 24.12.2007. Mógłbym zadzwonić i się zapytać o której rzeczywiście był, bo właściwie cały czas ktoś był w domu, no chyba, że akurat trafił w ten moment, kiedy mieszkanie było puste. Ale to trzeba mieć pecha, żeby akurat w przeciągu tej godziny przyjechał... Mnie tez się to zdarzyło. Cały czas był ktoś w domu a kurier ponoć przyjechał i nikogo nie zastał. Awizo oczywiście w skrzynce nie było. Innymi słowy - kurier po prostu dupy do mnie nie ruszył. Próby interwencji w UPS spaliły na panewce bo stwierdzono, że kurier był i tyle. UPS schodzi na psy. Cytuj Odnośnik do komentarza
rahim Napisano 22 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2007 O, to widzę, że jednak nie jestem sam Cytuj Odnośnik do komentarza
rahim Napisano 22 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2007 Ok, doszło, na szczęście. Cytuj Odnośnik do komentarza
Leon Napisano 27 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2007 Miałem napisać jak dojdzie ta koszulka, no i doszła, trochę długo szło, no ale okres świąteczny także idzie zrozumieć. Aha, jeśli byście coś zamawiali, to czytajcie dokładnie opis. Nie zauważyłem, że w opisie było napisane, że koszulka ma również logo na plecach, ale i tak jestem zadowolony Można stamtąd brać Cytuj Odnośnik do komentarza
Cartelius Napisano 27 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2007 Właśnei zamówiłem cs antaloghy w emarket.pl czy to dobry wybór? Macie jakieś doświadczenia z tym sklepem ? cena była jedna z najniżyszych tym się kierowałem Cytuj Odnośnik do komentarza
Dżukuś Napisano 27 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2007 Leon w tym sklepie co zamawiałeś trzeba mieć aktywowanego PayPala? Zdaje mi się, że nie ale chce się upewnić. I którą koszuleczkę zamawiałeś, bo też mam chęć na polówkę Lonsdale. Cytuj Odnośnik do komentarza
Leon Napisano 28 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2007 Ja tam nie korzystalem z zadnego paypala, takze chyba nie trzeba miec. A zamówiłem Lonsdale Lion Polo. Cytuj Odnośnik do komentarza
Longer Napisano 7 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2008 Mam problem. Jakieś trzy tygodnie temu zamówiłem na 1klik.pl słuchawki z mikrofonem. No i niestety otrzymałem sprzęt niezgodny z zamówieniem. Niby na fakturze wszystko się zgadza, ale sprzęt różni się od tego, który zamierzałem zakupić. Pisałem już dwa razy do przedstawiciela sklepu, raz złożyłem zażalenie na stronie, ale do tej pory nie otrzymałem żadnej odpowiedzi. Czy mam prawo wymiany sprzętu mimo braku gwarancji? Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.