Skocz do zawartości

NBA, where the game happens


millo

Rekomendowane odpowiedzi

Wystarczy obniżyć w slidersach "play passing lanes" kompowi i będzie lepiej :] Ja zmodyfikowałem symulacyjne slidersy i na HoFie gra mi się bardzo dobrze, mecze są zacięte. Oczywiście bugi są denerwujące (chociażby hopstep, który kompowi zawsze "wchodzi", mi natomiast prawie nigdy), ale da się przeżyć.

Odnośnik do komentarza

Wujku, ja już lepiej radzę sobie z kontrami przeciwnika po ... zmianie kamery, a w zasadzie to ustawień kamery. Broadcast 1-10, bo na 5-10 nie widziałem nawet, że przeciwnik ma kogoś pod koszem bez krycia, a teraz widzę praktycznie całe boisko i jakoś radzę sobie z tymi kontrami. Rywal ma ich i tak znacznie więcej od mojego zespołu, ale dzięki tej zmianie więcej akcji udaje mi się przerywać i sam lepiej wyprowadzam szybkie ataki.

Odnośnik do komentarza

Millo, ja nie mówię żeby każda kontra wychodziła, ale jak przeciwnik wszystko pzrechwytuje, a ja nic to coś jest nie tak. Pójdę za waszą radą i obniże w slidersach co trzeba. Zobaczymy jak się będzie grało :) .

Możesz poczytać w wolnej chwili i zastosuj w grze podczas kontry. ;)))

Prowadź piłkę rozgrywającym w miarę środkiem boiska PG (masz więcej opcji do rozegrania, bo zazwyczaj z obu skrzydeł zbiegają zawodnicy. no i możesz skończyć PG z półdystansu) i ostatnie podanie dawaj w miarę późno (najlepiej jak zawodnik, któremu podajesz minął linię 3pt). :))))

Sam tracę w każdym meczu kilka głupich piłek, często w kontrze. Ale to wszystko właśnie przez pośpiech i nieprzemyślane zagrania.

 

 

Ja się nauczyłem na kamerze 2k grać i już nie umiem na Broadcast. Jest jeszcze jedna fajniejsza (nie pamiętam teraz nazwy. podobna do 2k tylko przesuwa się jak przemieszczasz się do rogów boiska), ale w online jej nie ma ;(

Odnośnik do komentarza

Testowałem slidersy Venda i nie są złe, ale postanowiłem zrobić swoje. Mam nadzieję, że kilka osób je przetestuje i napisze co ich zdaniem jest w nich złego, proszę tylko o nie wyrażanie swoich opinii po jednej kwarcie, a po całym meczu ;). Poziom HoF, Speed 46/47, Q 12 min. Ja jestem w sumie zadowolony, ale postaram się naprawić w nich jeszcze kilka rzeczy.

 

http://www.mediafire.com/?ejo751p7cc7c3n7

Odnośnik do komentarza

Na Twoich slidersach właśnie najbardziej rzucało mi się w oczy duża ilość łatwych punktów z PiP, ale na swoich też mam ten problem i nie wiem jak go rozwiązać. Na Twoich slidersach zagrałem chyba dwa lub trzy mecze i później zacząłem robić swoje, nie widziałem tam jakiś gigantycznych błędów, ale w 2k10 też grałem na swoich i byłem zadowolony. Tym razem również postanowiłem sam zrobić slidersy, bo ostatnio to testowałem różne ściągnięte z neta i nie byłem zadowolony, swoje będę jeszcze testował i starał się udoskonalać :].

Odnośnik do komentarza

Millo, ja nie mówię żeby każda kontra wychodziła, ale jak przeciwnik wszystko pzrechwytuje, a ja nic to coś jest nie tak. Pójdę za waszą radą i obniże w slidersach co trzeba. Zobaczymy jak się będzie grało :) .

Możesz poczytać w wolnej chwili i zastosuj w grze podczas kontry. ;)))

Prowadź piłkę rozgrywającym w miarę środkiem boiska PG (masz więcej opcji do rozegrania, bo zazwyczaj z obu skrzydeł zbiegają zawodnicy. no i możesz skończyć PG z półdystansu) i ostatnie podanie dawaj w miarę późno (najlepiej jak zawodnik, któremu podajesz minął linię 3pt). :))))

Sam tracę w każdym meczu kilka głupich piłek, często w kontrze. Ale to wszystko właśnie przez pośpiech i nieprzemyślane zagrania.

 

 

Ja się nauczyłem na kamerze 2k grać i już nie umiem na Broadcast. Jest jeszcze jedna fajniejsza (nie pamiętam teraz nazwy. podobna do 2k tylko przesuwa się jak przemieszczasz się do rogów boiska), ale w online jej nie ma ;(

 

 

Millo, zachowanie w 2k10 może i było przegięte w druga stronę, ale nie widziałem w żadnym meczu NBA, żeby wszyscy zawodnicy machali rękami jak wiatrakami w momencie, kiedy Ty zbierasz się do podania. Albo, żeby magicznie wyskakiwali zza pleców atakującego, a to w 2k11 jest nagminne i mocno wkurwiające :keke:

Odnośnik do komentarza

Czytając opinie na temat patcha 1.2 na facebooku zastanawiam się czy jest na co czekać :keke: Podobno coś zmienili w rzutach :-k

 

@T-m: wg. changeloga w patchu jest to poprawione (np. zawodnicy nie próbują przechwycić piłki jeśli są do niej odwróceni plecami), oby.

Odnośnik do komentarza

Czytając opinie na temat patcha 1.2 na facebooku zastanawiam się czy jest na co czekać :keke: Podobno coś zmienili w rzutach :-k

 

@T-m: wg. changeloga w patchu jest to poprawione (np. zawodnicy nie próbują przechwycić piłki jeśli są do niej odwróceni plecami), oby.

 

Oby oby. Ale wydaje mi się, że zrobią tak, jak w NBA 08, że patch kompletnie nic nie wniósł oprócz odblokowania fatigue i dodania jednego zawodnika :-)

Odnośnik do komentarza

Czytając opinie na temat patcha 1.2 na facebooku zastanawiam się czy jest na co czekać :keke: Podobno coś zmienili w rzutach :-k

 

@T-m: wg. changeloga w patchu jest to poprawione (np. zawodnicy nie próbują przechwycić piłki jeśli są do niej odwróceni plecami), oby.

Gracze z iksboksowej ligi slamdunk narzekają, że muszą się od nowa uczyć rzutów graczy :kekeke:

 

A tak przy okazji gdyby ktoś miał ochotę dołączyć do ligi PC slamdunka, to są wolne miejsca.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

Ładowanie
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...