maregs Napisano 4 Września 2007 Autor Udostępnij Napisano 4 Września 2007 Matka w tym tygodniu kupuje MS Office 2007 z licencja na 3 komputery i nagramy go na 2 pc i jednego laptopa. Czy w tym przypadku, kiedy kupie sobie rowniez laptopa moge nagrac legalnie tego Office'a na niego, kasujac jednoczesnie na moim stacjonarnym kompie, czy musze od razu sie zdecydowac na jakich 3 komputerach bedzie ten soft nagrany? Cytuj Odnośnik do komentarza
T-m Napisano 4 Września 2007 Udostępnij Napisano 4 Września 2007 Matka w tym tygodniu kupuje MS Office 2007 z licencja na 3 komputery i nagramy go na 2 pc i jednego laptopa. Czy w tym przypadku, kiedy kupie sobie rowniez laptopa moge nagrac legalnie tego Office'a na niego, kasujac jednoczesnie na moim stacjonarnym kompie, czy musze od razu sie zdecydowac na jakich 3 komputerach bedzie ten soft nagrany? Wydaje mi się, że musisz od razu zdecydować. Miałem z tym spory problem już w firmie i nic nie było ich w stanie przekonać o udostępnieniu kodu dla trzeciego stanowiska. Więc wolałbym nie ryzykować na Twoim miejscu :-) Cytuj Odnośnik do komentarza
maregs Napisano 6 Września 2007 Autor Udostępnij Napisano 6 Września 2007 Wydaje mi się, że musisz od razu zdecydować. Miałem z tym spory problem już w firmie i nic nie było ich w stanie przekonać o udostępnieniu kodu dla trzeciego stanowiska. Więc wolałbym nie ryzykować na Twoim miejscu :-) Cytat z ulotki Karen Notebook, informacja o MS Office 2007: "korzystaj jak długo zechcesz (licencja udzielona na produkt jest licencją wieczystą i można ją przenosić na inne komputery). Czyli jednak, nie trzeba sie od razu decydowac, jakby to kogos interesowalo. Niestety nie skusimy sie na razie na ten soft, bo matka chce dokonac zakupu na firme, wiec ta wersja odpada... Cytuj Odnośnik do komentarza
paszczaq Napisano 28 Października 2007 Udostępnij Napisano 28 Października 2007 Czy w Wordzie 2007 isnieje mozliwosc wylaczenia menu typu ribbon? Przyzwyczailem sie przez te 10 lat do poprzeniego menu i wole pracowac na starym dobrym menu, opierajacym sie na paskach narzedziowych i rozwijanych menu. Cytuj Odnośnik do komentarza
Henkel Napisano 28 Października 2007 Udostępnij Napisano 28 Października 2007 Czy w Wordzie 2007 isnieje mozliwosc wylaczenia menu typu ribbon? Przyzwyczailem sie przez te 10 lat do poprzeniego menu i wole pracowac na starym dobrym menu, opierajacym sie na paskach narzedziowych i rozwijanych menu. w samym Office nie mozna. musialbys skorzystac z jakichs dodatkwoych programow, np: http://in.geocities.com/shahshaileshs/menuaddins Cytuj Odnośnik do komentarza
paszczaq Napisano 28 Października 2007 Udostępnij Napisano 28 Października 2007 Dzieki Heniek. :* Moze nie jest to dokladnie to, co w poprzednich wersjach, ale moj poziom irytacji znacznie zmalal. Swoja droga, M$ zachowal sie bardzo nieodpowiedzialnie nie dajac takiej mozliwosci w pakiecie. Cytuj Odnośnik do komentarza
maregs Napisano 31 Października 2007 Autor Udostępnij Napisano 31 Października 2007 Da sie jakos otworzyc .pptm w open office, albo dokonac konwersji na .ppt?? Szukam na google, ale na razie bez zadnego efektu, a musze pilnie otworzyc te prezentacje... Probowalem na komputerach w bibliotece, bo maja tam MS Office 2003, ktory potrzebuje jakiegos dodatku, zeby otworzyc pliki z Office 2007, ale nie mozna go pobrac na komputerach w bibliotece... Sam mam tylko OO i nie wiem, czy mozna sobie z tym jakos poradzic... Cytuj Odnośnik do komentarza
Gabe Napisano 31 Października 2007 Udostępnij Napisano 31 Października 2007 maregs - tyle znalazłem Najlepiej jednak by było, żeby Ci to ktoś nagrał w ludzkim formacie Cytuj Odnośnik do komentarza
maregs Napisano 31 Października 2007 Autor Udostępnij Napisano 31 Października 2007 A ma ktos moze Office 2007 i moglby sprobowac otworzyc ten plik .pptm, zapisac w formacie .ppt i odeslac na maila? Najlepiej kontakt na pm, zeby tu nie zasmiecac. Cytuj Odnośnik do komentarza
Andersen Napisano 31 Października 2007 Udostępnij Napisano 31 Października 2007 Od niedawna używam służbowo MSO2007 i powiem, że te nowe formaty to żenada. Wiekszość ludzi ma jeszcze starsze wersje czy OO i często się zdarza, że ups ktoś nie może otworzyć. Trzeba zawsze pamiętać by zapisać jako 97-2003:/ Mówiąc wprost to kolejny hamski wybieg Microsoftu by zmusić ludzi do zakupu nowego oprogramowania i tyle. ps. maregs - niestety dopiero w piątek jestem w stanie Ci pomóc. Jeżeli do tego czasu nie dasz sobie z tym rady to pisz śmiało na priva i maila. Cytuj Odnośnik do komentarza
Fikander Napisano 31 Października 2007 Udostępnij Napisano 31 Października 2007 oczywiście, od otwartego formatu opartego na nowoczesnych technologiach będzie lepszy ponaddziesięcioletni przestarzały format zamknięty gdyby wszyscy myśleli tak jak ty, byśmy nadal zapisywali dokumenty w plikach .txt w imię kompatybilności wstecznej. Cytuj Odnośnik do komentarza
T-m Napisano 31 Października 2007 Udostępnij Napisano 31 Października 2007 Od niedawna używam służbowo MSO2007 i powiem, że te nowe formaty to żenada. Wiekszość ludzi ma jeszcze starsze wersje czy OO i często się zdarza, że ups ktoś nie może otworzyć. Trzeba zawsze pamiętać by zapisać jako 97-2003:/ Mówiąc wprost to kolejny hamski wybieg Microsoftu by zmusić ludzi do zakupu nowego oprogramowania i tyle. ps. maregs - niestety dopiero w piątek jestem w stanie Ci pomóc. Jeżeli do tego czasu nie dasz sobie z tym rady to pisz śmiało na priva i maila. Bo to tak trudno jest zmienić w ustawieniach, żeby automatycznie zapisywało w starym formacie :doh!: Dawać no ten plik, ja mam MO07 Cytuj Odnośnik do komentarza
maregs Napisano 1 Listopada 2007 Autor Udostępnij Napisano 1 Listopada 2007 juz sobie przeformatowalem. uzylem starszego MO, ktory otwieral te nowe cudenka i zapisalem sobie w starym formacie. Ja tam nie przeciwko nowym technologia nie mam, tylko fajnieby bylo gdyby byly one ogolnodostepne, czyli do otwarcia w OO. Przy okazji napisalem do mojej profesor, ktora jest autorem tej prezentacji i powiedzialem jej zeby wrzucala slajdy z wykladow w starym formacie, bo pewnie nie tylko ja mam taki problem. Cytuj Odnośnik do komentarza
Tenorio Napisano 4 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2007 Gdzie w Microsoft Office 2007 jest opcja wyłączenia automatycznych aktualizacji? Sam nie potrafię jej odszukać. Od razu wspomnę, że zablokowanie MO07 w zaporze nie pomogło. Cytuj Odnośnik do komentarza
frodo Napisano 16 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 16 Listopada 2007 Witam, Mógłby ktoś polecić jakiś kurs, książkę do nauki VBA oraz zaawansowanego użycia tabel przestawnych - trochę się orientuję w temacie, generalnie uczę się praktycznie, tylko czasem chciałbym tą wiedzę usystematyzować. Cytuj Odnośnik do komentarza
jasonx Napisano 7 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2007 Pytanie do uzytkowniko "Eksela" Jaka funkcja mozna porownac komorke do zawartoscio zakresu? Np. mamy komorke A1 o wartości 1 i zakres B1:B30 , w ktorym w kazdej komorce takze sa jakies liczby. I teraz jaka funkcja moglbym zrobic, zeby w momencie gdy ktorakolwiek pozycji B1:B20 jest równa A1, w komórce C1 zwraca mi "TAK"; jeśli zaś w zakresie nie ma tej wartości, zwraca "NIE". Oczywiscie moge sobie poradzić za pomoca łączenia funkcji JEŻELI i LUB, lecz zakres tabeli bazowej w zasadzie będe miał dużo większy niż 20 pozycji i chciałbym go móc bezproblemowo poszerzać. No i oczywiście tą procedure chciałbym móc stosować dla analogicznie A2, A3 itp. Zamroże sobie odwołanie do zakresu za pomoca "$" potem, ale chodzi mi o przykładową funkcję dla jednej komórki. Pliz o pomoc, bo to dla mnie dość pilne.. Edyta mowi, ze sobie poradziłem {=jeżeli(lub(porównaj(A1;B$1:B$30))=prawda;"TAK";"NIE")} Cytuj Odnośnik do komentarza
Muciek Napisano 18 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2007 Witam. Mam pytanie. Ktoś może wie i mógłby mi wytłumaczyć jak zsumować liczby z komórek z tabeli poza nią? Wiem, że trzeba zrobić coś w tabela>formuła ale nie wiem co i jak wpisać, żeby wyskoczył mi wynik. Cytuj Odnośnik do komentarza
Mariolo Napisano 7 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2008 Czy ktoś się orientuje gdzie należy w MS Word 2007 ustawić/kliknąć/odhaczyć aby mi nie obcinało dolnej części strony przy drukowaniu? Dzieje się tak jeśli wybiorę format A4 albo A5, jeśli wybiorę format listu to nic nie obcina. Walczę z tym już dosyć długo i nie mogę tego obczaić. Cytuj Odnośnik do komentarza
jasonx Napisano 7 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2008 Witam. Mam pytanie. Ktoś może wie i mógłby mi wytłumaczyć jak zsumować liczby z komórek z tabeli poza nią? Wiem, że trzeba zrobić coś w tabela>formuła ale nie wiem co i jak wpisać, żeby wyskoczył mi wynik. hmm, nie za bardzo kumam o co Ci chodzi, ale czy to nie jest po prostu =suma(zakres) Cytuj Odnośnik do komentarza
Emek Napisano 5 Marca 2008 Udostępnij Napisano 5 Marca 2008 Witam mam takie pytanko czy ktos z was podjol by sie zrobienia formularza/formularzy maks 2-3 do bazy danych ktora moge podeslac Ja niestety jakas ciemna masa jestem tzn na Accessie sie nie znam zbytnio Cos tam niby zmacilem ale jakos to srednio mi wychodzi Jak ktos chcetny do pomocy to niech sie odezwie to wysle link do bazy danych Z góry dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.