Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, jestem nowy w FM :) o edytorze nie wspominając.

Ale wpadłem na pomysł i nie wiem czy sie da itd. (linki do poradników mile widziane) 

 

Tzn. Jedna super liga zbudowana ze wszystkich dostepnych drużyn z lig w podstawowej części FM18. 

 

Chciałbym wiedzieć czy można taki twór stworzyć oraz instrukcje odnośnie usuwania lig oraz przenoszenia zespołów do innej ligi. 

 

PROSZĘ O POMOC ;> 

Odnośnik do komentarza

Pewnie, że się da. Pisząc w skrócie- trzeba rozgrywki takie postawić na nowo. Czyli w edytorze stworzyć takie ligi, pododawać wybrane drużyny, określić zasady lig. Tworzenie jednej ligi ze wszystkich zespołow jest cienkim pomysłem raczej- za dużo danych, za duża baza. Będzie to baaaardzo wolno chodzić. Chyba że chodzi Ci o ppdział na ligi, czyli np. W 1 lidze grają zespoły z reputacją największą, powiedzymy pierwsze 20 zespołów, w drugiej lidze trochę niższa reputacja i kolejne 20 drużyn.

A z tego co wiem, to takie dodatki z Super ligami są porobione przez różne osoby.

Odnośnik do komentarza

Taka baza gry jest możliwa do stworzenia, tylko że zanim byś ją zrobił poprawnie, to by trochę minęło, i wydaje mi się, że Football Manager nie dałby sobie rady, ze przyswojeniem tylu zmian i gra by się bugowała, albo w ogóle nie włączyła :D

 

Edytor by prawdopodobnie Ci wybuchł milion razy, tak jak mi, kiedy tworzyłem dodatek do FM-15 (polska liga 2-3-4) którego nie da się nawet odpalić, bo program tak sfiksował, że pokazał błędy których nie ma, albo że coś jest zrobione błędnie, ale on nie wie gdzie :D