szramek Napisano 7 Listopada 2016 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2016 Firefox? A jak wyłączysz rozszerzenia? Przez jakiś czas problem zniknął ale znów wrócił. Na "czystym" FF działa normalnie. Na chrome nawet z wyłączonymi wtyczkami nie działa Cytuj Odnośnik do komentarza
klinsmann Napisano 8 Listopada 2016 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2016 to jedyny komputer w Twojej sieci, ktory ma problem czy dzieje sie tak na kazdym urządzeniu(smartofny i telefony też w to można wliczać) Cytuj Odnośnik do komentarza
Makk Napisano 4 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2016 Dostałem na dniach maila od mojego dostawcy netu (netia): Szanowni Państwo, uprzejmie informujemy, że 1 stycznia 2017 roku, na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej wchodzi w życie Rozporządzenie (dalej „Rozporządzenie”) Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2015/2120 z dnia 25 listopada 2015 r. ustanawiające środki dotyczące dostępu do otwartego internetu oraz zmieniające dyrektywę 2002/22/WE w sprawie usługi powszechnej i związanych z sieciami i usługami łączności elektronicznej praw użytkowników, a także rozporządzenie (UE) nr 531/2012 w sprawie roamingu w publicznych sieciach łączności ruchomej wewnątrz Unii. Nowe Rozporządzenie wprowadza korzystne dla abonentów rozwiązania: ustanawia, na obszarze Unii Europejskiej, jednolite zasady równego dostępu do otwartego internetu oraz związane z tym prawa użytkowników końcowych i obowiązki dostawców usług dostępu do internetu. Równocześnie wprowadzony został nakaz, aby dostawca usługi dostępu do internetu traktował każdy ruch równo, bez dyskryminacji, ograniczeń, czy ingerencji bez względu na nadawcę lub odbiorcę, konsultowane lub rozpowszechnianie treści, wykorzystywane lub udostępniane aplikacje lub usługi, lub też urządzenia końcowe, a środki zarządzania ruchem stosowane przez dostawcę były przejrzyste, niedyskryminacyjne i proporcjonalne oraz nie powinny być podyktowane względami handlowymi. Zakazane zostały również wszelkie praktyki zarządzania ruchem wykraczające poza odpowiednie środki zarządzania ruchem, które blokują, spowalniają, zmieniają, ograniczają, faworyzują lub ingerują w odpowiednie treści, aplikacje lub usługi, lub określone kategorie treści, aplikacji i usług, lub też pogarszają ich jakość, chyba, że takie środki są uzasadnione i przewidziane w Rozporządzeniu. Uwzględniając konieczność dokonania modyfikacji we wzorcach umownych oraz poinformowania Abonentów na podstawie art. 60 a ust. 3a oraz art. 61 ust 5 1 Ustawy Prawo telekomunikacyjne z dnia 16 lipca 2004 r. (Dz.U. Nr 171, poz. 1800), wprowadzamy zmiany do obowiązujących u Operatora Regulaminu, Umów oraz Cennika wynikające z wejścia w życie nowego Rozporządzenia. W załącznikach przedkładamy List o zmianie wzorca, zmieniony Regulamin Świadczenia Usług przez Spółki Grupy Netia i inne zmienione dokumenty abonenckie. Jednocześnie informujemy, że Abonent do dnia wejścia w życie proponowanych zmian może doręczyć Operatorowi pisemne wypowiedzenie Umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych, w przypadku braku akceptacji propozycji zmian. Uprawnienie to dotyczy braku akceptacji zmian tak Regulaminu, Umowy, jak i Cennika. Brak pisemnego oświadczenia Abonenta w powyższym terminie oznacza akceptację zmian. W przypadku wypowiedzenia Umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych związanej z ulgą przyznaną Abonentowi, Operator naliczy Opłatę Wyrównawczą, ze względu na fakt, iż zakres zmian wynika ze zmiany obowiązujących przepisów prawa (art. 60 a ust. 3 punkt 1 Ustawy Prawo telekomunikacyjne). Odnośnie czego to się ma? Ktoś coś? Ja nie kumam tego za bardzo. Cytuj Odnośnik do komentarza
klinsmann Napisano 7 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2016 odnośnie zmian w prawie. nie musisz nic z tego kumać, każdy provider jest zobligowany to takich zapisów i ich przestrzegania przez prawo obowiązujące od 1.01.2017 Cytuj Odnośnik do komentarza
Makk Napisano 7 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2016 odnośnie zmian w prawie. nie musisz nic z tego kumać, każdy provider jest zobligowany to takich zapisów i ich przestrzegania przez prawo obowiązujące od 1.01.2017 No ok, to to wiem :p Ale czy coś się zmienia lub może dla mnie na plus zmienić? Cytuj Odnośnik do komentarza
klinsmann Napisano 7 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2016 może zmienić się na plus prędkość, stabilność łącza, w Polsce raczej nie mieliśmy przypadków z "dyskryminacją" klientów(celowe świadczenie gorszej jakości usługi jednym klientom względem drugich - nie mówimy tutaj o ograniczeniach wynikających z technologii, np. zasięg ADSL - dalej od szafy dostępowej = niższa przepływność). Cytuj Odnośnik do komentarza
Makk Napisano 15 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2016 Może tu pasuje: Amazon rozszerzył dostępność swojej usługi streamingu wideo dla ponad 200 nowych krajów. Wśród nich jest Polska. Oznacza to, że w naszym kraju możemy legalnie obejrzeć m.in. "The Grand Tour", nowy program motoryzacyjny Jeremy'ego Clarksona. Abonament za dostęp do serwisu kosztuje 5,99 euro. Nowi użytkownicy mogą jednak skorzystać z promocji, w ramach której przez pierwsze 6 miesięcy abonament wyniesie 2,99 euro. Dla porównania, za dostęp do Netfliksa polscy użytkownicy płacą 34, 43 lub 52 zł (w zależności od wybranego planu abonamentowego). Po założeniu konta każdy użytkownik Prime Video może skorzystać z 7-dniowego darmowego okresu próbnego. To jeszcze nie jest premiera Warto zwrócić uwagę na ważną kwestię: Amazon Prime Video wciąż nie wystartował oficjalnie w Polsce. Amerykański gigant zdjął po prostu blokadę, która wcześniej uniemożliwiała dostęp do serwisu polskim użytkownikom. Oznacza to, że serwis nie jest dostępny w polskiej wersji językowej, poszczególne produkcje mogą być pozbawione polskich napisów, a rozliczenie za dostęp do usługi nie odbywa się w naszej walucie http://next.gazeta.pl/next/7,151243,21120200,amazon-prime-video-wreszcie-dostepny-w-polsce-czy-powtorzy.html#BoxBizImg Cytuj Odnośnik do komentarza
Hawkeye Napisano 27 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2016 Czy jeżeli ma się internet LTE i jest zasięg, ale prędkości nie są imponujące (3/4mb dl/ul), to antena może coś dać, czy antena daje coś tylko wtedy kiedy nie ma zasięgu? Koledze w orendżu powiedzieli, że antena daje coś tylko jak nie ma wcale zasięgu i prędkości nie polepszy, ale na logike IMO mogłaby pomóc i może po prostu gówno się tam w tej pomarańczy znają, wiecie jak jest naprawdę/macie jakieś doświadczenia? Cytuj Odnośnik do komentarza
klinsmann Napisano 28 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2016 może dać, ale zabraliście się do tematu od dupy strony, no ale jak widać gówno się na tym znacie :) skoro już obustronnie poobrzucaliśmy się gównem czas przejść do konkretów. co znaczy "jest zasięg" - jaka moc sygnału? jakie jest urządzenie dostępowe, jaki jest adres,, gdzie twój kolega korzysta z usługi? jakie jest umiejscowienie mieszkania/domu/pokoju względem nadajnika LTE? sprawdzał prędkość na czymś lepszej klasy? p.s. logika z fizyką jeszcze nie wygrała Cytuj Odnośnik do komentarza
Hawkeye Napisano 28 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2016 Eee co xDD? Enyłej narazie to wiem tylko tyle, że nie ma innego wejścia niż micro usb, więc i tak anteny sobie nie podłączy. Cytuj Odnośnik do komentarza
jmk Napisano 10 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2017 Jakiś tani w utrzymaniu hosting dla stron www (dwóch, trzech)? Żeby nie było, że założenie 50, 100zł, a odnowienie 400zł (home, kei). Cytuj Odnośnik do komentarza
Reaper Napisano 10 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2017 Ja korzystam z http://netmark.pl/ Płacę za hosting 24,60 zł za kwartał. Cytuj Odnośnik do komentarza
jmk Napisano 10 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2017 Serwer MINI? Cytuj Odnośnik do komentarza
Reaper Napisano 10 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2017 Serwer MINI? Tak. Obecnie mam tam wrzucone chyba trzy strony o niewielkim ruchu, nie miałem żadnych problemów. Trzeba tylko się przyzwyczaić do obsługi ich panelu, ale to jak w każdym hostingu, bardziej pojebanego niż home.pl to się i tak nie da. Cytuj Odnośnik do komentarza
zovalik Napisano 10 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2017 Linuxpl.com Cytuj Odnośnik do komentarza
klinsmann Napisano 13 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2017 webd.pl Cytuj Odnośnik do komentarza
Kamtek Napisano 13 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2017 webd.plBardzo polecam. Nawet taki laik jak ja ogarnie, a pomoc bardzo chętnie wspiera użytkownika, nawet jeśli czasami nie wie, po co napisał ;) Cytuj Odnośnik do komentarza
jmk Napisano 13 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2017 A napiszcie możecie ile i w jakiej opcji kosztuje Was przedłużanie? Cytuj Odnośnik do komentarza
zovalik Napisano 13 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2017 U mnie (linuxpl.com) przedłużenie kosztuje tyle samo co zakup pierwszy raz. Można też bezproblemowo przejść na wyzszy/niższy plan. Ja dla małej stronki jadę od kliku lat na tym najniższym W1 za 50 zł rocznie (na początku na zapas wziąłem wyższy ale potem zmieniłem na mniejszy) Cytuj Odnośnik do komentarza
jmk Napisano 14 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2017 Dobra, może ktoś ogarnie co jest nie tak z tym moim WIFI, co jakiś czas na kilka sekund się rozłącza (na kablu nie ma problemu): http://i.imgur.com/UQHufVm.png http://i.imgur.com/ngCTKyn.png http://i.imgur.com/cP6Pd38.png http://i.imgur.com/9p9YRuw.png http://i.imgur.com/FPZvuij.png http://i.imgur.com/0koZJdH.png Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.